/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Ophørsudsalg 1
Fra : summer
Vist : 497 gange
500 point
Dato : 15-09-03 19:13

1) Da der aldrig kommer reaktioner fra Kandu-teamet og de faktisk er totalt lige glade.
2) Da ram2 fortsat kører had på mig og dette i vid udstrækning tolereres af Kandu-brugerne.
3) Da ram2 med bred opbakning, er "Konge" på Kandu og ikke tåler kritik.
4) Da ram2 fortsat sætter normen for hvad der er sandt og usandt - rigtigt eller forkert.
5) Da ram2's flabede gadedrengesprog til enhver tid skal accepteres, er nok nok.

Tjah så lukker jeg så min bruger på Kandu. Der er andre børnehaver der er sjovere at lege i end Kandu. For at pointene ikke skal gå tabt, vil de blive delt ud med rund hånd til dem der vil have dem.

For at ram2 ikke endnu engang skal få lejlighed til hans løgnehistorier om alle de forskellige brugernavne han mener jeg har, vil pointmodtagerne være nogle som enten er ram2 fan eller ældre på Kandu end ham selv.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-09-03 19:35

Hej summer

Jeg er da ked af at høre at du forlader Kandu, men må samtidig sige, at jeg forstår dig godt.....håber det lykkedes dig, at finde et site som er ok

Dine point skal du IKKE give til mig, da jeg ikke matcher dine kreterier for at modtage pointene

Held og lykke

// Toupie

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 15-09-03 19:42

jeg vil ikke have dine point jeg syndes bare det var beder at i fandt ud af noget hvis det er så slemt. pøj-pøj
H Tom

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 510 point
Dato : 15-09-03 19:54

Hejsa
Summer
Slå nu lige koldt vand i blodet
Efter din lange tid herinde
Ja du har faktisk været herinde,2 måneder længere end jeg
Har du da ligesom jeg oplevet en masse heftige diskusioner,og diverse beskyldninger herinde.
Og det vil nok aldrig få en ende herinde.
Mvh
Brian

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-09-03 20:34

>Brian.

Der er langt fra beskyldninger til dokumentret viden. Læs de links jeg angiver, så kan du heller ikke være i tvivl.

I øvrigt, hvis summer holder ophørsudsalg, må man jo formode at dk93 gør det samme.

Og så er det forresten mig bekendt en illusion, at sige at man melder sig ud af Kandu. Man kan undlade at deltage aktivt, men profilen består og høvler 20 point ind i døgnet, hvad enten man vil eller ej. Dette gælder formentlig også både summer og dk93.

Underligt at man ikke bare holder sig væk, hvis man ikke kan li' sitet. Men det giver jo ikke samme personfocus og respons, hvis man ikke laver en dramatisk teatralsk afgang. Det gør enhver Prima Donna i teaterverdenen. Jeg synes det er klynket og sølle.

Ram

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 15-09-03 20:37

Det er godt grove, som folk er gavmilde i denne tid- og så er det ikke engang jul!!!
I nedenstående link har jeg dælme fået kam til mit hår i forsøget på, at overtale en anden brugere til at give mig nogle Superpoints.
http://www.kandu.dk/dk/spg/22512

To herrer ved navn CLAN og Ibasa eller (Søren og Søren) er desværre ved at overhale mig indenom

Summer- jeg kender dig ikke og ved ikke hvorfor du ikke længere synes at det er sjovt at være her, men jeg har heller ikke været med så længe..

Jeg opfylder ikke dine krav for at få dine points, men jeg kan da oplyse at jeg slet ikke har nogle af de dersens Superpoints. Zip-Xero- 0, så er der bare lidt retfærdighed til bør du nok give dem til mig.

Det kan nok være, at de to skarnsknægte på før omtalte link så ville få sig en laaang næse.

Venlig hilsen Blyb.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 15-09-03 20:49

Hej til jer alle sammen.

Synes I ikke det var værd at holde lidt fred og skrive sammen i et fordrageligt sprog. Kort sagt respektere hinandens synspunkter, holdninger og særheder. I øvrigt tror jeg ikke der er bedre andre steder. Vi kan jo hjælpe hinanden og andre, det er det foraet er sat op til. Hov**********Hvordan får du systemet til at "høvle" 20 point sammen i døgnet. Der skal da logges på, ikk´. Fortsat god aften til jer alle fra

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-09-03 20:57

Jeg er Ram2 fan

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-09-03 20:58

>Ibasa.

Du har da ret. Når jeg kigger på Kandu's beskrivelse af, hvordan man får point er det da rigtigt, at man skal logge på en gang i døgnet for at få de 20 point. Det har jeg aldrig spekuleret på - Sorry.

Ram

Godkendelse af svar
Fra : summer

Dato : 15-09-03 20:59

Tak for mange gode "tråde"

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-09-03 21:01

>Fridaflip.

Så får du nok ophørspoint.

Ram

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 15-09-03 21:16

Nåååeeeee, men tænk lidt over at vi er mange der gerne vil hjælpes i ny og næ.

Det er snart sengetid for små drengebørn.

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 15-09-03 21:39

->summer
Desværre får din beslutning nok ikke Kandu til at vågne op, men vi kan jo håbe.
God vind fremover.

Jeg er forresten Fiat-fan

mvh
dabj