/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Tilslutning af HP PSC750
Fra : brindt
Vist : 791 gange
200 point
Dato : 15-09-03 13:23

Jeg får følgende meddelelse, når jeg har installeret HP-driveren:
"unable to start driver for hpoid407.exe"
Meddelelsen popper op uafbrudt.
Hvad kan der være galt?

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 15-09-03 13:31

Hejsa .... er du sikker på du bruger den rigtige driver...???
Prøv eventuelt at dl den nyeste driver til din printer på :
http://h20015.www2.hp.com/en/softwareCategory.jhtml?lc=en&pagetype=software&prodId=hppsc750pr28086&sw_lang=en&submit.y=5&submit.x=9&cc=us

Hilsen
mrhan

Kommentar
Fra : wal

Dato : 15-09-03 13:37

Bruger du almindelig tilslutning eller har du også USB. Prøv kun at bruge EN af disse TILSLUTNINGER.

Kommentar
Fra : Per.Frederiksen

Dato : 15-09-03 13:41

På præcist PSC 750 har jeg også været ude for at der er dukket en del forkerte oplysinger op i registrereingsdatabasen, og det har givet problemer, i stil med 20 minutter om at printe en side og fejler at printe.

Oprensning med RegCleaner afhjalp problemet.

Søg på fx. google med "regcleaner" for at finde et passende download site.
Når programmet kører så vælg Tools->RegistryCleaner->DoThemAll.

mvh. Per

Kommentar
Fra : brindt

Dato : 15-09-03 13:45

Jeg bruger den nyeste driver fra HP´s hjemmeside.
Printeren kan kun benytte USB porten.

Kommentar
Fra : wal

Dato : 15-09-03 14:05

Ok sluk for din PRINTER. Daktiver din usb port. Genstart windows, tænd for din printer, aktiver din usb port. Genstart windows igen. Gå ind i PRINTER UDSKRIV EN TEST SIDE OG NU SKULLE DEN VIRKE. HELD OG LYKKE

Kommentar
Fra : dk

Dato : 15-09-03 16:48

Hejsa
hvilken styresystem bruger du ?? windows 98/MeXP/2000 ??

ifg. hp

This message will appear during the installation if the installation software detects that the computer is below the minimum system requirements for installing the software. Review the HP document "System Check Message That the System Does not Meet Minimum Requirements" Error Message (bpu00680) for assistance.

http://h20015.www2.hp.com/en/document.jhtml;jsessionid=RHHNSPP5C3YINQEXGR5UNZQ?reg=na&cc=us&docName=bpu00680&lc=en&

Kommentar
Fra : brindt

Dato : 16-09-03 09:59

Jeg bruger Windows 98

Kommentar
Fra : dk

Dato : 16-09-03 10:31
Kommentar
Fra : wal

Dato : 16-09-03 10:55

Hej gå ind på www.hp.dk Tryk på link nr 2. tryk på søg skriv HP 750, bestil så en gratis driver cd til din PRINTER PSC-750.

Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 200 point
Dato : 20-09-03 00:16

hej !
lidt gætteri
er den sæt til via usb så tjæk om det er ok med denne guide:
http://www.hp.com/cposupport/multifunction/support_doc/bpu03055.html
er det win98 første udgave så skal usb drive indstalleres særskilt
her kan du læse lidt mere
http://www.hp.com/cposupport/multifunction/support_doc/bpu01858.html

Kommentar
Fra : brindt

Dato : 20-09-03 20:04

xou. Jeg tror, du er inde på det rigtige spor. Computeren er blevet opgraderet til Windows 98 fra 95. Jeg er ikke sikker på, at den "ved", at den har en USB port. Kan jeg se det nogen steder?
wal skriver, at jeg skal deaktivere USB porten. Hvordan gør jeg det?
Jeg har ikke meget forstand på dette, så måske lyder mine spørgsmål dumme!

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 21-09-03 15:29

-> brindt
Deaktivering: højreklik på Denne computer -> vælg egenskaber -> enhedshåndtering
marker relevant USB port og vælg Egenskaber
Nederst i vinduet er der plads til et "flueben" ved Deaktiver

Godkendelse af svar
Fra : brindt

Dato : 21-09-03 19:26

Tak for svaret xou.