/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Spoiler + grill til Sonic
Fra : DeF
Vist : 361 gange
20 point
Dato : 27-01-02 11:47

Hvor får man fat i en grill, og/eller en spoiler til en Sonic...?

Accepteret svar
Fra : masteraugust0

Modtaget 20 point
Dato : 27-01-02 14:04

Hej
Det kan du købe/bestille hos enhver Aprilia forhandler.
Begge dele sidder standard på en Sonic GP og Sonic Lc , sidstnævnte sælges ikke i Danmark.
Spoileren koster ca.500-600,- og grillen 300-400,- kan fåes i de fleste farver.

Mvh Jan

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-01-02 15:37

"DeF" <DeF.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:BMQ48.1482$m6.57100@news000.worldonline.dk...
> Hvor får man fat i en grill, og/eller en spoiler til en Sonic...?

www.aprilia-scooters.dk

Mads

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-01-02 19:38

Tusind tak for det link, der har de sq mange gode sager!!!

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522
"Mads Jensen" <mads.g@home1.gvdnet.dk> skrev i en meddelelse
news:3c55622a$0$204$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
> "DeF" <DeF.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:BMQ48.1482$m6.57100@news000.worldonline.dk...
> > Hvor får man fat i en grill, og/eller en spoiler til en Sonic...?
>
> www.aprilia-scooters.dk
>
> Mads
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-01-02 00:53

"Morten Christensen" <m-astrup@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3c559ac3$0$250$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Tusind tak for det link, der har de sq mange gode sager!!!
>
> --
> Hilsen Morten Christensen
>
> ICQ#: 143629522

Ja, det er en virkelig lækker side, især for Sonic ejere =)

Mads

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-01-02 16:58

DeF skriver:

> Hvor får man fat i en grill, og/eller en spoiler til en Sonic...?rvername = 'news.worldonline.dk' and Active = 1g løsning"

Grillen kan du købe hos Harald Nyborg (de har også grillkul og tændvæske). Spoileren laver du ved at varme en lineal op og
forme den som et U.

NS

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-01-02 22:19

> Grillen kan du købe hos Harald Nyborg (de har også grillkul og tændvæske).
Spoileren laver du ved at varme en lineal op og
> forme den som et U.

Nej nej, man tager et stykke hønsetråd og et par kilo spartelmasse hvor
efter man har den dejligste hjemmelavet spoiler, og tænk på alle de babs man
kan score med den.