/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvorfor gemmer xp som BMP
Fra : monomand
Vist : 429 gange
100 point
Dato : 14-09-03 21:32

Jeg har pludseligt fået et lille problem. Når jeg vil gemme et billede fra internettet, vælger XP nu at gemme billedet som BMP-billede. Dette gør XP selvom at billedet er et JPEG-billede. Når jeg førhen valgte "gem billede som", foreslog XP som regel det navn som stod i adresselinien. Nu skriver den "ikke navngivet", og jeg må selv skrive navnet. Er der nogen som ved hvordan man nulstiller exploreren, så den virker som før. Jeg kører med XP pro og IE 6.0

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 110 point
Dato : 14-09-03 22:03

Tøm mappen med temporære internetfiler.
Det burde løse problemet.

Kommentar
Fra : monomand

Dato : 14-09-03 22:17

Hej Rellom

Sikke dog et dejligt forum
Dit råd virkede. Et stort tak herfra.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 14-09-03 22:36

monomand....
Så husk at lukke spg. ved at trykke på "accepter som svar" ovenover relloms kommentar (i højre side)

Godkendelse af svar
Fra : monomand

Dato : 14-09-03 23:53

Tak for svaret Rellom.

Og det skulle hermed være lukket

Kommentar
Fra : katrin

Dato : 15-09-03 17:38

Det virkede også hos mig, så det var da godt at jeg brugte 10 ledige point på at åbne spørgsmålet, for èn stjerne betyder normalt at det er et skodsvar som ikke rigtig kan bruges til noget.