/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Månedens lodtrækning 4
Fra : briani
Vist : 290 gange
1 point
Dato : 14-09-03 16:48

Jamen så prøver vi da lige igen
Kandu skriver i sit tip

http://www.kandu.dk/dk/tip/5096

” kandu.dk sidder og læser alle de indlæg som kommer i kandu.dk gruppen”
Hvorfor kommer de så ikke med et svar til denne.

Jeg siger
At det er næsten altid den Kandubruger der har optjent flest Superpoint når måneden er omme
Der vinder præmien,men har vedkommende vundet før,ja så går præmien til nummer to på listen.
Sådan har det været meget meget længe herinde.
ALTSÅ vil jeg personlig mene at Kandu og alle os bruger ved på forhånd hvem der vinder.

Men Kandu siger
I en E-mail til mig
”Med hensyn til lodtrækningen, hvordan kan du så sige, at vi ved hvem der
vinder? Vi aner da ikke hvem der vinder, men det er rigtig at de fleste
gange har været den som har flest chancer som vinder, men der har da også
været måneder hvor det er en længere nede i rækken som har vundet.”

Den der med at der også har været måneder hvor det er en længere nede i rækken som har vundet
JA i år 2001-eller i begyndelsen af 2002 kan jeg huske,at der var en bruger der vandt med meget få point
Men det har da også været den eneste gang,så vidt jeg husker.
Men husker jeg forkert i min lange tid herinde
Er der så ikke lige en bruger,der kan komme med et links.som beviser at der er en langt nede i rækken der har vundet??

Har lidt svær ved at se
Hvorfor man kalder det en lodtrækning.

FØLG MED HER

http://www.kandu.dk/dk/spg/21693

og kom med din kommentar.

Mvh Brian

Accepteret svar
Fra : nicolehh

Modtaget 11 point
Dato : 14-09-03 16:54

hehehe...

Sad lige og tænkte på hvornår "episode 4" udkom..

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-09-03 17:00

Hejsa igen nicolehh

Jeg har desværre ikke haft tid,før nu til at komme med "episode 4"
Har lige været en lille smut over grænsen (syderlygum)
Der var sort af mennesker dernede idag.

Mvh Brian

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 14-09-03 17:16

Det tror jeg gerne, det plejer der at være i weekenden, derfor tager vi altid over i hverdagene, helst tirsdag eller onsdag...
Der er ikke så mange på det tidspunkt...

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-09-03 17:55

Hej igen
Nu plejer jeg også selv at tage derned på en hverdag.
Men denne gang have jeg lovet nabokonen,at hun måtte komme med mig en tur derned
Da hun arbejder om hverdagen,ja så skulle det jo være en lørdag eller søndag.
Som tak har hun inviteret mig til middag i morgen
Så det er helt fint.

Mvh
Og hils den spring glade hoppepige
Brian

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 14-09-03 19:12

Er hermed gjort...

Godkendelse af svar
Fra : briani

Dato : 19-09-03 12:46

Tak for svaret nicolehh.

Mvh Brian