/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
Polsk præst narret???
Fra : ram2
Vist : 501 gange
50 point
Dato : 14-09-03 15:24

Det giver stof til eftertanke, når man læser, at Paven som loyal medarbejder gennem mange år, ikke kan formå sin chef til lige at udføre et lille mirakel. Det har han jo angiveligt gjort før, for mindre betydende jordiske væsener. Det er godt nok så længe siden, at der ikke rigtig er nogen der kan huske kendsgerningerne om det. Det ligger måske i tiden. I de gode gamle dage da Gud var frisk og ung, blev han udvalgte både 7-8-9 hundrede år, men dette personalegode er åbenbart afskaffet

Men anyway, jeg synes det er for dårligt. Han kunne i det mindste lade sin Souschef dø rask. Der findes jordiske chefer, der behandler sine medarbejdere mere humant end Bossen i himlen gør. Eller er der nogen der har taget røven på den polske præst.

Eller er det fordi, at den forhenværende præst ikke tager afstand fra pædofili, som beviseligt florerer i den økonomisk blomstrende virksomhed, hvor han er uddeler, men til gengæld uhæmmet fordømmer homoseksualitet. Gad vide, om han selv har været på én af grisebasserne. Kunne være en forklaring.

http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=285542

Mvh
Ram

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 60 point
Dato : 14-09-03 16:05

Ram for pokker... keder du dig
Pave Johannes Paul lider af Parkinsons syge... og heri har han jo valgt klogt. Hvis altså valget stod imm. Parkintons og Alzheimer.

Ved at ha' valgt Parkintons har han den åbenlyse fordel, at han kan stå med en ½ kop øl i hånden, i stedet for ikke at vide, hvor pokker han stillede sit øl.
OK! Nu er det nok ikke liiiige øl han har i sit tandkrus

Om hans chef eller Johannes så er mest snydt... ja det kan jeg ikke dømme.

'U' got a point, hvad angår "Vertikanstatens" synspunkter på pædofili og homoseksualitet
Lad os diskutere det over et spil kort, nøgne damer og en god flaske årgangsvin, når vi mødes i det hinsides, hvor der er mørkt og meget varmt.

Go' søndag til dig i det Kjøwenhavnske fra Grenaa
Søren

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 14-09-03 17:19

Hej "Sørensen"

Keader mig..... Måske lidt. Sad og læste netaviser og faldt (ha ha) over Paven. Tjae du ved, med min evner for association, så var der ikke langt til en lille bøvs. Det er sgu da osse grinagtigt - sørgeligt - tragisk - forbryderisk.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 14-09-03 17:33

Ram... du har helt ret, og jeg kan SAGTENS følge din tankegang / association

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 18-09-03 11:47

>CLAN.

Åh ja den religion. Den er sgu nok kommet for at blive. Der er jo nogen, der ikke kan fungere uden dette himmelske sikkerhedsnet. De skulle bare kende maskestørrelsen, så ville de ikke kaste sig ud i frit fald.

Har ikke rigtig haft tid til at tage mig af den der 3/4-døde polske præst, men det har han jo osse' folk til. Den teaterforestilling med en af hans undersåtter her på sitet, har optaget mig lidt. Jeg lukker lige og slukker her, vi kan vist ikke blive andet end enige.

Mvh
Ram

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 18-09-03 11:50

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-09-03 12:23

Hejsa ramses
Din humor er lige så god som altid... og ja, kors hvor en omgang fnidder, der har været med ophørsudsalg og jeg skal ellers komme efter dig.
Søren