/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvorfor point?
Fra : chrelle
Vist : 553 gange
500 point
Dato : 14-09-03 13:34

Hvorfor har du fortjent 500 point?

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 14-09-03 13:39

Fordig jeg er god

Kommentar
Fra : VMEK

Dato : 14-09-03 13:40

Fordi...

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 14-09-03 13:41

Det har jeg da heller ikke.
I hvert fald ikke for det her.
Men hvorfor spørger du?

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 14-09-03 13:43

fordi jeg ikke har så mange...

Har kun 358 superpoint i alt!!!!

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 14-09-03 13:51

Fint nok!
Giv dem til nicoleh.
Jeg har ingen glæde af dem.
For det første har jeg allerede i tusindvis
- og for det andet har jeg en printer i forvejen.

Kommentar
Fra : 888

Dato : 14-09-03 14:05

Fordi jeg trænger til opmuntring Skal flytte fra kæresten, skifte arbejde, og har minus penge....

Kommentar
Fra : 888

Dato : 14-09-03 14:06

...og fordi jeg åbenbart ikke kan finde ud af de dersens koder til smileys

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 14-09-03 14:10

Points på Kandu er for os som General Custers perler var til indianerne - ikke en skid værd men modtageren bliver ovenud lykkelig
Pointsystemet har været diskuteret stolpe op og stolpe ned, ditto for månedens præmie osv. - det er et utømmelig emne. Du ville få et mere "klart" svar hvis du havde spurgt om UFO'er

Fortsat god søndag...
Søren

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 14-09-03 14:11

fordi jeg hermed svarer på dit indlæg

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 14-09-03 14:31

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 14-09-03 14:36

Hovsa! Glemte helt at give dig et bud / svar
Måske fordi der ligger og gemmer sig en lille pointluder i folk. Hvad er så en pointluder? Ja den debat har været oppe og vende på RAMs http://www.kandu.dk/dk/spg/16028 (men det vil koste at "kigge")
Søren

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 14-09-03 14:45

Det koster da ikke at kigge!!!

Prøv lige selv!!!
Det er nok et af de spørgsmål, der går ind under grænsen for om de er gamle nok til at åbne igen!??!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 14-09-03 14:51

nicolethh -> OK! Så var den "gratisse"... det er nok, som du selv er inde på - gammel nok!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 14-09-03 14:53

nicolethh -> Hvis dit kvikke øje Havde været kvik nok... så ville du ha' opdaget, det ikke koster mig noget at kigge - kan du se hvorfor?

Kommentar
Fra : wal

Dato : 14-09-03 14:59

Det er da til at udfylde siden med.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 14-09-03 15:09

chrelle -> Her er lidt mere "læsestof" om præmie- og point- systemet på kandu http://www.kandu.dk/dk/spg/22398

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 14-09-03 15:10

Jeg vil da godt have nogle points. Har 360 ledige points men 0 superpoints.

Hvis jeg skulle være heldig, så fortæl mig gerne, hvad jeg så kan opnå med disse points?

Venlig hilsen Blyb.

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 14-09-03 15:31

Fordi - CLAN - du har svaret på spørgsmålet og derfor kan du se det, men det kan vi andre også...
hihihi

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 14-09-03 15:45

nicolehh -> Indskyld stavefejlen af dit navn tidligere :-| Næhh! Ikke fordi jeg har svaret, men fordi mit svar var godkendt som svar... detfor vil jeg i al' evighed være i stand til at se spørgsmålet "gratis"

chrelle skulle slå alles profil op på denne streng, og gi' den med mindst points de 500. Det er nemlig derfor han/hun skal gi' de 500 til den mest "trængende"... og det er med garanti ikke mig Har det nemlig lidt hen a'la Rellom

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 14-09-03 15:47

Det går godt i dag... gi' mig en staveplade

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 14-09-03 16:07

Hej igen
Har lige været inde på linket CLAN henviste til.
Ved ikke om jeg rigtigt har fattet det endnu, men CLAN's forslag om at give til den mest trængende er jeg med på.

Kan lige oplyse, at jeg nu er nede på 260 ledige points og 0 superpoints.

Blyb.

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 500 point
Dato : 14-09-03 16:18

Så er Blyb jo en "værdig vinder" til de 500
Citat
"I only know that I know nothing."
Socrates (47-399 BC); Greek philosopher.

Søren

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 14-09-03 16:25

Det var sq da også det jeg mente Clan...

Og du må da godt låne min staveplade, den virker nemlig heller ikke!!

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 14-09-03 17:30

Kan lige oplyse at jeg nu har 270 ledige points men stadig zip zero 0 superpoints.
Fik æren af at bedømme et tip som jeg ikke fattede en meter af........

Venlig hilsen Blyb.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 14-09-03 18:02

jeg har 8784 superpoint og 1240 ledige point

Kommentar
Fra : wal

Dato : 14-09-03 18:25

Kunne jeg ikke få 1000 for ikke at svarer på spårgsmålet.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 14-09-03 18:27

wal... nope! Det kan du ikke på denne streng. Der kan max. afgives 500 (ved jeg, har prøvet)

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 14-09-03 18:39

Er der ikke snart en eller anden der vil spørge om noget jeg kan svare på. Det skal altså være et nemt spørgsmål. Små points modtages med atknemmelighed og store poin mogtages med begærlighed

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 14-09-03 18:40

Sikke en stak slagfejl

Sren i rskilde

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 14-09-03 19:19

Solgaard......Altså din blærem(ås)
Får du point for din oplysning- er der da ingen retfærdighed til.

Tilbage til spørgsmålet. Hvorfor har du fortjent 500 point?
Fordi jeg er et godt menneske, med en meget meget lav løn.
Fordi jeg vil have lige så mange points som Solgaard.
Fordi jeg nu også - takket været CLAN's link- ved at jeg kan vinde noget.

Venlig hilsen Blyb.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 14-09-03 19:31

Blyb... der er ingen tvivl, du står som en klar vinder til de 500
De er dig vel undt
Tør slet ikke skrive, hvad jeg har af points
Måske jeg får dem, for at være den mest pisse irriterende pestbefængte skribent på denne tråd (men jeg HAR ved gud ikke brug for dem).
Søren

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 14-09-03 19:41

CLAN dit skarn....

Du har 21.541 SUPERPOINT

Hilsen Blyb.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 14-09-03 19:42

Chrelle Gør en god gerning i dag og tildel mig de 500 points. Jeg trænger til lidt opmuntring.

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 14-09-03 19:44

Vil lige tilføje, at jeg nu er nede på 250 ledige point og still no Superpoints.

Hilsen Blyb.

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 14-09-03 19:50

Hvis ikke der snart er en som svarer på mit spørgsmål til 120 point, ja så sletter jeg det og regner da stært med, at jeg så får mine point tilbage.

Så mine ledige point vil da stige til 370.

Blyb.

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 14-09-03 19:56

ibasa

Du skriver i din profil, at du ingen husdyr har, men til gengæld har en smuk hustru og et par lopper.
ØØØØH, fra hvem stammer så lopperne?

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 14-09-03 20:03

Hej Blob øøh Blyb, sorry

De kommer fra børnehaven

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 14-09-03 20:03

FY! Blyb
Som sagt... jeg har ikke brug for points

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 14-09-03 20:14

Blyb... slet du bare politikken. Det er søndag og jeg gider ikke, men du har et godt pointe

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 14-09-03 20:44

Den flækkede træsko fra Roskilde... i øvrigt min navne bror o:D
Kom engang med en meget god udtalelse - har selv tidligere fremtonet med en lignende udtalelse.

Citat
Bare lige et lille pip fra Roskilde....Er det en fuldstændig hjernedød tanke, at der kunne være en hvis tilfredsstillelse, ved at hjælpe et andet menneske der er på skideren på den ene eller anden måde ???? Jeg håber det hænger sådan sammen.

'Det er forhåbentligt essensen i, hvorfor vi alle er her... nemlig for at hjælpe hver andre, når vi "hænger fast" i et eller andet.
Hovmod strår for fald... og en eller anden kineser sagde engang: Den som tror at vide alt, ved slet ingen ting!

Blyb... har fået travlt med finansloven... og så er min ping-pong spiller, er her ikke længere

Chrelle -> Folk, deltagere eller hvem det end måtte være her på Kandu, de fortjener points, hvis "spørgeren" får et svar, som løser opgaven eller problemet - længere er 'den ikke. Det er så op til spørgeren at vælge, acceptere, lukke og slukke ved den "deltager", som er fremkommet med "det der hjalp".

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 14-09-03 22:06

Hej CLAN din lille

Har lige set det der med den flækkede træsko. Blyb er deltager i finanslovsdebatten. Det bli´r det ikke anderledes af. I grund og bund er vi vist nok enige om denne her tråd. Ved du hvem Chrelle er ? Han / hun har ikke et eneste indlæg og nu er det snart sengetid for små drengebørn

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 14-09-03 23:39

FY! Blyb
Som sagt... jeg har ikke brug for points

AAAAltså CLAN. Hvis ikke jeg får flere svar i mit spørgsmål om Finansloven, så får du sgu 120 mere.

Lad mig liiige regne lidt. BUM DI DI BUM
21.541 + 102= 21.661 SUPERPOINTS.

Crelle: Hit nu op med de 500, det går jo hen og bliver halvdyrt det her.

Kan lige oplyse jeg stadig har 250 ledige point og (desværre) 0 Superpoint.

Venlig hilsen Blyb

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 14-09-03 23:41

Rettelse 102=120.

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 15-09-03 07:00

Godmorgen allesammen

Vil lige oplyse, at jeg nu har 270 ledige point men staaadig 0 Superpoint.

Crelle, lav nu ingen dumheder før jeg kommer tilbage fra arbejde. Ikke noget med at smide de 500 i hovedet på ham ibasa (vel)...

CLAN taler godt for sagen og har måske sagt det mest rigtige i denne debat, men han har jo altså ikke brug for dem (vel)...

Jeg er stadig et godt menneske og har lige opdaget, at jeg tilmed er god mod dyr.
Naboens kat fik mælk for lidt siden (af mig).o:)

Smutter nu, men er tilbage kl. 15.30.
Venlig hilsen Blyb.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 15-09-03 07:59

Hej og God morgen.

Det her er altså tarveligt

Manipulation af værste skuffe. Påvirkning af vidner, mens jeg ligger og sover sødt på det grønne øre med drømme om på vor jord og i himmeriget. Det gør mig helt . I øvrigt er jeg et medre menneske, fordi de nullermænd der bor hos mig får lov at være i fred. Så stik mig de 500 dask mens ham der Blyb- Blop er væk.

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 15-09-03 08:41

Hej Soren i Roskilde eller Søren i Røskilde (du må bytte lidt rundt på dine smileys)
1. Har skam set Blyb's tråd - har været forbi.
2. Har ingen idé om, hvem Chrelle er.
Søren

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 15-09-03 08:57

Hej CLAN.

Ikke ta´mig det ben ud af skabet, om jeg bytter rundt på dem (smileyes). Ikke en

ad.2 Du plejer da at vide alt hvad der er vær at vide.

Sren i Rskilde Ha´en go´dag. Min daglige cykelrute banker på.

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 15-09-03 17:45

IH altså, hvor er det forvirrende når der pludselig er så mange "Sørener".

Men Soren Røskilde- HAM der Blyb BloP er faktisk en særdeles sød hårdtarbejdende kvinde med en Superkonto pålydende 0 Superpoint. (Snøft Hulk Vræl o.s.v-o.s.v)

Kan lige tilføje, at naboens kat lige har modtaget mere mælk (fra mig.)
At sønnen lige har fået lidt penge til snolder (af mig)
At mit arbejde idag havde brug for lidt ekstra hjælp og fik det (af mig)

STATUS: Ledige point 270 Superpoint Big Fat 0

Chrelle: Lad nu være med at lade dig friste til at give en af disse to skarnsknægte
de 500 dask. Kan lige se for mig, hvordan de bare snolder det hele væk.

Venlig hilsen Blyb

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 15-09-03 17:56

Nu er du igen ude med snøren, men Chrelle er for snu til at lade sig lokke til at bortødsle 500 dask til en kone, der køber børn med lommepenge og stjæler naboens kat med fløde. FØJ

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 15-09-03 18:04

skarnsknægt... mig!! Det er mange år siden, nogen har kaldt mig det
Blyb du ville blive forbavset, hvis du så mig
Jeg har 7 tæer (arbejdsulykke i 1999).
Ikke et hår på hovedet (medfødt genetisk fejl).
Bruger briller.
Vejer ca. 5 kg. for meget.
Har to sindsyge gravhunde.
Gift med en dejlig kvinde (Sanne).
Har to børn CLaus & ANita... deraf CLAN (de er 22 og 20).
Min dåbsattest siger noget med december 1955.
men ellers har jeg det skam godt
Søren

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 15-09-03 19:46

Ja Chrelle!!!! Sjove det er de to banditter jo, uanset dåbsattestens tørre tal, men forestil dig lige, hvordan disse to ville se ud til den fest vi to holder, når du engang bestemmer dig for, at Jeg bliver den lykkelige ejer af de 500 dask...

http://www.bergstenweb.com/bilder/men%20in%20kilt%20lite.jpg

Du må endelig ikke falde for deres små finurligheder. (vel)

Hilsen Blyb

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 15-09-03 20:09

Clan din GAMMELDAWS vaffel.

Jeg har 10 tæer (sidst jeg talte efter)
Masser af (dum)blondine hår på hovedet.
Bruger farvede kontaktlinser.
Vejer mere i kilo end mine Superpoints
Har en sindsyg yorkshireterrie (du ved dem med de røde sløjfer)
Lever i synd med en dejlig Englænder (Paul)
Har et bonusbarn (dreng på 11.år)
Min dåbsattest siger ikke noget (ligger bare dumt i skuffen og bliver mere og mere gul og støvet) HOST HOST)

Hilsen Blyb

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 15-09-03 20:21

Blyb - Båt, Åh gud hvor går det godt

Chrelle er for intilligent til at falde for dine små snuskede triks med manipulerede og falske billeder og gyldne løfter. Oven i købet må billedet være et du harstjålet. DET VIRKER IKKE. Her gælder kun klare og uforfalskede facts. Og hvem står for det? Det gør jeg. Faktisk er ÆRLIG mit mellemnavn. Tag den hva´

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-09-03 20:33

For dem, der mangler point, er der også en pæn sjat at hente her:
http://www.kandu.dk/dk/spg/22610

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 15-09-03 20:42

Har lige været der.

Ibasa!!! Linket virker fint her.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 15-09-03 21:22

Hej med dig Blyb

Har også været der og jeg er rendt med alle points. Hvad siger du så ??? Surt show.

Neeejjjj Passer ikke men tak for i dag.

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 15-09-03 22:14

Halv øjsa

Nå Chrella, hvad bliver det til? Vil du af med de 500 eller hvad?
Jeg tror ikke vi skal regne med at ham CLAN dukker op med en afslutningsbemærkning.
Han sidder og roder med spørgsmål om "noder" tra,la la la- Mutter(fisk) på Djursland og IP adresser... HRRMFF Alt sammen noget jeg ikke ved en fløjtende fis om.

Hvis du nu sådan lige så stille meget "tys tys" uden at vække ibasamanden
trykker ganske stille på tastaturet, selvfølgelig der hvor der står BLYB, ja så lukkes tråden og du vil blive fri for mere af alt dette vrøvl.

Ibasa bliver alligevel ikke sur før i morgen.

Hilsen Blyb Sov godt

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 15-09-03 22:37

Bare rolig... jeg kigger skam ind til jer en gang imm. Jeg skal jo se, hvem af de to med "næsten" ingen points, der skal danse regndans
Jeg har vist sagt med al' tydelighed... at JEG ikke behøver de points
Jeg må da indrømme strengen her er meget fornøjelig og adspredende... måske lidt "for vildt" men hwa' fan' bare vi hygger os. Denne streng er MINDST lige så morsom, som at diskutere Kandus point- og præmie- system. Sure opstød er der rigeligt af hist og pist... af og til er Anders And & CO også sjovere at læse end den danske grundlov.
Jow' jow' jeg er at finde over det hele, det være sig IP (port søgning), Multer på Djursland, Noder og hvad der ellers kan "tænde" mig. Jeg er her mest for sjov - hygger mig, men kan da være seriøs... ind i mellem.
Nå men jeg vil også søge ind på den dobbelte... og så se, hvad der kan "tændes" der
Hygge til jer alle... og som Blyb er inde på - sov godt

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 16-09-03 07:02

Hi-Hi.

Den var god CLAN (søge ind på den dobbelte...og så se, hvad der kan "tændes" der

Jeg forestiller mig efter "din" beskrivelse af dig selv, at du minder lidt om en Smiley

Chrella "This is your Wake-Up call"
Jeg GI'R op!!!!!!!! Smider håndklæden i ringen om du vil. Giv du bare de 500 til ibasamanden(den lille Han vil blive så hjertensglad når han ENGANG gider vågne

Ha' nu en rigtig god dag... (Også dig sovende bassebjørn)

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 16-09-03 07:09

Hov Hov, Hvad sker der her?????????????????????????

Vil lige oplyse at BLYB BLOP BÅT lige har opdaget, Hun nu pludselig har SUPERPOINTS 350 af de stærke og jeg aner ikke hvor de kommer fra??

Kan det være, neeejjj mon Kan det virkelig være sådan, at MOR her har svaret rigtigt på noget??

Hygge her fra.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 16-09-03 07:49

God morgen til alleMorgenstund har guld i mund.
>Blyb. Du har vundet, men hvad du har vundet ved jeg ikke rigtigt. Nååeee, jooe. Det vist noget med Tyrkiet.

I øvrigt har jeg mistet troen på HR./FRU./FRK. Chrelle og giver også op. Kan I ha´en go´dag alle sammen. Min cykelrute venter på at modtage mine syngene dæk og prustende vejrtrækning.[hør]

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 16-09-03 08:54

G'morn'
Skulle lige ind og kigge til jer... dejlig dag i dag! Tænk sig... for 20 år siden (i går) kom jeg hjem fra vest afrika (Elfensbenskysten)... i dag kl. 16:20, også for 20 år siden, ja der var jeg MEGET bekymret (og glad). Der var jeg med til fødslen af vores datter Anita... jow, jow' hun har skam føs'dag i dag. I aften ser I mig ikke, vil nemlig invitere hele "flokken" ud og spise fint.
til Anita

Blyb... din lille "synder" Rigtigt gættet! Jeg ligner faktisk en smiley (på 180 cm. og 95 kg)
'U' might know this one...
- What did the Hurricane say to the Coconut tree??
- Hang on to your nuts, this is not an ordinary blowjob!
Under Brugerservice -> Din historik, der kan du se hvorfra dine Superpoints kommer

Soren i Røskilde... din klaphat (venligt ment og sagt med et smil på læben)
Vi har smadret, misbrugt, fornøjet os, hygget os, haft det dejligt på Chrelle's streng/spørgsmål... og vi burde nok smide 500 efter ham/hun igen. Det er vist kun fair... og rimeligt.

Siden Chrelle ikke har indikeret sin tilstedekomst med et eneste lille "pip", ja så kaster jeg dem ikke ud (endnu), men lige så snart han/hun gør det... så kommer der en lille pakke fra CLAN med 500 under Seneste 25 med overskriften "500 til CHRELLE", men vi vil da godt lige se "giraffen" herinde.

Kan I nu passe rigtigt godt på jer selv - og fortsat g'morgen
Søren

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 16-09-03 09:06

Clan. Din jubel

[tillykke med jeres dag]

Sren i Rskilde Denne her streng er vist ved at være brugt op, godt og grundigt. Det var hyggeligt, men alting har jo en ende. En regneorm har to. At du bare ved det.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 16-09-03 09:09

UUUUUUUUUUUUUpppppppppppppppppppssssssssssssssssssssss

med jeres dag

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 16-09-03 09:28

Shubidua

Godkendelse af svar
Fra : chrelle

Dato : 16-09-03 11:36

Tak for svaret CLAN.

Det var godt nok lidt småt med de gode svar, men dit var bedre end gennemsnittet.
Så værsgo.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 16-09-03 12:03

Hejsa chrelle
Tjahhh! Vi kan vist roligt omdøbe din streng til "Dengang verden' gik af lave"
Nu håber jeg så, at du vil modtage en lille kompensation på http://www.kandu.dk/dk/spg/22674
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 16-09-03 12:43

Så Chrelle... nu kan du li'så godt komme ind på http://www.kandu.dk/dk/spg/22674 ingen grund til, at du ikke får de points - de er brugt
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-09-03 20:39

Knock, knock... Chrelle
Kom nu ind på http://www.kandu.dk/dk/spg/22674 og sig "hej" eller bare skrive en prik . så jeg kan få afleveret de der points til dig
Søren