/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fejl på min computer?
Fra : Steffansteffan
Vist : 552 gange
140 point
Dato : 14-09-03 13:10

hej folkens

jeg har lige formateret min computer, for jeg hvade problemer med en fejl. Men formatering af computeren har ikke virket på fejlen.

Fejlen kommer lige pludeselig og den skriver noget istil med:

Windows har lukket computeren ned for ikke at beskade computeren.

bggrunden er blå med hvid skrift. Dette skærmbillede bliver vist i 1 - 10 sek. og så genstarteren computeren.

Hvad skal jeg gøre, og hvad er det for en fejl. Mit bud er en hardware fejl.

m.v.h
Steffan - webmaster
www.Crazy-cars.dk

Kommentar
Fra : als

Dato : 14-09-03 13:14

Er du sikker på du ikke har msblast? http://www.spywarefri.dk/virus.htm#msblast

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 14-09-03 13:46

Visse videoklip hos mig,hvis de er ufuldstændige,laver samme nummer,jeg genstarter og sletter det den var igang med,og har derefter ingen problemer.
Mvh Ole

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 14-09-03 14:26

als det hjalp ikke

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 14-09-03 14:43

Hej Steffan
Hmmm! Havde nu ellers lige tiltro til at als kom med de vise sten
Prøv at tage dit grafikkort ud, og klask det tilbage i din computer igen. Jeg har oplevet lidt af samme fejl, hvor det var mit grafikkort som "spillede op".
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 14-09-03 14:47

NB: Prøv også en RAM test
http://www.memtest86.com/

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 14-09-03 18:27

Højreklik på denne computer-egenskaber-avanceret-start og genoprettelse-fjern flueben i genstart automatisk. Så kan du nå at se hvad der står på skærmen, og giv så lyd fra dig

Kommentar
Fra : als

Dato : 15-09-03 12:53

Jeg tror du har Norman Firewall/Virus Scan. Hvis det er korrekt har jeg løsningen.
Serveren er beskyttet med Norman Firewall/Virus Scan
Det er det som gør problemet da dens drivere tror den er under angreb og beder om genstart med det samme!
Men skal ringe til Norman og de sender en ny driver og problemet bliver løst efter en genstart