/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Onani - hvordan?
Fra : Victoria19
Vist : 4687 gange
20 point
Dato : 26-01-02 10:52

Jeg er en ung kvinde på 19 vintre, som har brug for hjælp.
Jeg har gennem noget tid onaneret, men jeg kan ikke "finde ud af det"! dette lyder måske underligt, men jeg er ved at opgive helt.
jeg holder mig aldrig tilbage men lige meget hvad kan jeg aldrig bare få mit åndedræt til at gå lidt hurtigere, og blive bare lidt ophidset!!!
Hvad skal jeg gøre? Nogle gode råd?
Jeg ønsker ikke at skal ud at købe dildoer m.m. Jeg vil bare gerne kunne onanere uden brug af hjælpemidler (selvfølgelig med hænderne)!

Håber meget på svar...

Victoria19

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-01-02 11:51

Victoria19 skrev:

> Jeg er en ung kvinde på 19 vintre, som har brug for hjælp.
> Jeg har gennem noget tid onaneret, men jeg kan ikke "finde ud
> af det"! dette lyder måske underligt, men jeg er ved at
> opgive helt. jeg holder mig aldrig tilbage men lige meget
> hvad kan jeg aldrig bare få mit åndedræt til at gå lidt
> hurtigere, og blive bare lidt ophidset!!! Hvad skal jeg gøre?
> Nogle gode råd? Jeg ønsker ikke at skal ud at købe dildoer
> m.m. Jeg vil bare gerne kunne onanere uden brug af
> hjælpemidler (selvfølgelig med hænderne)!

Hej

Fantaserer du når d onanerer eller går du bare i gang uden
egentlig at have lyst?

For mit eget vedkommende spiller fantasierne en meget stor rolle
når jeg onanerer.

Hvis du ikke har nogen fantasier der tænder kan du finde
sinpiration mange steder på nettet. Der findes erotiske og
pornografiske noveller på dansk en hel del steder:

http://www.sexnoveller.dk/

Som er scor.dks sider...

http://www.fyldepennen.dk/
http://suzij.subnet.dk/
http://www.ni.dk/noveller.htm

og så videre..

Måske er dit proplem at du simpelthen ikke er liderlig nok?

Hilsen
Tomas O.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-01-02 12:43

"Victoria19" <Victoria19.news@kandu.dk> wrote in
news:nTu48.5436$Eu2.683582@news010.worldonline.dk:

> Jeg ønsker ikke at skal ud at købe dildoer m.m. Jeg vil bare gerne kunne
> onanere uden brug af hjælpemidler (selvfølgelig med hænderne)!
> Håber meget på svar...

Prøv engang at læse det her:

http://www.clitical.com/masta.php

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 26-01-02 14:26

Hej

Du skriver, at du ikke kan få dit Åndedræt hurtigere"- Jeg ved ikke lige om du forestiller dig at du skal lyde som de kvinder der optræder i Pornofilm ,--ell.lign. Hvis du har lysten, så burde det bestemt ikke være dit åndedræt du skal fokusere på,-det opfører sig som det skal -helt af sig selv. Har du generelt i hverdagen problemer med din vejtrækning (nervøst) ?

Prøv at læs disse sider:
http://www.netdoktor.dk/sex_samliv/fakta/onanioevelser.htm
http://www.side6.dk/articles/showarticle.asp?pageid=1200

MH
Vestergade

Kommentar
Fra : Victoria19

Dato : 26-01-02 16:01

hej Vestergade.

Nej jeg tænker ikke på pornofilm, har aldrig set en sådan!
Jeg har aldrig problemer med min vejrtrækjning og grunden til jeg skrev det med mit åndedræt var for I ligesom skulle kunne fornemme hvordan det stod til.

MH
Victoria19

Accepteret svar
Fra : rcn

Modtaget 20 point
Dato : 27-01-02 00:33

Kære Victoria

Tag det stille og roligt.
Lad være med at fokusere på hvad du mener din reaktion bør være.
Nyd dine egne berøringer og lær din krop og dens hemligheder godt at kende. Prøv dig frem, men lad nydelsen og nysgerrigheden lede dig. Og brug gerne din fantasi - og her behøver det ikke være avanceret sex du fantaserer om. Måske er det bare synet af en velbygget mandekrop eller tanken om een der ligger og kæler for dig.
Lad være med at samligne dig selv og din seksualitet med hvad du hører, ser, tror om andres. Din seksualitet er helt din egen, og hvordan den udvikler sig skal være i pagt med hvad DU har lyst til.
Jeg kan godt følge din længsel efter "din indre tiger" men hun er ikke sådan bare lige at kalde frem. Slet ikke alene - men lad det ikke være et problem! Der må vel godt være forskel på hverdag og fest, ikk'?
Hvis du endnu ikke har oplevet din "indre tiger" alene eller sammen med en fyr så bare rolig. Du er stadig seksuelt forholdsvis ung og du når først dit seksuelle højdepunkt omkring de 30, hvis man skal tro på eksperterne, så der er rigeligt med tid til at lære, og jo mere fortrolig du bliver med din egen krop og lyst jo nemmere bliver det også at kalde tigeren frem, så ha' tålmodighed. Hun skal nok komme Det lover jeg dig!
Thomas O. spørger, om du simpelthen ikke er liderlig nok. Bavl!!!
Liderlighed er forskellig fra person til person. Om fyrene er lige så ligerlige, når de sidder med kalorius i hånden, som når en dejlig pige tager sig kærligt af dem, håber jeg ikke. For os piger tror jeg helt klart liderligheden hænger sammen med det spil der er imellem to seksualpartnere. Intensiteten i at se dybt ind i hinandens øjne, uvisheden om hvor hånden nu bevæger sig hen osv. Så når man ligger alene kan det godt være svært at finde liderligheden frem.

Kærlig hilsen - og god fornøjelse

Rikke

Kommentar
Fra : Winthereik

Dato : 27-01-02 01:11

Kære Victoria

Bare rolig når man onanerer søger man en forløsning, der iflg. div. udsagn udmønter i en udløsning. Det er en leg, hvor man kommer til at kende sin seksualitet.

Det er ikke noget man skal fordi; "Det gør man"- Man skal gøre det fordi det er spændende, rart og fordi man har lyst- IKKE fordi det hele tiden bliver omtalt i div. magasiner, men så sandelig også i dagspressen.

Husk det er en leg med en lystfølelse, der stammer helt tilbage fra barndommen. Nogle gange er den der, når det er mest ubelejligt, andre gange vil den slet ikke indfinde sig- ÆGTE lyst kan ikke kontrolleres.

Held & lykke

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-01-02 08:15

On Sat, 26 Jan 2002 09:52:21 GMT, "Victoria19"
<Victoria19.news@kandu.dk> wrote:

>Jeg er en ung kvinde på 19 vintre, som har brug for hjælp.
>Jeg har gennem noget tid onaneret, men jeg kan ikke "finde ud af det"!
>dette lyder måske underligt, men jeg er ved at opgive helt.

hvis hvad tænder du på ?

>jeg holder mig aldrig tilbage men lige meget hvad kan jeg aldrig bare få
>mit åndedræt til at gå lidt hurtigere, og blive bare lidt ophidset!!!

noget må du jo holde tilbage på ?

>Hvad skal jeg gøre? Nogle gode råd?

find ud af hvad du tænder på inetet er forbudt i fantasien ...

>Jeg ønsker ikke at skal ud at købe dildoer m.m. Jeg vil bare gerne kunne
>onanere uden brug af hjælpemidler (selvfølgelig med hænderne)!

hvorfor i grunden det ? jeg mener hvis en dildo en but plok noget der
hæmmer åndedrætet ...gør det ...jamen så er det da det du skal ha !
>
>Håber meget på svar...

well my 2 cents - hvad tænker du på når du onanere ?
regards
Bo
--
I'm deeper than the shit I'm in (Iggy Pop)
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)
You've got to be honest to live outside the law (Dylan)
http://www.atlyrics.com/m/marilynmanson/page16.html

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-01-02 09:14

"Victoria19" <Victoria19.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:nTu48.5436$Eu2.683582@news010.worldonline.dk...
> Jeg er en ung kvinde på 19 vintre, som har brug for hjælp.
> Jeg har gennem noget tid onaneret, men jeg kan ikke "finde ud af det"!
> dette lyder måske underligt, men jeg er ved at opgive helt.
> jeg holder mig aldrig tilbage men lige meget hvad kan jeg aldrig bare få
> mit åndedræt til at gå lidt hurtigere, og blive bare lidt ophidset!!!
> Hvad skal jeg gøre? Nogle gode råd?
> Jeg ønsker ikke at skal ud at købe dildoer m.m. Jeg vil bare gerne kunne
> onanere uden brug af hjælpemidler (selvfølgelig med hænderne)!

Du får intet ud af at file løs på din klitoris,
såfremt du ikke i dit hoved er parat og har lyst
til at få orgasme.
90% af 0ptakten til en orgasme foregår mellem
ørene på os, du kan ikke gå den anden vej rundt,
at begynde at onanere og så tro fantasi og følelser
af lyst og liderlighed automatisk opstår som følge
af dit pilleri.
Jeg har en hurtig metode og en langsom, til at pirre
min seksuelle lyst, den første er at læse erotiske
ting, eller se på pornobilleder/film, den anden er at
starte en fantasi hvor jeg møder min drømme-partner,
og romantik og sød musik opstår i fantasien
mellem os, jeg ser det lyslevende for mig, hvad vi gør
for hinanden osv. osv. på et tidspunkt begynder jeg
så at onanere og får orgasme, medens fantasien kører
hurtigere og hurtigere i takt med min lyst-følelse.

Jeg har i tidens løb, mailet med et par unge kvinder,
flirtet med dem på ICQ eller messenger med et godt resultat
så hvis du vil lege cyberspace-kæreste er du da velkommen
til at maile, har du prøvet chat-room-flirt? Hvis ikke, kan
du måske få gang i noget du kan bruge til at fantasere om,
eller forsøger at onanere til det du forestiller dig med en
"chat-elsker"

MVH
Henning

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 27-01-02 14:00

Hej Victoria,
Med fare for, at komme til at gentage nogle af de fine svar du har fået - kaster jeg mig ud i det alligevel.
Først syntes jeg, at du skal huske på, at ikke 2 kvinder onanere ens, så hvad andre gør og syntes er lækkert, behøves absolut ikke tænde dig. Prøv dig frem, se om du kan finde dine erogene zoner = steder på kroppen som opstemmer dig ved berøring. Det behøves ikke at være hverken klitoris, anus el.a.
Prøv dig frem med legeredskaber, f.eks stearinlys evt. et spejl så du kan "se digselv".
Sidst men da ikke mindst, skal lysten til onani være der. Hvis du ikke rigtigt "gider" alligevel, bliver det ikke til det helt store.
Jeg tvilver slet ikke på, at du nok skal komme efter det. Nyd det du gør ved digselv, og lad være med at tænke på alt andet (som eks. din vejrtrækning)
God fornøjelse
Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-01-02 12:53

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3c53b6b8$0$240$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Du får intet ud af at file løs på din klitoris,
> såfremt du ikke i dit hoved er parat og har lyst
> til at få orgasme.
> 90% af 0ptakten til en orgasme foregår mellem
> ørene på os,

Det er jo også ørerne men bruger mest når man
onanerer.....
Man lytter efter om der kommer nogen)))

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-01-02 14:19

Ben Dover skrev:

>
> "Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:3c53b6b8$0$240$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
>> Du får intet ud af at file løs på din klitoris, såfremt du
>> ikke i dit hoved er parat og har lyst til at få orgasme.
>> 90% af 0ptakten til en orgasme foregår mellem ørene på os,
>
> Det er jo også ørerne men bruger mest når man
> onanerer.....
> Man lytter efter om der kommer nogen)))

Spørgsmålet er så om det er fordi man vil eller ikke vil ses

Hilsen
Tomas O.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-01-02 21:35

"Victoria19" <Victoria19.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:nTu48.5436$Eu2.683582@news010.worldonline.dk...
> Jeg er en ung kvinde på 19 vintre, som har brug for hjælp.
> Jeg har gennem noget tid onaneret, men jeg kan ikke "finde ud af det"!
> dette lyder måske underligt, men jeg er ved at opgive helt.
> jeg holder mig aldrig tilbage men lige meget hvad kan jeg aldrig bare få
> mit åndedræt til at gå lidt hurtigere, og blive bare lidt ophidset!!!
> Hvad skal jeg gøre? Nogle gode råd?
> Jeg ønsker ikke at skal ud at købe dildoer m.m. Jeg vil bare gerne kunne
> onanere uden brug af hjælpemidler (selvfølgelig med hænderne)!

Hej Victoria

Det, du skriver med dildoer, giver mig en fornemmelse af, at du måske griber
sagen lidt forkert an... Hvordan er det lige, du gør med hænderne - eller
måske rettere af hænderne?

Dengang for mange år siden (kan huske, at jeg gik i børnehave), da jeg
begyndte at onanere, var jeg slet ikke klar over, at der kunne komme noget
"derop". Jeg vidste bare, at det var rart at røre udenpå - hvilket så senere
skulle vise sig, at være noget ganske bestemt, nemlig klitoris :)

Hvis du på nuværende tidspunkt begynder med at stikke fingrene indenfor -
uden først at have lært den udvendige del af sagen - tror jeg desværre ikke,
du når så langt..

Nu er kvinder jo forskellige, men langt de fleste kvinder (vis ikke alle)
kan komme ganske hurtigt ved at blive slikket, mens det ved samleje kan tage
*meget* lang tid - specielt når man er yngre (det går over med alderen ))

Held og lykke - og skriv igen, hvis noget skal forklares nærmere :)

/Stine

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 29-01-02 00:10

Lad dog nu den stakkels Victoria tage vores råd "til stilling" - førend Ben Dover og Thomas O begynder at gøre grin med hvad der kunne findes mellem ørene. Ganske plat, og høre sig ikke hjemme her på KANDU. Lad dog vær med at prale af, hvor lidt i selv har ml. disse to poler.
Et seriøst spørgsmål fortjerner et seriøst svar, plathed findes der sgu nok af.

Tilgengæld vil jeg sige til Victoria, at du burde afslutte dit spørgsmål nu, ved at acceptere et svar ( som du selv syntes er bedst for dig)

Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-01-02 23:55

Stine <unknown@unknown.dk> wrote in message news:a34ct8$obs$1@sunsite.dk...

> Nu er kvinder jo forskellige, men langt de fleste kvinder (vis ikke alle)
> kan komme ganske hurtigt ved at blive slikket, mens det ved samleje kan
tage
> *meget* lang tid - specielt når man er yngre (det går over med alderen
))

Er det noget der går over med alderen, eller noget der har med teknik at
gøre :0| Hvilket vejer mest?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-01-02 05:23

"Sophie Lee" <sole00ab@student.cbs.dk> skrev i en meddelelse
news:4zk58.2296$m6.202649@news000.worldonline.dk...
> Stine <unknown@unknown.dk> wrote in message
news:a34ct8$obs$1@sunsite.dk...
>
> > Nu er kvinder jo forskellige, men langt de fleste kvinder (vis ikke
alle)
> > kan komme ganske hurtigt ved at blive slikket, mens det ved samleje kan
> tage
> > *meget* lang tid - specielt når man er yngre (det går over med alderen
> ))
>
> Er det noget der går over med alderen, eller noget der har med teknik at
> gøre :0| Hvilket vejer mest?

Ja men alle har ret ud fra deres egne individuelle
erfaringer, jeg har oplevet mine partnere fik udløsning i
samme øjeblik glansen blev presset ind gennem
skedeåbningen, efter kort tids forspil, det er både som
20-30 og 40 årige, simpelt hen fordi, de var så tændte,
at de, før vi gik i gang med at have sex, i fantasien, var
nået til slutstadiet
De fleste kvinder over 40 år, siger, at aldrig har deres
sexliv været bedre end nu, så...............

Statistisk topper kvindernes seksualitet ved 38 års alderen,
mænds ved 25-28 års alderen, kurven for kvinder er jævnt
stigende frem til da, der efter forholdsvis hurtigt faldende.
For mænd er det omvendt, brat stigende og langsomt
faldende over 40-50 år, så statistisk burde kvinder, før de
er 35år have elskere, der er 40 år ældre end de selv,
fra de er 35 til 50-55 år, have elskere, der er 10 år yngre,
der efter elskere der er 10-15 år ældre end de selv, for
at libido skal matche hinanden nogen lunde statistisk, så
statistisk set matcher en 70 årig mands libido, en 20 årig
kvindes libido ( lyst til sex)

MVH
Henning

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-01-02 13:34

Henning <h2m@madsen.mail.dk> wrote in message
news:3c5623ab$0$244$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> "Sophie Lee" <sole00ab@student.cbs.dk> skrev i en meddelelse
> news:4zk58.2296$m6.202649@news000.worldonline.dk...
> > Stine <unknown@unknown.dk> wrote in message
> news:a34ct8$obs$1@sunsite.dk...
> >
> > > Nu er kvinder jo forskellige, men langt de fleste kvinder (vis ikke
> alle)
> > > kan komme ganske hurtigt ved at blive slikket, mens det ved samleje
kan
> > tage
> > > *meget* lang tid - specielt når man er yngre (det går over med alderen
> > ))
> >
> > Er det noget der går over med alderen, eller noget der har med teknik at
> > gøre :0| Hvilket vejer mest?
>
> Ja men alle har ret ud fra deres egne individuelle
> erfaringer, jeg har oplevet mine partnere fik udløsning i
> samme øjeblik glansen blev presset ind gennem
> skedeåbningen, efter kort tids forspil, det er både som
> 20-30 og 40 årige, simpelt hen fordi, de var så tændte,
> at de, før vi gik i gang med at have sex, i fantasien, var
> nået til slutstadiet
> De fleste kvinder over 40 år, siger, at aldrig har deres
> sexliv været bedre end nu, så...............

<snip>

For søren...det lyder indviklet :) Måske skal jeg tegne det på en graf eller
lignende...ellers synes jeg at hørt nøjagtigt det du sagde, om at kvindernes
seksuelle lyst øger med alderen. Det er lidt sjovt når man tager i
betragtning at éns seksuelledebut i gennemsnittet nu er yngre og yngre end
for flere år siden. Jeg synes ikke der er noget nydeligt med sex, ikke endnu
i hvert fald. Men jeg er også "kun" 19 år.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-01-02 14:16

Hej Sophie
> > Ja men alle har ret ud fra deres egne individuelle
> > erfaringer, jeg har oplevet mine partnere fik udløsning i
> > samme øjeblik glansen blev presset ind gennem
> > skedeåbningen, efter kort tids forspil, det er både som
> > 20-30 og 40 årige, simpelt hen fordi, de var så tændte,
> > at de, før vi gik i gang med at have sex, i fantasien, var
> > nået til slutstadiet
> > De fleste kvinder over 40 år, siger, at aldrig har deres
> > sexliv været bedre end nu, så...............
>
> <snip>
>
> For søren...det lyder indviklet :) Måske skal jeg tegne det på en graf
eller
> lignende...ellers synes jeg at hørt nøjagtigt det du sagde, om at
kvindernes
> seksuelle lyst øger med alderen. Det er lidt sjovt når man tager i
> betragtning at éns seksuelledebut i gennemsnittet nu er yngre og yngre end
> for flere år siden. Jeg synes ikke der er noget nydeligt med sex, ikke
endnu
> i hvert fald. Men jeg er også "kun" 19 år.

Jeg havde hellerikke så megen glæde af sex, da jeg var 19 år , jeg var
uheldig med den første partner, vi passede ikke sammen seksuelt.
Han var alt for hurtig og selvoptaget, derfor nåede jeg aldrig at blive
ophidset sammen med ham.

Det var hellerikke muligt at tilfredsstille mig selv, fordi jeg ikke kunne
blive ophidset alene heller. Først da jeg fandt min nuværende partner,
lykkedes det, fordi han gerne ville eksperimentere, for at hjælpe mig med at
læse op for de blokeringer jeg havde.

Nu skal det ikke forstås sådan at jeg mener, at det er partnerens ansvar, at
man bliver tilfredsstillet, men det er en hjælp, hvis man er to om det.

Jeg kan tilføje at jeg har stor fornøjelse af en dildo, både alene og sammen
med min mand.

Med venlig hilsen
Hanne M.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-01-02 14:29

Hanne M <viola_vrinsk@hotmail.com> wrote in message
news:3c56a09d$0$13972$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> Hej Sophie

Hej Hanne : )

> > For søren...det lyder indviklet :) Måske skal jeg tegne det på en graf
> eller
> > lignende...ellers synes jeg at hørt nøjagtigt det du sagde, om at
> kvindernes
> > seksuelle lyst øger med alderen. Det er lidt sjovt når man tager i
> > betragtning at éns seksuelledebut i gennemsnittet nu er yngre og yngre
end
> > for flere år siden. Jeg synes ikke der er noget nydeligt med sex, ikke
> endnu
> > i hvert fald. Men jeg er også "kun" 19 år.
>
> Jeg havde hellerikke så megen glæde af sex, da jeg var 19 år , jeg var
> uheldig med den første partner, vi passede ikke sammen seksuelt.
> Han var alt for hurtig og selvoptaget, derfor nåede jeg aldrig at blive
> ophidset sammen med ham.
>
> Det var hellerikke muligt at tilfredsstille mig selv, fordi jeg ikke kunne
> blive ophidset alene heller. Først da jeg fandt min nuværende partner,
> lykkedes det, fordi han gerne ville eksperimentere, for at hjælpe mig med
at
> læse op for de blokeringer jeg havde.
>
> Nu skal det ikke forstås sådan at jeg mener, at det er partnerens ansvar,
at
> man bliver tilfredsstillet, men det er en hjælp, hvis man er to om det.
>
> Jeg kan tilføje at jeg har stor fornøjelse af en dildo, både alene og
sammen
> med min mand.

Måske har jeg bare haft dårlige erfaringer, hvilket har udviklet sig til at
jeg nærmest forventer en kedelig oplevelse før det er begyndt. Ofte gør det
ondt, eller også føler jeg ikke noget. Selv når jeg slapper helt af, prøver
at aflede mine negative tanker, og koncentrerer mig på "the moment" er det
ganske enkelt en kedelig oplevelse. Så...jeg vil helst være cølibat i en
stund tid...måske til jeg er 25....

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-01-02 14:41

"Hanne M" <viola_vrinsk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3c56a09d$0$13972$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
Hej Hanne M.

> Det var hellerikke muligt at tilfredsstille mig selv, fordi jeg ikke kunne
> blive ophidset alene heller. Først da jeg fandt min nuværende partner,
> lykkedes det, fordi han gerne ville eksperimentere, for at hjælpe mig med
at
> læse op for de blokeringer jeg havde.

Det var vist ikke godnat-historier jeg læste *GGGG*
Men vi brugte timer på at kæle og eksperimentere for
at finde ud af, hvad du kunne lide og bruge, og vi snakkede
½ og hele nætter/dage om dig og din opfattelse af dig selv
og din seksualitet, og hvad jeg kunne lide, ikke mindst elskede
ved dig

Vores samtaler om dine blokeringer etc. var af terapeutisk
karakter, men jeg introucerede også rethurtigt dildoen i vores
sexliv

> Jeg kan tilføje at jeg har stor fornøjelse af en dildo, både alene og
sammen
> med min mand.

Ja det har i haft stor glæde af gennem årene

> Med venlig hilsen
> Hanne M.

MVH
Henning

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-01-02 14:42

Sophie Lee skrev:

Hej Sophie
SNIP

> Måske har jeg bare haft dårlige erfaringer, hvilket har
> udviklet sig til at jeg nærmest forventer en kedelig
> oplevelse før det er begyndt.

Det er nok her hunden ligger begravet plus det, at du måske ikke
får 'lyster' alene?

> Ofte gør det ondt, eller også føler jeg ikke noget. Selv når jeg
> slapper helt af, prøver at aflede mine negative tanker, og
> koncentrerer mig på "the moment" er det ganske enkelt en kedelig
> oplevelse.

Her ligger en anden hund begravet kan jeg se

Det at du overhovedet er bvidst og gør noget for sagen, som du
beskriver det her, gør at det går galt. Du er alt for bevidst. Sex
er bedst, når man bliver så tændt, så den rationelle hjerne slår
fra.

God sex handler ikke kun om teknik, selvom det er en del af det,
langt det bedste sex foregår mellem ørerne, sådan at forstå at
det er her lysterne, skal opstå før kroppen kommer med.

> Så...jeg vil helst være cølibat i en stund tid...måske til jeg
> er 25....

Forståeligt med dine foreløbige efaringer!

Men lad mig lige fortælle dig en historie (kortfattet) fra det
virkelige liv, nemlig mit eget.

Da jeg var 16 år var jeg heldig, rigtig heldig. Fandt en sød
dejlig og smuk jævnaldrende kæreste. Vi lavede ikke andet end
kysse heftigt rode rundt uden på tøjet de første 3 uger. Så en dag
tog pigen tyren ved hornene og spurgte sådan lige ud af det blå:
hvordan kan du lide det?

Jeg tabte mælet. 16 årige er ikke vant ti at få den slags
spørgsmål.

Men det betød at vi fra da af kunne snakke frit om sex og
fantasere sammen og i løbet af meget kort tid havde vi et
fantastisk sexliv. Fordi vi begge var åbne om det og vilde med
det.

Jeg fandt ud af senere, at hun havde haft en ældre kæreste, som
var 25 lige inden hun mødte mig og han havde været en erfaren fyr
og havde lært hende at nyde sex uden hæminger.

Hendes og mit sexliv var faktisk næsten det bedste sexliv, jeg
nogensinde har haft med en fast partner, fordi vi kunne tale om
alt og dermed kunne slappe af, når vi var sammen seksuelt og lege
og eksperimentere.

Det kan handle om følelser også. Mine erfaringer siger mig at jeg
bliver hamrende tændt når jeg er forelsket og at jeg så ikke
behøver at være særligt avanceret for at sex bare er KANON, men er
følelserne ikke så varme eller er det en bolleveninde, så skal der
skrappere midler til for at jeg kan blive lige så tændt.

Så her er lidt at tænke over.

Hilsen
Tomas O.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-01-02 15:13

Tomas O. <tfo@gmx.net> wrote in message
news:Xns91A595DD66AEAvampyre@teledanmark.dk...
> Sophie Lee skrev:
>
> Hej Sophie

Hej Tomas,

> > Måske har jeg bare haft dårlige erfaringer, hvilket har
> > udviklet sig til at jeg nærmest forventer en kedelig
> > oplevelse før det er begyndt.
>
> Det er nok her hunden ligger begravet plus det, at du måske ikke
> får 'lyster' alene?

Tjo, når jeg tænker over det helt alene kan jeg da godt lyste...men når det
kommer til selve stykket... : )

> > Ofte gør det ondt, eller også føler jeg ikke noget. Selv når jeg
> > slapper helt af, prøver at aflede mine negative tanker, og
> > koncentrerer mig på "the moment" er det ganske enkelt en kedelig
> > oplevelse.
>
> Her ligger en anden hund begravet kan jeg se
>
> Det at du overhovedet er bvidst og gør noget for sagen, som du
> beskriver det her, gør at det går galt. Du er alt for bevidst. Sex
> er bedst, når man bliver så tændt, så den rationelle hjerne slår
> fra.

Måske er jeg for rationel :)

> God sex handler ikke kun om teknik, selvom det er en del af det,
> langt det bedste sex foregår mellem ørerne, sådan at forstå at
> det er her lysterne, skal opstå før kroppen kommer med.

Så må det være partneren, som var problemet...? At han ikke tænder mig? : )

Men jeg ved ikke hvordan det skal kunne forklare smerterne...lægen siger at
mit underliv er ret kort.

> > Så...jeg vil helst være cølibat i en stund tid...måske til jeg
> > er 25....
>
> Forståeligt med dine foreløbige efaringer!
>
> Men lad mig lige fortælle dig en historie (kortfattet) fra det
> virkelige liv, nemlig mit eget.

<snip>

Så det er en blanding af erfaring og følelser...dvs. alderen, teknikken og
følelser spiller væsentlige roller i éns sexliv. Ja, jeg tror der vil gå
lang tid før jeg får disse tre elementer blandet sammen.

> Det kan handle om følelser også. Mine erfaringer siger mig at jeg
> bliver hamrende tændt når jeg er forelsket og at jeg så ikke
> behøver at være særligt avanceret for at sex bare er KANON, men er
> følelserne ikke så varme eller er det en bolleveninde, så skal der
> skrappere midler til for at jeg kan blive lige så tændt.

Hmmmm....egentlig kan jeg ikke forstå konceptet ved
"bollevenner"/"bolleveninder"...måske er jeg lidt traditionel, men tanken
behager mig ikke.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-01-02 15:34

Sophie Lee skrev:

Hej Sophie
SNIP

>> Det er nok her hunden ligger begravet plus det, at du måske
>> ikke får 'lyster' alene?
>
> Tjo, når jeg tænker over det helt alene kan jeg da godt
> lyste...men når det kommer til selve stykket... : )

Ah.. det er altså når du er med e partner. Det kunne tyde på at du
måske har svært ved at slappe af. Altså lade dine instinkter tage
over og lade være med at tænke for meget bevidst over hvad du har
gang i .

SNIP

> Måske er jeg for rationel :)

Tjoh.. mane piger har de med at tænke og analysere lidt for meget
måske?

SNIP

> Så må det være partneren, som var problemet...? At han ikke
> tænder mig? : )

Dte kan absolut godt være problemet.. her kan det så være at det
for fordi han er 'klodset' eller gør noget du ikke kan lide, eller
noget helt tredje..

> Men jeg ved ikke hvordan det skal kunne forklare
> smerterne...lægen siger at mit underliv er ret kort.

Hmm....

Jeg tror at kunne 'slippe' sig selv sine rationelle tanker omkring
sex kan gøre mege for at mindske smerten, plus en 'lydhør' partner
der er god til at fornamme hvad der er godt eller ikke for lige
netop dig.

Mange mænd *suk* har en 'opskrift' på hvordan det engang virkede
med en og den er der temelig mange der så bruger på resten af de
piger de kender i deres liv.. FORKERT fremgangsåde. Alle mennesker
er unikke og fortjener UNIK opmærksomhed på lige netop DEt de
synes er dejligt!

SNIP

> <snip>
>
> Så det er en blanding af erfaring og følelser...dvs. alderen,
> teknikken og følelser spiller væsentlige roller i éns sexliv.
> Ja, jeg tror der vil gå lang tid før jeg får disse tre
> elementer blandet sammen.

Alderen behøver netop ikke betyde en hujende dyt.. husk på jeg var
16 år dengang og havde et forrygende sexliv og det havde min
kæreste altså også *G*

SNIP

> Hmmmm....egentlig kan jeg ikke forstå konceptet ved
> "bollevenner"/"bolleveninder"...måske er jeg lidt
> traditionel, men tanken behager mig ikke.

Tjah.. for e single med stor drift kan det være en løsning, men
den er IKKE optimal. Der sker nemlig altid noget:
Hun forelsker sig
Man selv forelsker sig
Hun finder en anden midt i det hele
Følelserne er ikke gengældt og så videre og så videre.

Så det kan være noget rod!

Nej ikke en optimal løsning.. engangseventyr er mindre 'farligt'
for følelserne, men sex'en er ikke lige så god.

Mine erfaringer siger mig at bolleveninder ikke er noget jeg gider
mere, selvom jeg nu er single på 3. år.

Hilsen
Tomas O.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-01-02 16:39

Tomas O. <tfo@gmx.net> wrote in message
news:Xns91A59EC524F00vampyre@teledanmark.dk...
> Sophie Lee skrev:

> > Så må det være partneren, som var problemet...? At han ikke
> > tænder mig? : )
>
> Dte kan absolut godt være problemet.. her kan det så være at det
> for fordi han er 'klodset' eller gør noget du ikke kan lide, eller
> noget helt tredje..

Det er ikke fordi jeg ikke synes han er sexet. Og det er heller ikke fordi
han ikke prøver at lære, heller ikke fordi han er klodset, heller ikke fordi
han bare okser af sted...I dunno what it is :)

> > Men jeg ved ikke hvordan det skal kunne forklare
> > smerterne...lægen siger at mit underliv er ret kort.
>
> Hmm....
>
> Jeg tror at kunne 'slippe' sig selv sine rationelle tanker omkring
> sex kan gøre mege for at mindske smerten, plus en 'lydhør' partner
> der er god til at fornamme hvad der er godt eller ikke for lige
> netop dig.

Han hører efter...han har altid bedt mig om at fortælle ham hvis det gør
ondt. Så prøver han måske en anden måde, en tredje, en fjerde, men det gør
alliegvel ondt. Så prøver vi det at jeg lader være med at tænke på noget som
helst, jeg slapper af, jeg skal bare nyde det, men...det gør alligevel ondt.
: (

> Mange mænd *suk* har en 'opskrift' på hvordan det engang virkede
> med en og den er der temelig mange der så bruger på resten af de
> piger de kender i deres liv.. FORKERT fremgangsåde. Alle mennesker
> er unikke og fortjener UNIK opmærksomhed på lige netop DEt de
> synes er dejligt!

Det er sandt nok, vi er alle unikke...

> Alderen behøver netop ikke betyde en hujende dyt.. husk på jeg var
> 16 år dengang og havde et forrygende sexliv og det havde min
> kæreste altså også *G*

Enkelte tilfælde kan da vel godt opstå :) Just kidding...du har sikkert ret
i at alderen ikke behøver spille en rolle

> Tjah.. for e single med stor drift kan det være en løsning, men
> den er IKKE optimal. Der sker nemlig altid noget:
> Hun forelsker sig
> Man selv forelsker sig
> Hun finder en anden midt i det hele
> Følelserne er ikke gengældt og så videre og så videre.
>
> Så det kan være noget rod!

Det er højst sandsynligt.

> Nej ikke en optimal løsning.. engangseventyr er mindre 'farligt'
> for følelserne, men sex'en er ikke lige så god.
>
> Mine erfaringer siger mig at bolleveninder ikke er noget jeg gider
> mere, selvom jeg nu er single på 3. år.

Nu er vi også lige slået op for en måned siden, men jeg tænker stadigvæk
over hvad vi kunnet have gjort bedre.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-01-02 21:53

Sophie Lee skrev:

Hej Sophie

SNIP
> Det er ikke fordi jeg ikke synes han er sexet. Og det er
> heller ikke fordi han ikke prøver at lære, heller ikke fordi
> han er klodset, heller ikke fordi han bare okser af sted...I
> dunno what it is :)

Hmm.. det er ofte noget inde i en selv

SNIP

> Han hører efter...han har altid bedt mig om at fortælle ham
> hvis det gør ondt. Så prøver han måske en anden måde, en
> tredje, en fjerde, men det gør alliegvel ondt. Så prøver vi
> det at jeg lader være med at tænke på noget som helst, jeg
> slapper af, jeg skal bare nyde det, men...det gør alligevel
> ondt.
>: (

Med 'lydhør' snakkede jeg ikke om hvad du siger me hvad dit
kropsporg sin attitude siger.. altså at han kan 'læse' dit
kropsprog og reagere derewfter. Desværre må man erkende at
statistik set er kvinder meget bedre til dette end mænd er!

SNIP

> Det er sandt nok, vi er alle unikke...

Mon ikke og alle forhold er unikke. At man som fyr har været
sammen med flere hundrede kvinder er ingen garanti for at man er
god til andet end at 'score'.

Se filmen What Women Want og bid mærke i Mel Gibsons overraskelse
da han første gang efter at kunne læse kvinders tanker, er i seng
med en og finder ud af at han er en elendig elsker på trods af at
han har været sammen med utallige kvinder.

>> Alderen behøver netop ikke betyde en hujende dyt.. husk på
>> jeg var 16 år dengang og havde et forrygende sexliv og det
>> havde min kæreste altså også *G*
>
> Enkelte tilfælde kan da vel godt opstå :) Just kidding...du
> har sikkert ret i at alderen ikke behøver spille en rolle

Det kan den da gøre. Mange kvinder vågner først for alvor op til
seksuel dåd når de er i en alder hvor deres unger er gamle nok til
at de ikke 'behøver' at være mor 24 timer i døgnet, men rent
faktisk så kan være kvinder også, med alt hvad dertil hører (sex).

>> Tjah.. for e single med stor drift kan det være en løsning,
>> men den er IKKE optimal. Der sker nemlig altid noget:
>> Hun forelsker sig
>> Man selv forelsker sig
>> Hun finder en anden midt i det hele
>> Følelserne er ikke gengældt og så videre og så videre.
>>
>> Så det kan være noget rod!
>
> Det er højst sandsynligt.

Been there done that. Det er ret anstrengende at opdage efter 3
mdrs' hygesex at man faktisk er faldet for pigen mens hun slet
ikek ser en som andet end en sexpartner. Omvendt er lige så ufedt!

>> Nej ikke en optimal løsning.. engangseventyr er mindre
>> 'farligt' for følelserne, men sex'en er ikke lige så god.
>>
>> Mine erfaringer siger mig at bolleveninder ikke er noget jeg
>> gider mere, selvom jeg nu er single på 3. år.
>
> Nu er vi også lige slået op for en måned siden, men jeg
> tænker stadigvæk over hvad vi kunnet have gjort bedre.

Godt du efterrationaliserer... så er du nok bedre rustet næste
gang

Hilsen
Tomas O.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-01-02 07:54

"Sophie Lee" <sole00ab@student.cbs.dk> skrev i en meddelelse
news:5hz58.3023$m6.250440@news000.worldonline.dk...

Hej Sophie

> Han hører efter...han har altid bedt mig om at fortælle ham hvis det gør
> ondt. Så prøver han måske en anden måde, en tredje, en fjerde, men det gør
> alliegvel ondt. Så prøver vi det at jeg lader være med at tænke på noget
som
> helst, jeg slapper af, jeg skal bare nyde det, men...det gør alligevel
ondt.
> : (

Ok her efterdags må du lade være med at have samleje
med din kommende partner og nyde pettingens kunst

Du siger det gør ondt?
Når han trænger ind?
Når han støder i bund?
Nogle kvinder får skede-kramper, når penis trænger
ind og udvider skedeåbningen.
Er du for tør, når du har samleje?
Hvis du ikke er "tændt" er der sikkert ikke tilstrækkelig
væde til at smøre, så kan glidecreame hjælpe på det.

Det er egentlig lidt misvisende at sige man skal slappe
af for at få orgasme, rent faktisk spænder man næsten
alle kroppens muskler, for at opnå orgasme

MVH
Henning

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-01-02 13:54

Henning skrev:

Hey Henning

> Det er egentlig lidt misvisende at sige man skal slappe
> af for at få orgasme, rent faktisk spænder man næsten
> alle kroppens muskler, for at opnå orgasme

Netop men det er mentalt man skal slappe af Gør man ikke det,
som pige, er det netop man spænder de forkete steder på det
forkerte tidspunkt, som fyr risikerer man at miste stivelsen.

Hilsen
Tomas O.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-01-02 21:10

"Sophie Lee" <sole00ab@student.cbs.dk> skrev i en meddelelse
news:4zk58.2296$m6.202649@news000.worldonline.dk...
> Er det noget der går over med alderen, eller noget der har med teknik at
> gøre :0| Hvilket vejer mest?

Øh.... det ved jeg ikke lige.... tror egentlig ingen af delene.

Med alderen får man som regel nogen længerevarende forhold, hvilket gør, at
man føler sig helt tryg - og dermed kan slappe af og være sig selv.

Nu ved jeg jo ikke hvordan du har det, men jeg kan da huske, at jeg havde et
behov for, at "fyren" skulle synes jeg var sexet og flot *hele* tiden,
hvilket gjorde at jeg måske brugte mere energi på at sørge for det, end på
selve akten...

Samtidig havde jeg et problem med at give slip - Når orgasmen nærmer sig,
skal man give slip. Jeg ved ikke lige, hvordan jeg skal forklare det, men
følelsen af at jeg ikke havde fuld kontrol, skræmte mig meget, da jeg var
yngre - nu er jeg ligeglad, heldigvis :)

/Stine

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-01-02 03:40

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in message news:<3c5623ab$0$244$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> Statistisk topper [...] seksualitet [...]
> mænds ved 25-28 års alderen,

Evnen eller lysten?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-01-02 03:42

"Sophie Lee" <sole00ab@student.cbs.dk> wrote in message news:<zzw58.8224$Eu2.876849@news010.worldonline.dk>...

> Jeg synes ikke der er noget nydeligt med sex, ikke endnu
> i hvert fald. Men jeg er også "kun" 19 år.

Mon ikke det for mange drejer sig om at være sammen med en de virkelig
kan lide før det er godt?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-01-02 21:12

"EH" <tilfaeldig@fcuk-me.co.uk> skrev i en meddelelse
news:8769ee25.0201301840.4d8e7baa@posting.google.com...
> "Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in message
news:<3c5623ab$0$244$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> > Statistisk topper [...] seksualitet [...]
> > mænds ved 25-28 års alderen,
>
> Evnen eller lysten?

Begge dele

MVH
Henning

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-01-02 21:24

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse
news:Xns91A68DBF7B412vampyre@teledanmark.dk...
> Henning skrev:
>
> Hey Henning

Hej Tomas

> > Det er egentlig lidt misvisende at sige man skal slappe
> > af for at få orgasme, rent faktisk spænder man næsten
> > alle kroppens muskler, for at opnå orgasme
>
> Netop men det er mentalt man skal slappe af Gør man ikke det,
> som pige, er det netop man spænder de forkete steder på det
> forkerte tidspunkt, som fyr risikerer man at miste stivelsen.

Det ved jeg ikke rigtigt???
Jeg slapper ikke mentalt af, tvært imod, koncentrerer jeg mig
utrolig meget, lukker alt andet ude end lige det seksuelle,
"sparker" alt væk, der måske ville distraherer mig, lyde fra
ungerne der roder i køkkenet, etc. etc.

Jeg og de fleste mænd tror jeg, kan kanaliserer
næsten enhver følelse over i sex, lige fra vrede og had,
over kærlighed/forelskelse, til ren og skær kedsomhed,
tidsfordriv

I grunden gælder det "bare" om at ville og beslutte sig,
det lyder godt nok så nemt, men det samme gør sig
gældende for storrygere etc. etc.

MVH
Henning

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-01-02 21:27

Henning skrev:

Hej du

SNIP

>> Netop men det er mentalt man skal slappe af Gør man ikke
>> det, som pige, er det netop man spænder de forkete steder på
>> det forkerte tidspunkt, som fyr risikerer man at miste
>> stivelsen.
>
> Det ved jeg ikke rigtigt???
> Jeg slapper ikke mentalt af, tvært imod, koncentrerer jeg mig
> utrolig meget, lukker alt andet ude end lige det seksuelle,
> "sparker" alt væk, der måske ville distraherer mig, lyde fra
> ungerne der roder i køkkenet, etc. etc.

LOL ja undskyld.. jeg mente at hvis man koncentrerer sig for meet
om sin rejsning så går det ofte galt...

> Jeg og de fleste mænd tror jeg, kan kanaliserer
> næsten enhver følelse over i sex, lige fra vrede og had,
> over kærlighed/forelskelse, til ren og skær kedsomhed,
> tidsfordriv

Enig

> I grunden gælder det "bare" om at ville og beslutte sig,
> det lyder godt nok så nemt, men det samme gør sig
> gældende for storrygere etc. etc.

LOL får du rejsning bare ved at beslutte dig? Skal der ikke mere
til? *G*

Hilsen
Tomas O.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-02-02 08:48

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse
news:Xns91A7DA279106Bvampyre@teledanmark.dk...
> Henning skrev:

Hej

> > I grunden gælder det "bare" om at ville og beslutte sig,
> > det lyder godt nok så nemt, men det samme gør sig
> > gældende for storrygere etc. etc.
>
> LOL får du rejsning bare ved at beslutte dig? Skal der ikke mere
> til? *G*

Næsten *G*

"Ih, hvor jeg keder mig! jeg tror jeg lige tager en spiller!"
fat i kalorius og 2 strøg sammen med en begyndende
fantasi, så er den der

MVH
Henning

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-02-02 23:39

Henning skrev:

SNIP

> Næsten *G*

Du burde lære ud af den teknik.

> "Ih, hvor jeg keder mig! jeg tror jeg lige tager en spiller!"
> fat i kalorius og 2 strøg sammen med en begyndende
> fantasi, så er den der

Hvad så når der er en kvinde i nærheden? *G*

Hilsen
Tomas O.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-02-02 19:12

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message news:Xns91A8F08A1E6DEvampyre@teledanmark.dk...
> Hvad så når der er en kvinde i nærheden? *G*

Hvornår er du begyndt at kede dig i selskab med kvinder?

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk
MandeZonen, når du har fået nok af /Tidens Kvinder/

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-02-02 22:05

John Sahl skrev:

> "Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message
> news:Xns91A8F08A1E6DEvampyre@teledanmark.dk...
>> Hvad så når der er en kvinde i nærheden? *G*
>
> Hvornår er du begyndt at kede dig i selskab med kvinder?

Det gør jeg aldrig *GF*

Det jeg mente var om han kunne få den 'op' på kpmmando med kvinder
også..

*GG*
Tomas O.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-02-02 04:01

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in message news:<3c59a515$0$242$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> "EH" <tilfaeldig@fcuk-me.co.uk> skrev i en meddelelse
> news:8769ee25.0201301840.4d8e7baa@posting.google.com...
> > "Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in message
> news:<3c5623ab$0$244$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> > > Statistisk topper [...] seksualitet [...]
> > > mænds ved 25-28 års alderen,
> >
> > Evnen eller lysten?
>
> Begge dele

Ooooooook, jeg syntes ellers altid jeg har hørt at mænds lyst blev ved
til de blev lagt i graven. Oh well, nok godt det samme.

Kommentar
Fra : MR9000

Dato : 04-09-03 22:40

Hey Henning, Lad mig slikke sveden af dine kinder!