/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Reservedele til VW Bobbel 1302?
Fra : CamillaD
Vist : 3550 gange
75 point
Dato : 14-09-03 11:54

Hej alle her på Kandu.dk.
Kan nogen af jer hjælpe mig med at finde forhandlere på Sjælland (evt. Københavnsområdet), som sælger nye eller brugte reservedele til en Volkswagen Bobbel 1302?
På forhånd tak!
Mvh. CamillaD

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 14-09-03 12:14

Hej Camilla

Her er en generel liste med autoophuggere : http://www.dbbusiness.dk/result.php?topword=autoophug

du kan selv se, om der er en nærmere, men ellers er der :

Københavns Autoophug ApS
Refshalevej 167 A
1432 København K

Hvis det skal være nye dele, vil du altid kunne købe dem på VW værksted, f.eks http://www.bekker-automobiler.dk/

Du kan også være heldig med private brugte reservedele på http://www.herbie.dk/ eller efterlyse specifikke ting i forummet : http://www.hotforum.dk/hotforum/instance/7DB1271B.nsf

Mvh Erling

Kommentar
Fra : CamillaD

Dato : 14-09-03 13:03

Tak, Erling.

Jeg vil se lidt nærmere på de hjemmesider, du har foreslået...

Mvh. CamillaD

Accepteret svar
Fra : 4motion

Modtaget 75 point
Dato : 15-09-03 10:39

Hvis du kan vil have noget nyt og være sikker på det er det rigtige til din bil så kan det godt betale sig at kigge lidt nettet og f.eks. lede efter VW klubber (luftkølede). Hvis jeg havde en 1302 og den på en eller anden måde er noget værd, ja så vil jeg gå til specialister og også kun købe nye reservedele. Kig lidt her:

http://www.kitogbuggyservice.dk/ (desværre i jylland)

Hvis du vil spare mange penge, så lad være med at opsøge Bent Bekker eller andre Aut. VW værksteder; de er meget-meget dyre og du kan med fordel bestille delene hjem fra Tyskland (hos aut. VW eller www.kaeferland.de ) De sidste har været leverandør til mange professionelle vw-bygge-projekter og sender gerne varen til DK. Alle dele er orginale eller mindst lige så gode.

Kommentar
Fra : lundefar

Dato : 15-09-03 15:36

Hejsa!

Du skal ringe til Dennis fra Vw-Bug Service på tlf. 44443400. Han beskæftiger sig udelukkende med Bobler og han ligger ude ved hareskoven. Jeg garanterer for at han har ALT.

God fornøjelse.

Kommentar
Fra : CamillaD

Dato : 16-09-03 23:17

Tak også til 4motion og lundefar!

Det er rart, at så mange gider hjælpe!

Skriver snart tilbage, om forslagene var en succes for mig.

På forhånd TAK!

Mvh. CamillaD

Godkendelse af svar
Fra : CamillaD

Dato : 20-09-03 10:50

Tak for svarene, alle tre.
Jeg har valgt at give points til 4motion, da dette var svaret, som jeg bedst kunne bruge.
Kan desværre ikke give dem til jer alle tre.

TAK!

Med venlig hilsen CamillaD

Kommentar
Fra : buggyluffe

Dato : 04-07-05 08:12

Hej Camilla.
Der ligger et firma i Værløse, de har alt !!!!http://www.bugservice.dk

Kommentar
Fra : CamillaD

Dato : 04-07-05 16:13

Hej buggyluffe.

Tak, fordi du er så venlig at svare på mit ældgamle spørgsmål.

Bilen er solgt nu, så det er ikke længere relevant for mig, men fint for andre som kan bruge din besvarelse.

Med venlig hilsen CamillaD