/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Garfield
Fra : leiflp
Vist : 391 gange
20 point
Dato : 14-09-03 01:41

Jeg har Garfield når jeg vil skrive en ny mail og nogle gange på nye mails. Hvor kommer den fra, og hvordan slipper jeg af med den.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-09-03 05:08

Har du en MacKintosh?

Kommentar
Fra : als

Dato : 14-09-03 09:31

Er der flere brugere på din pc? Har du tjekket for spy:http://www.spywarefri.dk/spywarefri-onlinescan.htm
Hvis du kan så højreklik på den og se om der kommer nogle flere oplysninger frem.

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 14-09-03 12:15

Er det ikke et spørgsmål om brevpapir ?

Sådan bruges brevpapir i udgående meddelelser

Med Outlook Express-brevpapir kan du oprette flotte meddelelser til e-mail og nyhedsgrupper. Brevpapir er en skabelon, som kan indeholde et baggrundsbillede, unikke skrifttypefarver og brugerdefinerede margener.

Sådan anvendes brevpapir til alle udgående meddelelser

Klik på Indstillinger i menuen Funktioner, og klik derefter på fanen Meddelelse.
Marker afkrydsningsfeltet Post og/eller Nyheder under Brevpapir, og klik derefter på Vælg.