/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
JAVA
Fra : frederikshavn
Vist : 376 gange
40 point
Dato : 13-09-03 23:39

Jeg får tit en meddelse om,at jeg skal installere java,jeg vil gerne vide hvad det er,og om det,kan ødelægge noget,eller sænke min pc

Accepteret svar
Fra : CiberAmigo

Modtaget 50 point
Dato : 14-09-03 00:33

hej frederikshavn

Java er en måde at præsentere ting i din browser, det er et firma der hedder Sun Microsystems, der har lavt det; http://www.java.com/en/index.jsp der kan du se hvad det er.

Samme firma har også udviklet, et officeprogram, der hedder star office, som er et alternativ til Microsoft Office.

Det kan ikke ødlægge noget på din maskine, eller burde ikke, det er mere et spørgsmål om du har tillid til de sidder som beder dig at installere programmet.

MVH CiberAmigo

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-09-03 05:30

Nej det ødelægger ingenting tværtimod gør det din browser mere flexibel!

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 07-01-07 23:42

Tak for svaret CiberAmigo.