/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
divx afspiller
Fra : frederikshavn
Vist : 617 gange
50 point
Dato : 13-09-03 23:33

Jeg har overvejet at,købe en divx afspiller,men er lidt i tvivl om,hvad den kan afspille,om det kun er divx,eller om den kan afspille alle formater,så som AVI,XIVD m.m,jeg håber der er nogen der ved lidt om det

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 13-09-03 23:39

Hvis det er til din computer kan du blot installere codecs:
http://www.divx.com/
Hvis det er som DVD-afspiller under fjernsynet kan den kun afspille AVI/DIVX og mpeg2. Bemærk her at du skal være opmærksom på den skal kunne opgraderes til kommende DIVX-codecs. Det eksploderer nærmest for tiden med nye formater.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : VMEK

Dato : 14-09-03 13:58

Det kan afspilleren fra Kiss DP-450:

TV KOMPATIBILITET: PAL/NTSC TV
DIVX FORMAT: 3.11, 4 & 5
FORMAT UNDERSTØTTELSE:
- DVD
- MPEG-4
- DivX
- XviD
- MP3
- CD
- CD-RW
- DVD-RW
- DVD+RW
MEDIA UNDERSTØTTELSE:
- MPEG-1
- MPEG-2
- MPEG-4
AFSPILNINGSMULIGHEDER: AVI (DivX) / XviD / DVD / VCD / SVCD / CVD / MP3 / CD / DVD-RW / DVD+RW

Se datablad her: http://www.shg.dk/files/pdf/740570.pdf

/VMEK

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 14-09-03 22:08

VMEK, den har fået elendig omtale og kan ikke afspille DIVX 5.0 ->

mvh srhansen

Accepteret svar
Fra : HanSSoN

Modtaget 50 point
Dato : 17-11-03 10:05

Jeg har en kiss dp500, næsten den samme som dp450. dp500 har netkort.

Jeg vil sige, det er nok den bedste dvd divx player på marked. Jeg er mere end tilfreds med min. Jeg har ikke en film, jeg ikke kan se på den...Køb den. Og den kan jo opgraderes, kiss udgiver hele tiden nye opgraderinger til den. så den er altid uptodate..
Det var kun i starten der var lidt problemer med den. men efter de sidste opgraderinger er den blevet stabil...Og jeg klager ikke, den er super....

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 07-01-07 23:44

Tak for svaret HanSSoN.