/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Erfaring med nokia 6600!
Fra : HanSSoN
Vist : 273 gange
200 point
Dato : 13-09-03 19:01

Hallo der.

Er der nogen der har eller prøvet at sammenligne, den nye nokia 6600 med enten nokia 3650 eller 7650.
Jeg vil bare høre om 6600 er meget bedre, fra nogen der har haft den i hånden. Og også har erfaring med
de to andre mobiler "3650 og 7650"
Jeg har en n3650. Og den kan godt halte lidt, når det gælder video optagelse med lyd.
Måske har n6600 en bedre prosesser. eller hvad man kalder det
Hvis der bare er nogen der kan sige hvad forskellen mellem n6600 og n3650eren er.
Jeg ved godt at n6600 er lidt mindre, og lidt smartere.
Har læst lidt om den inde på nokias hjemmeside,
og n6600 virker næsten identisk med de to andre nokiaér.

Kommentar
Fra : 888

Dato : 13-09-03 20:04

6600 er ikke kommet i butikkerne endnu, men jeg venter da spændt Men der er vel ikke så andet andet for end at du går ind og læser om deres funktioner på nokias side, eller besøger Nokiabutikken i Kbh., hvis du har mulighed for det.

Accepteret svar
Fra : 888

Modtaget 210 point
Dato : 13-09-03 20:10

Nokia 6600 med kamera, digital zoom og videooptager

Nokia har netop vist den nye Nokia 6600 frem. Den har stor farveskærm, kamera med zoom, MMS og meget mere.

Nokia 6600 er en forretningsmobil med tripleband og farveskærm med hele 65.000 farver. Modellen rammer det danske marked i løbet af 4. kvartal 2003.

Af andre features kan nævnes MMS, digitalkamera med 2X digital zoom, VGA videooptagelser, infrarød port, Bluetooth, GPRS og highspeed samt e-mail og XHTML browser. Nokia 6600 er udstyret med Symbian OS 7 - Series 60 platformen og der er 6MB indbygget hukommelse og et 32 MB MMC kort indbygget i mobilen. MMC kortet kan naturligvis udskiftes med et større kort.
Vægten på Nokia 6600 opgives til 122 gram, standbytiden er 10 dage og taletiden er 4 timer.

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 13-09-03 20:10

lol... jeg var sikke på den var kommet. hmm.
jeg må vel bare vente.
Du ved vel ikke hvornår den kommer i butikkerne?

Godkendelse af svar
Fra : HanSSoN

Dato : 13-09-03 20:31

Tak for svaret 888.

Kommentar
Fra : 888

Dato : 14-09-03 10:43

Tror (håber) vi kan begynde at se den i butikkerne i starten af næste måned!

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 14-09-03 12:43

Ja for det bliver måske min næste telefon. Men der kommer nogle nye mobiler på marked i år, hvor man kan se hinanden når man taler sammen. Alså et slags webcam. Jeg kan ikke lige huske hvad mærker det er, men wow det bliver nice.