/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Månedens lodtrækning 3
Fra : briani
Vist : 330 gange
1 point
Dato : 13-09-03 16:53

Jamen så prøver vi da lige igen
Kandu skriver i sit tip

http://www.kandu.dk/dk/tip/5096

” kandu.dk sidder og læser alle de indlæg som kommer i kandu.dk gruppen”
Hvorfor kommer de så ikke med et svar til denne.

Jeg siger
At det er næsten altid den Kandubruger der har optjent flest Superpoint når måneden er omme
Der vinder præmien,men har vedkommende vundet før,ja så går præmien til nummer to på listen.
Sådan har det været meget meget længe herinde.
ALTSÅ vil jeg personlig mene at Kandu og alle os bruger ved på forhånd hvem der vinder.

Men Kandu siger
I en E-mail til mig
”Med hensyn til lodtrækningen, hvordan kan du så sige, at vi ved hvem der
vinder? Vi aner da ikke hvem der vinder, men det er rigtig at de fleste
gange har været den som har flest chancer som vinder, men der har da også
været måneder hvor det er en længere nede i rækken som har vundet.”

Den der med at der også har været måneder hvor det er en længere nede i rækken som har vundet
JA i år 2001-eller i begyndelsen af 2002 kan jeg huske,at der var en bruger der vandt med meget få point
Men det har da også været den eneste gang,så vidt jeg husker.
Men husker jeg forkert i min lange tid herinde
Er der så ikke lige en bruger,der kan komme med et links.som beviser at der er en langt nede i rækken der har vundet??

Har lidt svær ved at se
Hvorfor man kalder det en lodtrækning.

FØLG MED HER

http://www.kandu.dk/dk/spg/21693

og kom med din kommentar.

Mvh Brian

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 13-09-03 16:59

Jeg tror ikke at du får dem til at reagere anderledes på dit spørgsmål, da de ikke har nogen anden forklaring end den du har fået, og de vil jo heller ikke bide sig selv i halen...

Kommentar
Fra : briani

Dato : 13-09-03 17:08

Hejsa nicolehh

Du har sku nok ret

Men da jeg har mange ledige point,som kun venter på at blive brugt
ja så kan jeg da bare blive ved,med at stille spørgsmålet igen og igen.

Kald mig bare stædig (man er vel ikke Jyde for ingenting)
og naiv er jeg vel også,fordi jeg virkelig tror at Kandu kommer med et bedre svar til mig og alle andre herinde
så vi en gang for alle,kan få sat på plads,hvordan den der lodtrækning,virkelig foregår.

Mvh Brian

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 13-09-03 17:17

Det kunne være at nogen af os andre med mange ledige point skulle gøre det samme, om ikke andet så for at få ændret systemet, der jo er til at grine over...

LODTRÆKNING hvor alle ved hvem vinder...!!!

Accepteret svar
Fra : nicolehh

Modtaget 11 point
Dato : 13-09-03 17:19

Og er amn jyde, så er man det sq ordentligt!!!

Vi jyder må jo holde sammen ikk!??!

Men naiv, det ved jeg ikke om jeg vil kalde dig!!
De skylder os jo alle et svar!!

Godkendelse af svar
Fra : briani

Dato : 19-09-03 12:44

Tak for svaret nicolehh.

Mvh Brian

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 19-09-03 12:52

Tak for det, så rundede jeg lige de 900 superpoint ialt!!!

Det var sq heller ikke for tidligt, har da alligvel været her et stykke tid!!