/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
skifte gashåndtag
Fra : Kasper_weis
Vist : 473 gange
100 point
Dato : 13-09-03 15:26

Hey...

Har en virago 535! Købt et par alu-håndtag...
Hvordan skiftes de nemmest? skal de varmes op med hårtøren )
Desuden har jeg en spyball på min sv650s den siger ikke beep-beep når alarmen aktiveres/deaktiveres. Er det muligt at få gang i den? og hvor er alarmen typisk placeret på cyklen.
ét ? til. alarmdioden plejer altid at blinke når den er aktiveret... gør den ikke længere??? - hvorfor nu det?

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 100 point
Dato : 13-09-03 20:40

Uden at kende virago, vil jeg sige at aluhåndtag ikke skal varmes, men passe stramt på.Men måske er det nogle der passer på en anden maskine/styr.
Alarmen må have en finsikring sat foran, eller inde i kassen.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 13-11-03 13:01

Spørgsmålet har stået længe, husk at luk det, ved at give point til den du syntes?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-12-03 01:20

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-01-04 23:29

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Tit bliver man udelukket af kandu, hvis man ikke lukker ved at give point, og det uanset om svarene kunne bruges, jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles.
Du skal måske bruge Kandu en anden gang?
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : Kasper_weis