/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
DNS problem?
Fra : libverda
Vist : 398 gange
9 point
Dato : 13-09-03 11:17

Jeg har fået den fejl, at jeg ikke kan 'se' dr.dk - ej heller windowsupdate..Jeg har prøvet næsten alt! Men måske er der én, der har en god ide med mindrejeg skal til at formatere skidtet - og det er jo ikke så rart

Kommentar
Fra : KaVAkandu

Dato : 13-09-03 14:38

Hvad med at genindstallere Windows igen fra C:\windows\options\cab det plejer at hjælpe, men det vides jo ikke "Windows"

Kommentar
Fra : libverda

Dato : 13-09-03 14:47

min pc kan ikke finde ovennævnte fil - skulle jeg prøve at proppe cd-rommen m. XP Pro i drevet i stedet ..hilsen John

Kommentar
Fra : libverda

Dato : 13-09-03 14:54

forresten heller ej www.jubii.dk - siden kan ikke vises - prøv igen senere osv. John

Kommentar
Fra : KaVAkandu

Dato : 13-09-03 14:58

Det kan du også gøre , men så skal du ikke genindstallere den, men reparere den.

Kommentar
Fra : libverda

Dato : 13-09-03 15:02

ok jeg vender tilbage..John

Kommentar
Fra : libverda

Dato : 27-10-03 15:47

KaVAkandu: Jeg har nu geninstalleret XP Pro - helt fra bunden - altså bootet op fra CD-R (jeg måtte først ind i Bios' en og sætte maskinen til at boote op fra CD-Rom)
Jeg troede, at have sagt farvel til mine dokumenter, men bortset fra emails er alt andet i god stand - og kan hentes ind igen..for en sikkerheds skyld havde jeg 'brændt' outlook-ekspress med indhold over på en CD-R. Du skal ihvertfald have de point, der er til rådighed..v.h. John

Kommentar
Fra : KaVAkandu

Dato : 28-10-03 07:24

Hej John
Dit problem havde jeg da glemt, men det var godt at du fik den op at køre igen.
Jeg har gjort det at jeg har købt en ekstra harddisk som køre på USB. så kan jeg
lave Bakop der og gemme alt det, jeg vil genbruge hvis det skulle gå galt igen, for
det er også sket for mig nogle gange.

Mvh. Karsten