/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Australsk Silky Terrier
Fra : lunadc
Vist : 568 gange
1100 point
Dato : 13-09-03 11:09

Er der nogen Australsk silky terrier ejere som læser her?
Så vil jeg meget gerne høre fra.
Jeg har selv en dejlig tæve på 1,5 år.
Med venlig hilsen
Bodil

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 26-09-03 17:46

Hej lunadc
Jeg kan ikke hjælpe dig for der er ikke mange silkyer her i landet. Jeg har et par venner i Ikast der har en han, efter sigende 12-14 år gammel, men du kunne jo prøve at høre om DKK ikke kan sætte dig i forbindelse med nogen. Ring til dem og hør, det er ikke sikkert at de må/vil, men de kan måske give et tip om, hvordan du kommer i kontakt med evt. andre ejere.

Held og lykke
dabj

Kommentar
Fra : ulrika

Dato : 26-09-03 18:12

Åse Møller Tlf. 97 82 24 75 er racerepræsentant for Silky terrier

Accepteret svar
Fra : k.j.k

Modtaget 1100 point
Dato : 01-10-03 23:49

Jeg er hundefrisør, og har en enkelt Silky Terrier som kommer i min salon, han hedder Flipper og er ca. 3 år gammel. Hvis du vil møde andre med samme race er det en god ide at tage på en udstilling, enten i Terrier klubben eller en af Dansk Kennel klubs store internationale udstillinger. Men det er en race der ikke er ret mange af, på den sidste udstilling jeg var på, var der kun 1 tilmeldt. Dansk kennel klub har en hjemmeside hvor du måske kan finde flere informationer. www.dansk-kennel-klub.dk Næste gang jeg taler med Flippers ejere, skal jeg spørge om de kender denne side, og måske skrive lidt om deres hund. Han er meget livlig, og utrolig sød.
Lykke til

Hilseb Karin

Godkendelse af svar
Fra : lunadc

Dato : 04-10-03 23:22

Tak for svaret k.j.k.
Hej Karin
Jeg fandt ingen Silky Terrier ejere, men det var pænt af dig at svare, DKK kan ikke hjælpe jeg har navne på de 3 kenneler som findes i Danmark men det hjælper ikke så meget.
Det er helt alm. ejere jeg gerne vil i kontakt med.
Jeg søger videre, skulle du støde på nogle må du meget gerne fortælle om min efterlysning.
Med venlig hilsen
Bodil

Kommentar
Fra : Bente_ps

Dato : 30-03-04 12:19

Hejsa
Jeg har en Australian Silky Terrie. Det er en lille dame på 6 mdr. Hun er bare dejlig.
Du kan komme i kontakt med mig på: b_ps@mail1.stofanet.dk