/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook Express
Fra : Rytterknaegten
Vist : 406 gange
220 point
Dato : 13-09-03 02:47

Hjææææælp, jeg kan ikke slette i Indbakken. Jeg er ingen "ørn" til Pcér, og har mest brugt den til Fotoredigering. Er der nogen derude i natten der kan give mig et råd? Eller hvor skal jeg henvende mig til. En rigtig God Weekend til alle jer "Natteravne". Mvh Rytterknaegten.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-09-03 05:28

>Rytterknægten.

Du mener nok ikke ,at du vil slette indbakken, men indholdet i indbakken.

Markér en mail og klik på slet oppe foroven, eller klik på hø. museknap, og derefter på slet. Hvis du vil slette dem alle på én gang, skal du blot markere dem alle, og derefter slette på samme måde.

De er ikke slettet, men overført til bakken "slettet post". Hvis du vil have dem helt ud af systemet, skal du gentage proceduren der.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 13-09-03 09:00

Go´morgen til Rytterknægten

Når alt det du har slettet er placeret i mappen "slettet post" er indholdet til at slette ved at højre klikke på mappen slettet post. I den undermenü, der kommer, er der at punkt der hedder "tøm mappen slettet post" og den klikker du på. Indholdet er nu væk for evigt. Gone with the wind.

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 15-09-03 00:34

Hej igen "Natteravne". En tak til Ram og Sjove Søren fra Roskilde. Jeg har "sørme" prøvet alt det I har beskrevet, og absolut intet sker. Indbakken (selvfølgelig indholdet) KAN ikke slettes. Prøvede så at højreklikke(som jeg ofte glemmer) på Slettet post, og fik følgende besked citat; Nogle af objekterne i mappen "Slettet post" kan ikke slettes. Der er opstået en fejl. citat slut. Ja mon ikke, men hvad for en fejl?? ER der slet ingen steder hvor jeg kan få hjælp til at finde ud af dette, udover Jeres udmærkede hjælp.
mvh. John fra (H)Ulkestrup Lyng.

Kommentar
Fra : CiberAmigo

Dato : 15-09-03 00:47

Hej Rytterknaegten

Prøv at højreklikke på dit frev i stifinder, og se om der er en funktion til fejlretning af drev/system. Hvis du køre den, retter Windows systemfejl, og det kan være det hjælper (jeg ved ikke om det gør men det kan være en mulighed).

MVH CiberAmigo

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-09-03 03:43

>Rytterknaegten.

Det lyder meget mystisk.

Jeg spørger lige en gang til - for at være helt sikker:
Når du peger med din courser på en mail du vil slette i indbakke, og så klikker en gang på højre museknap - kommer der så ikke en box frem, hvor du kan vælge mellem forskellige muligheder - Åbn - Udskriv - Besvar osv?? Den 3 fra neden hedder "Slet" - den skal du klikke 1 gang på med venstre museknap, og så skulle den valgte mail ryge over i mappen slettet post. På mappen "Slettet post" klikker du med højre museknap, og der skulle så komme en dialogbox frem, hvori 1 af mulighederne er "Tøm mappen slettet post, som du så venstre klikker på 1 gang. Derefter skulle hele mappen "Slettet post" være tømt, efter at den har spurgt om du mener det.

Jeg ved godt, at det er skåret ud i pap, men håber ikke du bliver fornærmet. Hvis du nu skulle have lavet en fejl undervejs, så var det jo værd at prøve. Fortsætter den med at drille dig, så må du ha' en af eksperterne på Kandu til at hjælpe dig.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 15-09-03 07:36

Hej John i Ulkestrup.

I OE, FUNKTIONER, fanebladet LÆSNING er der en tidsindstilling, hvor du kan indstille hvorlænge der skal gå før systemet markerer din mail som værende læst. ( o-60 sekunder). Hvis tallet er for stort, kan du måske nå at smide dem i bakken SLETTET POST inden markeringen LÆST indtræder. Det er måske derfor de ikke kan slettes. Jeg ved ikke, om det er det der gør sig gældende, men det var da værd at prøve med den idé.

Sren i Rskilde

Accepteret svar
Fra : kvolsgaard

Modtaget 220 point
Dato : 15-09-03 08:38

Hejsa.

Det må være en fejl i indbakken.

Hvis alt skal væk fra Indbakken kan du gøre følgende. Luk Outlook express. Find filen indbakke.dbx eller indbakke.mbx (alt efter hvilken version du bruger) og slet den. Start Outlook express og Outlook opretter en ny TOM indbakke til dig. MEN HUSK AT OUTLOOK EXPRESS SKAL VÆRE LUKKET NÅR DU SLETTER.

Hilsen

Kvolsgaard

Kommentar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 15-09-03 23:16

Tak til: Ram2/CiberAmigo/Kvolsgaard. Hej, tak for jeres indlæg. Da jeg har ændringer i min arbejdstid pt, kan jeg ikke tillade mig at sidde oppe i nat og prøve jeres udmærkede forslag. Til Søren: jeg HAR prøvet det på den beskrevne måde, uden held. Må se at prøve en af de kommende aftner, om noget af det I skriver kan bruges. God Nat til jer. Mvh Rytterknægten.

Kommentar
Fra : kvolsgaard

Dato : 18-09-03 08:57

Hejsa..

Jeg er lidt nysgerig... Hvordan gik din test??

Hilsen

Kvolsgaard

Kommentar
Fra : kvolsgaard

Dato : 25-09-03 15:47

HAR du fået testet????

Hilsen Kvolsgaard-

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 26-09-03 11:56

Hej spørger. Her kommer et af mine standard indlæg der er affødt af mine åbenstående abonnementer. Dem ønsker jeg at rydde op i med jævne mellemrum for at bevare overblikket i det jer er involveret i.

Du har spurgt og fået eet eller flere svar. Det er almindelig høflighed at reagere på indlæggene, så jeg vil bede dig om, såfremt der i mellem svarene var noget du kunne bruge til noget, at få lukket spørgsmålet.

Venlig hilsen fra

Søren i Roskilde

Kommentar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 26-09-03 21:43

Hej Ibasa/Kvolsgaard/Ciber Amigo.
Jeg har været noget "ophængt" i den senere tid. Men Ok, jeg lukker spørgsmålet selv om problemet ikke er løst endnu. Så må jeg Acceptere et svar, og eventuelt vende tilbage senere. Tak for Jeres hjælp.

Godkendelse af svar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 27-09-03 02:53

Tak for svaret kvolsgaard.