/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
NEM SPØRGSMÅL
Fra : CS4ever
Vist : 696 gange
22 point
Dato : 13-09-03 01:56

er det sundt at onnaner meget

Kommentar
Fra : jojjjo

Dato : 13-09-03 07:15

....det er iallefall ikke usundt!!!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-09-03 08:21

>CS4ever.

Du skal passe på med at overdrive denne fornøjelse. Man kan få svindsot, hvis man onanerer mere end 10 gange om dagen. Pjorten kan osse risikere at falde af, på grund af bakterier fra hånden, og du kan få røde udslet inde i hånden. Så pas alligevel lidt på.
Hvis lysten er der mere end 5 gange om dagen, så tag et æble i stedet for. Du kan godt tåle 10 - 15 æbler om dagen.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : geu

Dato : 13-09-03 13:04

hmm... Ram hvem er det lige der har bildt dig det ind???

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 13-09-03 13:10

>Geu.

Er det da ikke rigtigt? Så er der nogen, der har bildt mig noget ind

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : jojjjo

Dato : 14-09-03 08:49

>ram2

Ditt svar er feil, feil og atter feil!!! Det eneste rigtige er at man selvsagt tåler æblene (",).
Man kan aldri onnanere "for meget"

mvh
jojjjo

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 14-09-03 15:16

De nyeste undersøgelser viser at det er sundt for en mand at få udløsning mindst en gang om dagen da det mindsker chancen for prostatakræft.

Så vrid du bare løs!!!

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 14-09-03 15:17

At det er usundt at onanere er noget der er fundet på for mange herrens år siden.
Til en sammenligning var det også dengang man skulle svinge en død kat over hovedet ved måneskin for at helbrede vorter...!!!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 14-09-03 15:23

>evil_jew

Virker det heller ikke - Hvad skal man snart tro på

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : jalbaek

Dato : 04-10-03 17:08

det er rigtig sundt og godt og man kan ikke få når aldrig

Kommentar
Fra : poularne

Dato : 09-10-03 11:06

alt hvad sex indeholder er noget af det sundeste der findes, så onaner du bare der-ud-af, kroppen skal nok selv sige stop,

mvh. Poul-Arne

Kommentar
Fra : julledyret

Dato : 01-11-03 00:48

Det med, at man tidligere sagde, at det var direkte skadeligt/farligt at onanere, så var det ikke "pænt" at gøre det...
Ja, okay.. nu er jeg jo ikke personen med allermest erfaring inden for dette område, men håber da på hele tiden at blive klogere, og så give min viden videre;
Onani er også en måde at lære dig selv (og din krop) at kende. Grænser osv. - Og altså ikke skadeligt / usundt på nogen måde.
Dén med prostatakræften, havde jeg godt nok hørt om, men chancen hos mig er også meget lille så (*fløjter uskyldigt* - mig? hmm..). Hehe..

/J

Kommentar
Fra : Emanuel_Rose

Dato : 17-11-03 14:19

Det er så skidesundt, at det faktisk er usundt at lade være. Der er faktisk lavet en undersøgelse på at folk der prygler aben meget, har mindre chance for at få svag prostata. Det hænger sammen med at man under udløsning trækker nogle muskler sammen i underlivet, man bliver glad for man har trænet senere i livet...wank away, prøv eventuelt pikspiller.dk

Accepteret svar
Fra : tempraslamse

Modtaget 22 point
Dato : 11-03-04 21:02

Hejsa....

jeg vil henvise dig til psyke & sex.... www.bravenet.com
Per som han hedder, kan svare dig korrekt på dit spørgsmål.

mvh Lamse

Godkendelse af svar
Fra : CS4ever

Dato : 25-05-04 23:08

Tak for svaret tempraslamse.