/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Overskrift på min hjemmeside??
Fra : balli23
Vist : 381 gange
30 point
Dato : 12-09-03 21:55

Allo

Skal lige høre om der nogen der kan forklare mig hvorfor der står "Untitled Document" oppe i hjørnet af browseren?

Jeg har gemt alle html-filerne med overskriften som jeg vil have, men det virker bare ikke!!

Jeg bruger Macromedia Dreamweaver MX

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 12-09-03 22:08

det er garanteret fordi du har lavet din side i en ramme ikk`?
- så er det nemlig rammen ( frameset der skal navngives ) de sider der vises i din ramme er ikke dem der bliver vist ....

Karina

Kommentar
Fra : balli23

Dato : 12-09-03 22:11

Hmmm, nu er jeg ret nybegynder inden for faget, så hvordan ændrer jeg navnet på frameset`et?

www.balli23.dk

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 40 point
Dato : 12-09-03 22:19

I Dreamweaver ---- du åbner den side der er rammen ( nu ved jeg jo ikke hvad du har kaldt den !! ) .....
og så går du i koderne ( HTML ) og skriver det ind imellem <title> og </title>

- den hedder sandsynligvis bare "frameset" medmindre du har døbt den noget andet....

Karina

Kommentar
Fra : balli23

Dato : 12-09-03 22:32

Har fundet <title>Balli23.dk</title> , der stod "balli23.dk" i forvejen, hmmm

Jeg har kaldt siden index.html, jeg går ud fra det er den side jeg skal bruge, den med alle de der frames i!!!, altså hvor jeg åbner den i Macromedia Dreamweaver MX og så er der 3 vinduer åbne!!

Eller er jeg gal på den??

Kommentar
Fra : balli23

Dato : 12-09-03 22:35

Fandt ud af at der står "www.balli23.dk" når jeg opdatere mange gange i træk oppe i browseren!!!

Men så ændrer den sig ligeså hurtigt til "Untitled Document"

Godkendelse af svar
Fra : balli23

Dato : 12-09-03 22:57

Tak for svaret Fnollerpige.

Fandt ud af det, det var bare mig der var en noob, he he, man takker endnu engang

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 12-09-03 23:08

Jammen det var da så lidt - er glad for jeg kunne hjælpe dig .....

Fin side iøvrigt du har der

Karina

Kommentar
Fra : balli23

Dato : 13-09-03 01:14

Tak tak