/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hente måske slettede filer fra hd
Fra : vombat
Vist : 167 gange
100 point
Dato : 12-09-03 19:14

min kammerat har lige måttet formatere sin hd , han har xp pro, han flyttede derfor en masse af sine vigtige filer og dokumenter over på d drevet, men da den var færdig med installationen af xp opdagede han at noget af hans d drev manglede,hans filer og dokumenter var væk?.

er der nogle der ved om det kan hentes igen eller om det er gone forever.

hilsen vombat

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-09-03 19:26

Du kan prøve og scanne drevet med dette program og se om det kan finde
noget der kan reddes>
http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-09-03 19:27

Spørg vis der er noget du er i tvivl om.

Kommentar
Fra : vombat

Dato : 12-09-03 19:30

tak for rådet prøver at hente prg

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-09-03 19:34

virker bedst vis du indstallere det på et mosat drev,altså på drev C: vis du
skal scanne drev D:

Kommentar
Fra : PGaard

Dato : 14-09-03 01:17

Hej vombat

Har et lille program liggende som er kanon til at gendanne tabte / slettede filer..
Jeg kan ikke lige huske linket til det, men det hedder Restoration version 2.5.14

Jeg fik på en eller anden måde slettet mit backup (F:) drev, men kunne med programmet hente samtlige filer retur uden problemer

Kan evt. maile det til dig, hvis der ikke er en venlig sjæl herinde, som lige har linket liggende ! :0)

Fortsat god weekend
Mvh. Palle

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 14-09-03 05:34

Er det dette du tænker på
http://www.webattack.com/get/restoration.shtml

Manse9933

Kommentar
Fra : PGaard

Dato : 14-09-03 08:44

Du er en knag Manse9933

Det er lige præcis det program jeg tænkte på !!
Så nu håber jeg bare at vombat kan bruge det til noget..

Fortsat god dag.. :0)

Mvh. Palle

ps. For mig hentede det filer, som Norton ikke kunne finde igen !

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 14-09-03 08:49

Ja,bare det lykkes for ham.
Selv god Dag

Manse9933