/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Far and Away
Fra : Nik_
Vist : 403 gange
440 point
Dato : 12-09-03 17:28

Jeg leder efter soundtracket til Far and Away. (Ja som var i tv på DR1 i går torsdag)

Når man søger efter det kommer Far and Away, County Galway, June 1892 - John Williams.
Man jeg ved ikke præsis hvad musikken hedder. Der er flere musik-stykker i filmen, men det er specielt det først som jeg har skrevet her. Håber der er nogen der kan hjælpe..

Mvh. Nik
__________________________________________________________________________________________________
P.s Hvis Joakim Andersen læser det her, som jeg har haft skrevet til, så skriv lige, jeg har nemlig mistet din mail..

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 12-09-03 17:50

Kan købes flere steder - her på amazon.... i øvrigt kan du her lytte til samples fra flere af numrene, så du kan checke, om det er det, du leder efter.

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B000002OL9/104-7214052-6110360?v=glance

Mvh Erling

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 12-09-03 17:51

Her i Tyskland - hvis du foretrækker det - og med samples fra alle numre.

http://www.amazon.de/exec/obidos/tg/stores/detail/-/music/B000002OL9/samples/028-6734431-0730137

Mvh Erling

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 12-09-03 22:48

Hej Nik_

Mener du Far and Away med Enya. Meget smukt musik?

Mvh
Franksp

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 13-09-03 12:43

Jeg har selv fundet flere steder hvor jeg kan høre 30 sek. af nummeret, og det er det jeg leder efter.

Som jeg sagde.. Far and Away, County Galway, June 1892 - John Williams..

Jeg ville bare gerne have et sted hvor jeg kunne høre mere end 30 sek. Og ja det er sådan noget meget smukt musik.'
Eller hvis der er nogen der allerede har den som måske kunne sende den eller noget.. eller kender et link hvor jeg kan downloade den.

Mvh. Nik

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 13-09-03 16:19

Hej Nik

Har du en mail-adresse?

Kommentar
Fra : counter

Dato : 13-09-03 19:24

Jo Nik der....!'
Kan du ikke download det fra Kazaa ?

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 14-09-03 14:59

Nej jeg kan ikk downloade fra kazaa, det her jeg dårlige erfaringer med.

Og ja jeg her en mail - peter_sk@ofir.dk

Håber stadig der er nogen der kan hjælpe ..

Mvh. Nik

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 14-09-03 15:49

MaF1a? nogen der kender hans mail?

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 14-09-03 19:29

Nik_

Jeg sender den til dig lidt senere i aften, da jeg er "optaget" lige nu

Mvh
Frank

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 14-09-03 21:55

Øh okay lyder godt, men ved ikke om den kan være på min ofir mail.. Hvis ikke så har jeg en anden mail også, ellers kan du vel lave et link hvor jeg kan hente den..

Men på forhånd tak.

Nik.

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 18-09-03 16:54

Okay jeg er stadig på bar bund og håber på hjælp..

I kan høre 30 sek. at den musik jeg leder efter her

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B000002OL9/002-5878102-8629668?v=glance

Det er ca. midt på siden og den hedder - 1. County Galway, June 1892 ..

Håber nogen kan hjælpe ..

Mvh. Nik

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 18-09-03 19:26

Nik

Har du prøvet i en pladeforretning.
Navnet i titlen Galway står for James Galway. Det er ham der spiller fløjte. Jeg har selv 2 cd'er med ham, men ikke med den melodi.

M.v.h.
Frank

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 19-09-03 15:42

Okay.. det hjalp da lidt, men kun lidt.. andre?

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 20-09-03 21:06

Har du en FREDGAARD pladeforretning, i nærheden af hvor du bor. Der vil jeg, næsten garantere 100%, at de kan finde den. De har hjulpet mig 3 gange med det mest utrolige. Den sidste gang var, en melodi jeg havde hørt mange gange i DR
som jeg kom til at holde af, mere og mere. Det eneste jeg vidste var, at det var en sangerinde der hedder Louise Hart og hun sang noget med Okay. Plademanden, som hedder Jan, her i Odense kunne umiddelbart ikke finde ud af noget. Jeg kan godt fortælle dig, at han prøvede ihærdigt. Han ringede "120" steder hen, men ingen vidste noget. Han sagde til mig, at hvis jeg kunne gi' ham 4-5 dage, så ville han undersøge det nærmere. 2 dage ringede han til mig og fortalte, at han havde fundet ud af det. Det viste sig, at CD'en først ville udkomme om ca. ½ år (Jeg fik den nøjagtige dato), men at DR altid får pladerne meget længe førend vi andre kam købe den. Det kalder jeg god service fra FREDGAARD. Det synes jeg du skal prøve.
Om ikke andet, så ring til FREDGAARD, spørg efter Jan. Du må gerne hilse fra en meget tilfreds kunde der hedder Frank. Det virker tit befordrende. Telf.: 6311 1000

Lad mig/os høre nærmere hvordan det er gået.

Fortsat god week-end
Frank

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 20-09-03 23:32

Okay, desværre er der ikke såden en butik i nærheden af mig, og det skulle også helt findes sådan lidt billigt *host*gratis*host*..

Nik

Kommentar
Fra : Kvist.

Dato : 21-09-03 18:05

Hej du.
Du kunne jo prøve at gå på biblioteket og søge under filmmusik og John Williams. Der kunne sandsynligvis være et track med netop dét nummer fra Far and Away. (www.kkb.bib.dk)
Jeg garanterer ikke noget, men muligheden er der.
Venlig hilsen Kvist.

Accepteret svar
Fra : Rick_

Modtaget 440 point
Dato : 06-01-04 15:15

Jeg sender den over mail

Godkendelse af svar
Fra : Nik_

Dato : 06-01-04 15:16

Tak for svaret Rick_.