/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Problemer med trådløs
Fra : HSRC
Vist : 328 gange
210 point
Dato : 12-09-03 14:40

Jeg har lige fået en trådløs router og dertilsvarende modtagekort. Jeg kan godt komme på internettet, men mange sider vil computeren ikke længere vise. Kører jeg udenom den trådløse går det hele fint igennem. Jeg har ingen anelse om hvorfor det er? Hvis nogen kan hjælpe mig ville jeg sætte stor pris derpå. Min trådløse router er en Zyair B 2000 og mit styresystem er Windows XP

Accepteret svar
Fra : erling_l

Modtaget 210 point
Dato : 12-09-03 18:12

Jeg tror ikke, at det er den trådløse - lyder som om, du måske har forskellig indstilling af sikkerhedsniveauet på din bærbare. Check om din firewall ikke står "nummeret for højt" i sikkerhedsniveau....

Mvh Erling

Kommentar
Fra : HSRC

Dato : 13-09-03 10:14

Hvordan gør jeg det?

Kommentar
Fra : HSRC

Dato : 17-09-03 19:03

Hej Erling. Dit svar var ikke løsningen, det var dns'en den var gal med. However du var den eneste, der svarede, så du får pointene

Godkendelse af svar
Fra : HSRC

Dato : 17-09-03 19:06

Tak for svaret erling_l.