/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
GTA VC hjælp!!!!
Fra : hej1520
Vist : 383 gange
500 point
Dato : 12-09-03 14:11

Jeg har gemmenført den mision hvor man skal skyde Lance. Jeg hved ikke hvad jeg så skal nu???? er der nogen der kan hjæpe mig

Kommentar
Fra : Jenskumar

Dato : 12-09-03 14:36

Du har simplet hen genmen ført spillet

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 12-09-03 14:41

Hej hej1520.

Jeg går ud fra du mener den sidste mission i spillet hvor du skyder lance og mafiabossen (missionen hedder "Keep Your Friends Close"). Det betyder ikke at du har gennemført spillet, SÅ LANGT FRA, det betyder bare at du har gennemført den sidste mission i Story-delen. Men der er masser at lave endnu. Hvis du går ind på dine stats (der hvor du kan se hvor mange folk du har myrdet osv.) er der øverst en som hedder "percentage completed" og så et tal. Her har du mulighed for at få 100%, men dette tager MEGET MEGET lang tid og er besværligt. Du kan læse hvordan du får 100% og hvad du mangler i spillet her http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/grand_theft_auto_vice_city_100.txt og ellers kan du få meget hjælp til at få mest muligt ud af spillet på den her side http://www.gamefaqs.com/console/ps2/game/33074.html . På den side finder du alt som findes til dette spil.

Mikael

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 12-09-03 14:51

Du skal bare begynde at købe bygninger!

Her er en hjemmeside hvor du kan finde et kort over byen med markeringer af alle de bygninger du kan købe!

http://www.oddweb.net/gta4/index.asp

Accepteret svar
Fra : mikael_hanna

Modtaget 510 point
Dato : 12-09-03 14:56

Hej igen hej1520

Jeg ved ikke hvad du helt har lavet i spillet, så jeg nævner lige nogle af de ting du kan lave...

- finde 100 hidden packages.
- køre ambulance missioner, køre taxa, levere pizza, køre brandbils missioner, køre vigiliante missioner (politibiler).
- gennemføre 35 rampages.
- udføre 36 unique jumps.
- købe alle 15 ejendomme.
- røve alle 15 butikker (kun nogle af de mange butikker i vice city kan røves).
- gennemføre de små gemte missioner såsom fjernstyrede helikoptere, fjernstyrede biler, fjernstyrede flyvere, normale helikopter missioner, motorcykel missioner osv. her er mange gemte missioner.
- gennemføre alle ejendoms-missionerne.
- gennemføre alle løb i stadiummet (blood-ring, hot-ring, dirt-ring)

og mere endnu, men alt dette kan du læse om i de sider jeg har linket til henover..

Så som du kan se er der MANGE ting at lave i GTA-Vice city.

MIkael

Kommentar
Fra : thaulow13

Dato : 13-09-03 18:28

Der er ikke flere missioner hvor du skal arbejde for nogle personer så du skal til at købe hoteller og andre bygninger.

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 18-09-03 14:19

Halo Hej1520

Fik du svar på dit spørgsmål..? Hvis ikke vil jeg da gerne hjælpe dig videre, du må bare specificere hvad du mangler hjælp til..!

Ellers så er her flere gode svar, så du kunne jo vælge at give de 500 points til et af svarene. Så får du også lukket dit spørgsmål og får 5% af de 500 point hvergang en køber dit spørgsmål!

Mikael

Godkendelse af svar
Fra : hej1520

Dato : 19-09-03 14:54

Tak for svaret mikael_hanna.