/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Noder - Brandmand det brænder
Fra : CLAN
Vist : 3579 gange
100 point
Dato : 12-09-03 09:38

Hejsa
Er der nogen, som kan henvise til, hvor jeg kan hente noderne til "Brandmand det brænder" ???
(eller hvor jeg kan downloade melodien - helst instrumental)

Mvh
Søren

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-09-03 10:55

Mig bekendt var det Ulla Bach der sang den.

Kan ikke finde den. Er det en oversættelse af et eller andet?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 12-09-03 11:03

Hej 3773

Jow' jow... det er skam Ulla Bach, om det er en oversættelse, det ved jeg ikke - og jeg kan ski' heller ikke finde noget. Jeg har været igennem Google
Det er min bedre ½-dels kusine, der har lavet en fødselsdagssang med den melodunte. De søger så noget musik, så folk kan synge med, eller noder til samme, så de kan spille den.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-09-03 11:12

Jeg har et enormt SMF kartotek der hjemme, men det rummer ikke meget dansktop. Derfor hvis noget kan originalen (hvis der er en sådan, kan det lette søgningen en del). Finder jeg den kan jeg lave en CD til dig med den på, hvor jeg dæmper melodistemmen - sådan a'la Karaokee, eller en play back plade.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 12-09-03 11:19

Lyder helt i top... hvis det kan findes / laves, så er jeg interesseret. Du kan også bare sende den som MP3 på min email (den har du jo)

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 100 point
Dato : 12-09-03 11:33

Har ikke E-net hjemme, men brænder normalt en CD med flere versioner på. Men det kræver at vi finder den.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-09-03 11:34

Hov, hvis jeg finder den, hvor mange vers skal du bruge?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 12-09-03 11:55

Øhhh! Vers...? Her må jeg være dig svar skyldig - aner det ikke! Jeg kan ikke få fat på sangskriversken lige nu... men prøver senere

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-09-03 12:02

Sehr gut, har lige spurgt min broder om han skulle havde den liggende, eller kan finde den. Han er væsentlig skrappere til den slags.

Godkendelse af svar
Fra : CLAN

Dato : 14-09-03 15:21

Tak for svaret 3773.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-09-03 08:54

Clan...har scannet arkivet og har den ikke. Er der en anden du kunne bruge?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-09-03 09:28

Hej 3773
Det er ikke nødv. "damerne" fandt selv en CD med den.
Festen er afholdt og gik vist nok godt... var ikke selv med
Hygge...
Søren