/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Åbne link i nyt vindue!!
Fra : balli23
Vist : 517 gange
30 point
Dato : 11-09-03 23:09

Skal lige høre om der er en der kan fortælle mig hvordan jeg på min hjemmeside får et link til at åbne i nyt vindue frem for den åbner i det samme vindue?

Jeg er total nybegynder og fatter keine af det kodesprog. Jeg bruger Macromedia Dreamweaver MX!!

Accepteret svar
Fra : 888

Modtaget 40 point
Dato : 11-09-03 23:15

når du står på dit link og værktøjslinjen er fremme så er der et sted du kan vælge "blank".

Mvh.

Kommentar
Fra : balli23

Dato : 11-09-03 23:30

Kan ikke finde noget der hedder blank, synes jeg har været hele menu`en igennem

Men hvis du kan skrive koden så kan jeg paste det der ind??

Koden jeg har der inde nu er <a href="http://www.centrebet.com">https://secure.centrebet.com/ hvis det kan hjælpe noget

Godkendelse af svar
Fra : balli23

Dato : 11-09-03 23:58

Tak for svaret 888.

Fandt ud af det, jeg makerede linket og højreklikkede og valgte "Edit Tag <a>", så kunne jeg vælge "blank"

Kommentar
Fra : 888

Dato : 12-09-03 09:53

Er glad for du fandt det, for jeg nåede ikke ind på siden inden du havde skrevet igen