/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Litteratur / Spørgsmål
10  dova 560
Under overfladen - Mette skot perschke
Fra : DakMet
Vist : 901 gange
200 point
Dato : 11-09-03 11:41

Kender nogen en gog bogbutik på nettet, hvor man kan finde bogen 'Under overfladen' skrevet af Mette Skot Perschke?

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 11-09-03 12:07

Den er desværre udsolgt fra forlaget, men prøv da evt. at maile en forespørgsel på, om der evt. kan skaffes et eksemplar...

http://www.bogguide.dk/find_boeger_bog.asp?_UNR=1050926&brug=

Mvh Erling

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 17-09-03 22:28

Hej DakMet

Hvordan ser det ud - fik du anskaffet bogen ?

Mvh Erling

Kommentar
Fra : DakMet

Dato : 18-09-03 19:28

nej, men jeg har fundet en anden side, der måske kan få fat i bogen...

men mange tak alligevel