/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Fjernundervisning / Spørgsmål
10  jensalexa.. 300
Fjernundervisning i dansk
Fra : Ceferin
Vist : 246 gange
40 point
Dato : 11-09-03 10:19

hejsa,
Er der nogen der ved om der er oprettet fjernundervisning for danskere, som er født og stadig bor i udlandet? Min søn vil meget gerne lære både at tale og skrive korrekt dansk.
På forhånd tak.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-09-03 10:25

Hvis du søger på www.google.dk dansk"fjernundervisning" er der flere muligheder.

mvh ans

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 11-09-03 10:28
Kommentar
Fra : frieda

Dato : 11-09-03 12:02

Hvor bor du?
Har I ingen muligheder for at finde en dansklærer i nærheden!
Det ville være langt den bedste løsning. Eller kan du ikke "undervise" ham.
Frieda, dansklærer i Tyskland

Kommentar
Fra : zigeuner

Dato : 18-12-03 12:06

http://www.speakdanish.dk/html/abevaluation.htm her har du 10 lektioner + tale prøve

Kommentar
Fra : emb1949

Dato : 16-01-04 22:35

På adressen www.netskole.dk er der dansk på alle nivåer. Se under almene fag. Du får din egen lærer.
Fra emb1949

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 07-10-04 22:45

Husk lige at lukke, hvis du synes, du har fået et svar!