/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Ligtorne
Fra : MSS
Vist : 2215 gange
50 point
Dato : 11-09-03 09:45

Hej

Jeg efterlyser et godt råd vedr. ligtorne. Hvordan bliver man dem kvit ??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-09-03 09:53

På denne side kan du læse om ligtorne http://www.netdoktor.dk/tema/fod/haardhudogligtorne.htm

vh ans

Kommentar
Fra : nsl

Dato : 17-09-03 20:38

hej mss
du kan starte med at skifte sko flere gange om dagen, du kan også have en uballance på et organ som svarer til reflekspunktet på foden, så er der selvfølgelig den hårde metode.
tænd en smøg, ryg den godt varm og spids gløden og tryk den så ned i ligtornen, den vil aldrig komme igen.
ps det gør sk. ondt har set det virker.

mvh nsl

Kommentar
Fra : lp12

Dato : 21-09-03 16:02

Hej MMS
Prøv at snakke med din læge Han kan evt henvise dig til ortopædkirug som kan se på dine fødder. Ligtorne kan dannes på grund af tryk fra knogler. Ortopædkirugen kan se på dine fødder, om han kan hjælpe med en operation( den barske måde ) eller en henvisning til en bandagist, som kan lave et par trykaflastende inlæg til din sko ( den sansynlige løsning) .
Hilsen lp12

Accepteret svar
Fra : poularne

Modtaget 50 point
Dato : 08-10-03 12:37

jeg har selv haft et par ligtorne, og har nu fundet et virkeligt godt middel imod dem, det hedder
"VORTEX plus", og kankøbes i almindeligt håndkøb, læg mærke til at jeg skrev "HAR HAFT" ligtorne

mvh. Poul-Arne

Godkendelse af svar
Fra : MSS

Dato : 10-10-03 14:24

Tak for svaret poularne. Det prøver jeg.
God weekend
MSS

Kommentar
Fra : poularne

Dato : 10-10-03 14:29

også god weekend til dig MSS, håber du får bugt med de satans ligtorne