/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
top 10 brugere???
Fra : mizz86
Vist : 392 gange
5 point
Dato : 11-09-03 08:22

Her er lige et lille spørgsmål:

Hvordan kommer man på den lille liste over top 10 brugere som står nede i hjørnet ved hver katagori???

Det var det!
Knuz mig

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-09-03 08:29

Ved at svare på de stillede spørgsmål og samtidig være så heldig at folk accepterer dine svar (det gør de langtfra altid). Du skal selvfølgelig være superbruger for at kunne optjene superpoint. Meningen er så at der trækkes lod hver den første i måneden efter et eller andet bluff-system som i virkeligheden betyder at etteren vinder en eller anden dims.

Hvis du vil være rigtig irriterende skriver du også en frygtelig masse tips og håber at dette bedømmes positivt.

Men læs mere om pointsystemet ved at klikke øverst til venstre under pointsystem.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 11-09-03 17:09

Denne http://www.kandu.dk/dk/top10all.asp er meget sjovere *G*

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-09-03 12:07

Lånt fra Ibasa:

Hej kandu.dk spørger
Her kommer et ibasa standardindlæg.
Du har spurgt og fået eet eller flere svar / kommentarer. Det er almindelig høflighed, at reagere på kommentarer / svar, så jeg vælger at tro, din manglende reaktion blot er en forglemmelse. Jeg vil bede dig om, såfremt der imellem svarene var noget, du kunne bruge til noget, at få lukket spørgsmålet.
Til din orientering er det / de points du har sat ind på at få en besvarelse, der kan bruges, under alle omstændigheder tabt for dig, uanset om du synes svaret / svarene er noget ævl. Så ACCEPTER venligst den kommentar du mener der ligger nærmest ”svaret”.

Kommentar
Fra : mizz86

Dato : 30-09-03 14:53

Hej 3773!
Må jeg henvise til min kommentar på www.kandu.dk/dk/spg/20939
Desuden vil jeg gerne lige sige at jeg ikke rigtig kan bruge svarene... Eller også er der bare noget jeg ikke forstår! For hvordan kan det så vare at jeg ikke kommer på top10'en hvis jeg er superbruger og har flere points end den der ligger nederst??
Derfor er spørgsmålet IKKE lukket endnu!!!

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 5 point
Dato : 30-09-03 15:02

Nåh, den der til venstre. Den fortæller hvem der har tjent et vist antal point i en bestemt i den pågældende spørgsmålsgruppe. F eks har Brian igen igen optjent 2018 point i kandu spørgsmål, men har en total der er langt større. Det er også kun din total du kan se.

Kommentar
Fra : mizz86

Dato : 01-10-03 16:39

Nårh... så det er hvor meget der er optjent!!! Det var jo egentlig bare det jeg spurgte om!!
Så tak for svaret ( skal nok huske at lukke det )
Knuz Lena

Godkendelse af svar
Fra : mizz86