/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Orddeling...?
Fra : Playa2k3
Vist : 406 gange
100 point
Dato : 10-09-03 22:53

N¨år jeg går ind i sprog->orddeling og vælger Automatisk orddeling sker der ikke noget overhovedet med teksten.. jeg prøevde det samme på min fars computer og der skrev den at man skulle indsætte Microsoft office cd-en og installere det derfra.. det kom da jeg trykkede Vis Udskrift... men på min computer vil den besked ikke komme frem så jeg ved ikke lige hvordan jeg skal få det installeret...? nogle der kan hjælpe mig??

--
tak

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 10-09-03 23:07

Jeg har lige prøvet.

"flueben" i auto orddeling
"flueben" i Del ord med store bogstaver
Delezone "0,75 cm"
Største antal gentagne bindestreger "ubegrænset"

Prøv det, og se om det ikke virker.

Mvh
Franksp

Kommentar
Fra : Playa2k3

Dato : 10-09-03 23:09

hehe jeg prøvede lige at trykke på noget her for ikk så langt tid siden.. så fik jeg det der vindue og så installerede jeg orddeling =) har selv lige fundet det.. men ellers tak....!

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 10-09-03 23:27

Hej Playa2k3

Det var godt du fandt ud af det. Det er rart at ha' orddeling - det ser pænest ud - når man skriver breve.
Selvom du selv fandt ud af det, håber jeg du "lukker/acceptere" spørgsmålet.

Med venlig hilsen
Franksp

Kommentar
Fra : Playa2k3

Dato : 10-09-03 23:29

hvordan er det lige man lukker et spørgsmål?? =S

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 10-09-03 23:34

Til højre for den kommentar du vælger, som det bedste svar, står der accepter, det klikker du på. Så kan du et antal "stjerner" og godkende det. Så er spørgsmålet lukket. For andre er det så åbent 1 time. Derefter vil du få tildelt 10% af dine afgivne point, såfremt der er andre det køber dit spørgsmål.

Med venlig hilsen
Frank