/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Erfaringer med net-dating?
Fra : amogensen
Vist : 562 gange
50 point
Dato : 15-04-01 11:05

Hej,

Er der nogen der har erfaringer eler gode råd vedrørende net-dating? Eller bare det at mødes med en man har mødt over nettet for første gang?

Håber på svar, Hilsen Anne-Mette

Accepteret svar
Fra : Luctatic

Modtaget 50 point
Dato : 15-04-01 13:46

Jeg kan kun anbefale det hvis man vil prøve noget sjovt. Ingen ved jo hvem man rent faktisk møder. Derfor er det en god måde at få en forhåbentlig sjov aften.

Godkendelse af svar
Fra : amogensen

Dato : 15-04-01 14:23

Tak for svaret Luctactic,

Men jeg tænkte mere på om der er nogle bestemte forholdsregler det er smart at tage.

Hilsen A-M

Kommentar
Fra : Jean Brodersen

Dato : 15-04-01 17:19

Kære Anne-Mette
Du skal ikke give point ud, før du er helt tilfreds med svaret, da det begrænser dine muligheder for at få feed-back på dit spørgsmål, når du har accepteret et svar, så skal vi andre betale point for at komme ind på dit spørgsmål, hvilket ikke er særlig smart, hvis svaret er ufyldestgørende...*S*

Men du spørger om forholdsregler, og der er en del du bør tage som kvinde.
Inden du tager ud og møder din date, så sørg for, at det er et neutralt sted den første gang, tjek hans tlf.nr, og når det er gjort, så giv det til en veninde eller ven, fortæl hvor du skal hen, og lav en aftale om kontakt pr telefon på et bestemt tidspunkt.

Det lyder voldsomt, men ikke alle har rent mel i posen, og jeg har kendskab til, at der er forekommet ting der bestemt var imod pigens vilje.

Hvis du er yderligere i tvivl, så kan du maile mig på j.brodersen@it.dk da jeg ikke vil komme ind på det her spørgsmål igen.

Mvh. Jean Susanne Brodersen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-04-01 17:00

jeg kan anbefale en opgradering

"amogensen" <amogensen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:s0iC6.42323$o4.3180633@news010.worldonline.dk...
> Hej,
>
> Er der nogen der har erfaringer eler gode råd vedrørende net-dating? Eller
bare det at mødes med en man har mødt over nettet for første gang?
>
> Håber på svar, Hilsen Anne-Mette
>
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-04-01 10:32

> jeg kan anbefale en opgradering

Af hvad?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-04-01 14:21

"Palle Hans Jensen" <diesel@lazy.dk> skrev i en meddelelse
news:9bee1v$e6l$1@news.inet.tele.dk...
> > jeg kan anbefale en opgradering
>
> Af hvad?
>
Af en net-dating, hvad ellers!

Mogens

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-04-01 19:27

> > Af hvad?
> >
> Af en net-dating, hvad ellers!

Total sortsnak lige nu?! Fatter minus?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-04-01 21:58

din hjerne

"Palle Hans Jensen" <diesel@lazy.dk> skrev i en meddelelse
news:9bee1v$e6l$1@news.inet.tele.dk...
> > jeg kan anbefale en opgradering
>
> Af hvad?
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-04-01 21:58

netop, opgrader din hjerne

"Palle Hans Jensen" <diesel@lazy.dk> skrev i en meddelelse
news:9bfdcs$jnc$1@news.inet.tele.dk...
> > > Af hvad?
> > >
> > Af en net-dating, hvad ellers!
>
> Total sortsnak lige nu?! Fatter minus?
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-04-01 01:15

"MJ" <salg@rolator.dk>'s posting:

>> > Af en net-dating, hvad ellers!
>> Total sortsnak lige nu?! Fatter minus?
>netop, opgrader din hjerne

Ja, jeg kunne da også godt tænke mig at få at vide, hvad det var,
der skulle opgraderes. Skal min hjerne også opgraderes, for jeg kan
heller ikke se, hvad du snakker om.

PS: Kan du ikke prøve at skrive dine svar _under_ det gamle og
slettet det af de gamle, du ikke direkte har input til. Det gør det
meget lettere at læse/finde rundt i/skrive svar til. I samme stil,
som jeg har gjort her.

--
Bruger du Opera? Vil du være med til at teste den danske version
af Opera 5 (win32)? Dvs: installere .lng-fil + par andre i Opera,
se gennem for stavefejl, mindre heldige oversættelser osv. og så melde
tilbage? ---> Hvis så, så send en mail til mig, nospam@direkte.org

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-05-01 23:48

On Mon, 16 Apr 2001 22:57:50 +0200, MJ spent 11 lines telling me:

¤>din hjerne
¤>
Så lær da at quote din knold!!!

DP
--
"A man who makes a mistake and don't correct it, makes another mistake" - K'ung Fu'tse
Join the discussion: http://home445.community.everyone.net
Visit my website: http://home.worldonline.dk/~dpower