/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Online-betaling uden Visa eller Masterca~
Fra : jyk
Vist : 946 gange
200 point
Dato : 10-09-03 16:50

Jeg ønsker at tilmelde mig en online-service der trækker 10$ om måneden enten på Visa eller Mastercard.

Nu forholder det sig således, at jeg kun har hævekort (og egentlig ikke ønsker at få Visa eller Mastercard; det blev for dyret sidste gang, hehe).

Er det muligt at få udstedt et Visa eller Mastercard med et loft på fx. 200,-, hvor jeg så hver måned sætter penge ind til dækning af tjenesten, eller skal jeg erhverve mig et decideret Visa eller Mastercard?

Findes der andre muligheder udover at poste dem de 10$ via snail-mail?

Kommentar
Fra : S.B.L

Dato : 10-09-03 16:59

Hejsa.
Du kan få det der hedder VISA-elektron, det fungerer som et visakort, du kan bare ikke overtrække det.
Prøver lige at finde et link.

Mvh
Bue

Accepteret svar
Fra : S.B.L

Modtaget 210 point
Dato : 10-09-03 17:00

Hejsa.
Du kan få det der hedder VISA-elektron, det fungerer som et visakort, du kan bare ikke overtrække det.
http://www.infoavisen.dk/artikel_256.asp

Mvh
Bue

Kommentar
Fra : S.B.L

Dato : 10-09-03 17:01

Øv - to indlæg.

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 10-09-03 17:27

Du kan også overveje et andet alternativ, nemlig elektronisk overførsel via nettet. Der er virksomheder som https://www.neteller.com/neteller/home.cfm / www.paypal.com eller http://www.ikobo.com, hvor du opretter en konto og der kan såvel sende som modtage penge på nettet. De fleste af den type virksomheder kan du sætte penge ind med check eller med bankwire.

Jeg har selv benyttet paypal og neteleer en del i forbindelse med spil på nettet. Det fungerer i al fald godt og enkelt. (Tror dog ikke, paypal kan wire til Danmark endnu).

Mvh Erling

Godkendelse af svar
Fra : jyk

Dato : 10-09-03 18:40

Tak for svaret S.B.L.

Kommentar
Fra : looney40

Dato : 03-11-03 11:41

Hmmmm... Jeg ser, og håber at få ny viden ..det er mine 20 p værd da jeg tit har ønsket en sådan mulighed .

Kommentar
Fra : looney40

Dato : 03-11-03 11:41

Hmmmm... Jeg ser, og håber at få ny viden ..det er mine 20 p værd da jeg tit har ønsket en sådan mulighed .

Kommentar
Fra : looney40

Dato : 03-11-03 11:42

Hmmmm... Jeg ser, og håber at få ny viden ..det er mine 20 p værd da jeg tit har ønsket en sådan mulighed .