/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Beavis & Butthead: Bunghole in one.
Fra : MR9000
Vist : 410 gange
126 point
Dato : 10-09-03 16:39

Hej derude. Ville bare lige høre, om der er nogen der ved, hvor man kan downloade den fulde version af Beavis & Butthead: Bunghole in one?? Jeg havde det engang, men har fået smidt det væk.. aner ik hvordan jeg fik fat i det...
På forhånd tak
Mvh 9000

Kommentar
Fra : S.B.L

Dato : 10-09-03 17:05

Hej.

Det burde du kunne her:
http://cooltech.iafrica.com/downloads/games/

Mvh
Bue

Kommentar
Fra : S.B.L

Dato : 10-09-03 17:06
Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 10-09-03 18:04

Chekkede cooltech - der står det er en demo. Angelfires fylder 25 MB. Denne fylder 30,5 MB : http://www.game-revolution.com/download/pc/sports/beavis_and_butthead_bunghole.htm. Om den er anderledes, ved jeg ikke, men nu har du da linket.

Mvh Erling

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 10-09-03 18:07

Mærkeligt - holdt op med at virke, da jeg kopierede det ind - prøver lige igen.... http://www.game-revolution.com/download/pc/sports/beavis_and_butthead_bunghole.htm

Kommentar
Fra : MR9000

Dato : 10-09-03 18:10

Tak for links´ne S.B.L og Erling, men det i linker til er demoer.. Jeg ønsker den fulde version, har nemlig demoen :) Jeg har prøvet på kazaa og imesh, men det kan ikke findes der... Ve godt det er illegalt, men hva, det skal der vel os være plads til en gang imellem... :)

Kommentar
Fra : S.B.L

Dato : 10-09-03 18:31

Hehe - helt enig.

Alt andet er for dyrt i længden

Kommentar
Fra : MR9000

Dato : 10-09-03 18:39

Nemlig.. Men de der såkaldte warez-sider virker aldrig! det eneste der sker, er at man får lov til at betale for 3471458347509578134059 gb porno!! Raderligt! Jeg plejer jo at bruge kazaa til at hente filer med, men det er da røvirriterende at man ik kan finde det jeg leder efter! er der nogen der har et godt program? udover kazaa og imesh?