/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
dansk stil
Fra : kennethschytte
Vist : 271 gange
50 point
Dato : 10-09-03 15:20

nogle der har en dansk stil om ecstasy liggende, el. ved hvor jeg kan finde en??? har stil for hver uge, så jeg er lige blevet en smule træt af det

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-09-03 15:48

>kennethschytte

Nu skal du bare se, der kommer snart én, som løfter en moraliserende pegefinger, Fy Fy, og skriver, at du aldrig lærer noget, hvis du bare kopierer en skrevet stil.

Desværre har jeg ikke en stil liggende om ecstasy, det stof var ikke moderne da jeg skrev stil. Held og lykke med din søgning

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : kennethschytte

Dato : 10-09-03 15:54

du kender heller ikke en hjemmeside hvor man kan søge efter den.. kan kan heller ikke blive ved med at lære noget, når man næsten hver uge skriver stil

på forhånd tak

Kommentar
Fra : Jenskumar

Dato : 10-09-03 15:58

prøv http://opgavecentralen.dk der kan du nok downloade din stil

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 10-09-03 16:00

www.studi.dk
www.studienet.dk
www.skoleopgaver.dk
www.skolestof.dk

Ellers søg på www.google.dk <- Der står altid en masse om alting!

mvh Niels.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-09-03 16:03

>kennethschytte

Prøv her: http://www.opgavecentralen.dk/intro/

Du skal bare oprette en profil, og så logge ind. Det koster ikke noget.

Der ligger 11.649 danske stile

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 10-09-03 16:45

bare så alle ved det,

så er opgavecentralen og studienet een og samme side..

mvh Niels

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 10-09-03 16:50

> kennethschytte

Sorry. Det koster lidt, det havde jeg misforstået

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Gissy

Dato : 10-11-03 19:25

Det ka' være jeg ka' hjælpe dig. Jeg ka' altså ikke love noget, men hvis du en gang imellem sender mig dine stileopgaver - og i god tid før aflevering - vil jeg forsøge at hjælpe med enten at skrive helt eller halvt. Jeg elsker nemlig at skrive - god øvelse - men jeg forstår godt, det kan blive for meget en gang om ugen. Jeg får næsten aldrig stile for. Men plejer at få 11 eller 13 når det endelig sker. Vil gerne hjælpe - skriv til andreas_hansen2001@yahoo.dk hvis du vil høre mere...
Knus og kram - og held og lykke...
Fra Gissy

Kommentar
Fra : powergil10

Dato : 03-01-05 13:40

jeg har ikke en stil, og hvis jeg havde vil jeg heler ikke give dig den, for det er rigtig dumt at skrive efter en andens stiil