/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hotel Giant til at downloade
Fra : rasmus91
Vist : 244 gange
350 point
Dato : 10-09-03 13:52

Er der nogon der ved om der er et sted hvor man kan downloade en fuld version af spillet "Hotel Giant"?. Jeg har prøvet demoen, og jeg syntes at den var god, men jeg gider ikke bruge penge på at købe den fulde version af spillet.

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 10-09-03 14:29

Er imod ulovligheder som det der, og gider ikke selv bøvle med det. Jeg ved, der ligger en version på http://www.hyperddl.com/11.html , men derfra må du selv gå videre: Køb dine ting, som alle andre - hvem skal ellers betale for at spillene overhovedet bliver udviklet i den sidste ende ?

Mvh Erling

Kommentar
Fra : MR9000

Dato : 10-09-03 16:20

Erling, det er noget fis, selvfølgelig vil spillene fortsætte deres udvikling selvom man bare downloader dem fra nettet! Selvfølgelig er det synd osv. men tror du ikke godt spilproducenterne kan klare det?? Det tror jeg!

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 10-09-03 17:37

MR> Havde du beskyldt mig for at være dobbeltmoralsk, fordi jeg alligevel har angivet siden, er det en ting - Men at skrive, at det er fis, at jeg moraliserer lidt - det kan jeg ikke følge. Du vil vel også godt have penge for dit arbejde, eller hvad ?

Mvh Erling

Kommentar
Fra : MR9000

Dato : 10-09-03 18:05

Erling-- Jojo, ro på. Så er det jo heller ikke værre... Men det er iorden, jeg tar det i mig igen :)

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 11-09-03 19:53

Erling-- det er lidt svært at finde rundt inde på den side som du gav mig. Hvis du kunne finde ud af hvor man kan gøre det lidt nemmere, ville jeg blive glad. Ellers er det også i orden hvis du bare kender et sted hvor man kan købe spillet billigt.

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 11-09-03 23:55
Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 12-09-03 00:00
Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 12-09-03 19:04

Kan du ikke finde en BILLIG dansk side. Og tak for crackene.

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 15-09-03 17:45

Nu er mit problem ikke længere at jeg ikke ved hvor det kan downloades, for det kan det med Kazaa. Problemet er så nu at når jeg har instaleret Kazaa, og prøver at starte det op, så skriver den at jeg skal slette alle de programmer som forhindrer at jeg for en masse unødvendig reklamepopup. Er der en måde hvorpå dette kan forhindres?

Kommentar
Fra : MR9000

Dato : 15-09-03 19:20

Hva er det da for reklameprogrammer du har kørende?? Hvis du vil slå dem fra, kan du gå ind i: start>kør>msconfig og vælge fanebladet "start"

Mvh 9000

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 15-09-03 19:35

Det er fx. Ad-Smasher, Ad-Aware og jeg tror der er et mere, men det er ikke lige det jeg har aller mest forstand på.

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 15-09-03 19:48

Kazaa Media Desktop has encountered a problem in showing ads.
Please uninstall any ad-removal application from your computer and reinstall Kazaa Media Desktop from www.kazaa.com

Kazaa Media Desktop will now quit.

OK

Det er sådan den skriver når jeg så prøver at åbne Kazaa.?????????

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 350 point
Dato : 15-09-03 20:09

Hej Rasmus

Jeg tror ikke du får mere hjælp her på Kandu til at finde spillet. Det har vi en uskrevet politik om at det gør vi helst ikke. Den side har du vist også selv klaret kan jeg forstå.

For at vende tilbage til Kazaa, hvorfor installerer du så ikke den langt bedre og ikke mindst spywarefri version kazaa light ? Den har ikke alle disse evindelige popups og indeholder ikke spyware som Cydor og andre agenter. Den rigtige version finder du her:
http://doa2.host.sk/

mvh srhansen

Godkendelse af svar
Fra : rasmus91

Dato : 21-01-04 14:48

Tak for svaret srhansen.