/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Baseball
Fra : balli23
Vist : 442 gange
75 point
Dato : 09-09-03 23:34

Haløjsa

Jeg skal lige høre om der er nogen der kender en side der sender live-steam/stream fra baseball?
Altså man kan se kampene live på nettet for betaling af nogle få doller.
Feks. hvis jeg vil se CHICAGO CUBS - MONTREAL!!

Accepteret svar
Fra : erling_l

Modtaget 85 point
Dato : 10-09-03 00:16

Jamen det kan du da bare via deres hjemmeside : http://chicago.cubs.mlb.com/NASApp/mlb/mlb/video/mlb_tv.jsp

En enkelt kamp er vist nogenlunde fast pris på små 3$ (du kan også købe "måneds" eller "sæson"kort)

Mvh Erling

Kommentar
Fra : balli23

Dato : 10-09-03 00:22

okey, det er klasse, men hvad hvis jeg vil se nogle af de andre?

Det da ikke så nemt at finde hjemmesiderne på alle kampene!!

Godkendelse af svar
Fra : balli23

Dato : 10-09-03 00:46

Tak for svaret erling_l.

Det var lige mig i en nøddeskal, he he. Kan godt se alle kampene der inde fra, så mange tak for svaret.

OBS Det koster kun 0,99 doller at se en kamp

MVH Balli23

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 10-09-03 00:50

Det kan du faktisk samme sted - hvis du lægger mærke til det, står der mærket "L" (for live) ud for :

7:05pm Boston Red Sox @ Baltimore Orioles 350K
7:05pm Chicago Cubs @ Montreal Expos 350K
7:05pm Detroit Tigers @ New York Yankees 350K
7:10pm Florida Marlins @ New York Mets 350K
7:10pm Pittsburgh Pirates @ Cincinnati Reds 350K
7:15pm Toronto Blue Jays @ Tampa Bay Devil Rays

på nuværende tidspunkt - så det er bare at vælge
(mbl tv dækker hele ligaen - jeg tog bare linket fra Chicago's hjemmeside)

Mvh Erling

(PS: Derfor dækker et månedkort /sæsonkort normalt heller ikke et hold - men de kampe, du orker /gider at se)