/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
www. i browser er væk
Fra : gangster50
Vist : 351 gange
50 point
Dato : 09-09-03 14:04

der hvor man skriver www. er der ikke i min browser, hvorfor? hvordan får jeg den frem igen?

Kommentar
Fra : dk

Dato : 09-09-03 14:08

Hejsa

højeklik oppe i det grå felt (der hvor du har tilbage/frem/starrtside m.m.)
og klik på "adresse" så skulle den være der igen

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 09-09-03 14:11

nej

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-09-03 14:11

Du kunne også ved en fejltagelse ha' ramt F11 men den burde stadig være der, så points til dk
F11 aktivere og deaktivere fuld skærm - giver mere plads at kigge på
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-09-03 14:15

Gå i:
* Vis
* Værktøjslinjer
flueben i Adresse

men det er det samme, som dk skriver, han bruger bare musens short-cut

Kommentar
Fra : dk

Dato : 09-09-03 14:17

eller

klik på "vis" >> værktøjslinie >> klik på Adresse
der skal så være flueben ud for "adresse"
og din adrese linie skal være synlig

Accepteret svar
Fra : erling_l

Modtaget 50 point
Dato : 09-09-03 17:07

Det er muligt, at du er kommet til at trække en af de andre linier henover feltet, så det er helt eller delvist usynligt. kik på dine værktøjslinier, se om der er en lodret streg (udformet som en lille forhøjning) - hold musen hen over denne, så der kommer en dobbeltrettet pil - hold venstre museknap nede og træk i værktøjslinien, så du finder feltet igen.

Mvh Erling

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-09-03 21:52

Gå op i menuen. Tryk på Funktioner >> Internetindstillinger Derpå fanebladet Avanceret og sæt flueben i Brug indbygget Autofuldførelse!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-09-03 21:55

Sorry! *L* misforstod spørgsmålet! Glem det! Lyt til dk og gør hvad han siger!

Godkendelse af svar
Fra : gangster50

Dato : 10-09-03 20:48

Tak for svaret erling_l.
            nu virker det            LOL