/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Concord Autostol
Fra : sindal
Vist : 3333 gange
20 point
Dato : 15-04-01 08:15

Jeg er ved at anskaffe mig en Concord autostol (+15 kg) til min datter. Jeg har erfaret, at Concord autostole sælges til ca. halv pris i tyskland. Mit problem er, at jeg ikke kan finde en leverandør, der leverer til danmark!!

Det tyske firma Neckermann har stolen i deres sortiment, men de leverer kun i tyskland.

Er der andre ting jeg skal være opmærksom på ved køb via nettet i tyskland?

Kommentar
Fra : viviann

Dato : 06-05-01 18:45

Hej Sindal..

Hvis du går ind på www.babysam.dk og søger under "transport"og Autostole kan du finde en Concord Fixmax autostoltil kr. 999,00. Samtidig er der på det site en fortegnelse over babysam's butikker i DK.

Håber at det kan bruges....

hilsen

viviann

Accepteret svar
Fra : madmikk

Modtaget 20 point
Dato : 18-07-01 23:57

fik i afklaret problemet??

madmikk

Kommentar
Fra : gibson

Dato : 19-07-01 15:40

madmikk ---> LOL!!! og så siger du jeg jagter nemme point. Du kommer ikke engang med et svar. Jeg tror det er dig der jagter point!!!!

Kommentar
Fra : gibson

Dato : 24-07-01 20:39

Mht regler er der ikke noget at være bange for. Tyskland har tiltrådt de samme regler som danner jv en artikel jeg ikke kan huske nummeret på i EU. Du er faktisk særdeles godt stillet som forbruger når de køber online. Det vigtigste at nævne er at du har 14 dages fuld returret. Se evt i forbrugerkøbsloven for specifikke regler :)

Hvad med en brugt :

Concord autostol 100 kr tlf. 97 26 93 79.

madmikk> tsk tsk

Kommentar
Fra : madmikk

Dato : 25-07-01 08:54

du tvinger mig jo næsten til det ikke, gibson???????????

Kommentar
Fra : gibson

Dato : 02-08-01 01:17

Jeg tvinger ikke nogen...