/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
FAM. APPEL.
Fra : appej
Vist : 778 gange
100 point
Dato : 09-09-03 11:26

Jeg er en dreng der er gået lidt fast i det med slægtforskning. om familien Appel jeg vil gerne have alle de oplysninger i hae om den familie.

Kommentar
Fra : senta

Dato : 09-09-03 15:12

Jeg har ingen oplysninger om familien Appel, men ved at søge på navnet Appel , er der på denne adresse http://www.familysearch.org/Eng/Search/frameset_search.asp
bare i
/Denmark - over 25
osv . videre, du kan også søge i folketællinger på DDA, jeg ved jo ikke hvorfra dine aner Appel kommer , det glemte du at skrive samt de oplysninger om årstal du gerne vil have hjælp til.
Der er mange muligheder på nettet når du vil slægtsforske , men hvis du vil ha´ hjælp må du skrive lidt flere oplysninger i dit spørgsmål,
vi hjælper dig gerne hvis vi kan .

Senta

• IGI/Finland - over 24 Appel
• IGI/Germany - over 25
• IGI/Mexico - over 22
• IGI/North America - over 24
• IGI/Norway - 10
• IGI/South America - over 17
• IGI/Southwest Europe - 3
• IGI/Southwest Pacific - 18
• IGI/Sweden - over 24
• IGI/World Misc. - 15
• Pedigree Resource File - over 25
• U.S. Social Security Death Index - over 25
• VRI/Denmark - over 25
• VRI/Norway - 4
• VRI/Sweden - over 25

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 09-09-03 16:20

Hej!
Det vil hjælpe gevaldigt, hvis du f.ek.s kan fortælle hvor din f.eks. oldefar stammer fra og meget gerne hvad du selv kender til dit familienavn.

Hilsen Jeannie

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 10-09-03 17:19

hej Appej

Jeg stødte på følgende i Ft 1916:
Henrik Appel føft 3/4 1903. han bor hos fam. Korfitsen i Ørslev, Præstø Amt.

Håber du kan bruge det.

Lis

Kommentar
Fra : klejs13

Dato : 25-09-03 22:52

hej
jeg har en slægtsbog over fam. Appel , men der er flere grene
er selv en appel
hilsen Klejs13

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 29-04-04 11:43

I 1957 -58 havde mine forældre en tjenestekarl som hed Appel til efternavn. Han var født i Borbjerg ved Holstebro og hans Forældre boede i Hvam.

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 29-04-04 18:01

det kunne være rart at vide om du har fået gevinst??

Lis

Kommentar
Fra : Isja

Dato : 21-10-04 09:12

Hej Appej

Jeg har en forfærdelig masse oplysninger der kan gavne dig gevaldigt, og som jeg absolut tror du endnu ikke har stødt på (da hensyn til navnets etninske oprindelse i flere generationer har sørget for at holde disse informationer uden for almindelig tilgængelig rækkevidde).
Der er nemlig en grund til, at man kun kan komme et forholdsvis lille stykke med slægtsforskning af denne slægt...
Har det interesse, kontakt mig da på zyrah@mail.com

Mange hilsner