/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Kan ingen hjælpe mig med at lave Ringeto~
Fra : Hansen_dk
Vist : 313 gange
50 point
Dato : 09-09-03 10:14

Der må da være en der kan hjælpe mig med at lave ringetoner til min Nokia 3510i ?? Jeg har datakabel og alverdens programmer jeg har downloaded som jeg ikke har en s... forstand på
Jeg har nogle wav filer jeg meget gerne vil have ind på min telefon, men Oxygen Phone Manager II vil have en midi fil og det er mit spørgsmål.... Hvordan

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 09-09-03 11:17

Hejsa

Hvad med at converte dine wav filer til midi.....mon ikke det skulle kunne hjælpe..???

http://www.google.dk/search?q=convert+from+wav+to+midi&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&meta=

Hilsen
mrhan

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-09-03 13:28

Hejsa Hansen_dk
Der er et HAV af programmer som kan lave wav om til midi og visa versa, kig på denne "stak"

http://search.tucows.com/search?search=wav+to+midi&platform_id=7%2C1565%2C1584%2C1570%2C1571%2C1725&language_id=1&type=exactany&site_detail_id=653&ref=

Skulle linket være brudt (ikke blå hele vejen), så kopier hele skidtet ind i din webbrowser under Adresse

Søren

Kommentar
Fra : Hansen_dk

Dato : 09-09-03 17:51

Jeg har prøvet nogle af de programmer men den midi fil der kommer ud lyder underligt nærmest i slowmotion eller som en lp der bliver spillet baglæns

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 09-09-03 18:14

Hej.

Jeg kan desværre ikke sige dig, hvordan du laver ringetoner til 3510i, men vil lige henvise dig til en side med en mobildebat, måske der sidder nogle der, som kan hjælpe dig. http://www.mobildebat.dk

Håber du får løst dit problem.

Kommentar
Fra : CLAN