/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
MESSIAH ??
Fra : Surf
Vist : 253 gange
50 point
Dato : 23-01-02 11:46

jeg har lige købt et spil som hed messiah der er der 2 ikonner der kan starte spillet op den ene er hvis man har en 3dfx kort som f,esk voodoo kortet og den anden stået der sidst d3d men når jeg klikker på den så starte spillet op og går tilbage til windows igen så installeret jeg et patch til spillet hvor jeg så kunner køre spillet på første gang men når jeg så ikke gir at spillet mere og slukke for spilliet tænke jeg at det var okay og lad mig så prøvet at spille spillet igen og jeg klikket på den ikon som jeg klikket på før men men men så fået jeg beskeden at den starte op i safemodet og hvis jeg trykket nej så starte den op og hoppe tilbage til windows igen og hvis jeg trykket ja så starte den op i safemodet men men men så er alt lyden væk jeg forstået ikke hvorfor de lavet en spil til en alm 3d kort som f.esk geforce eller en af de andre og hvad skal jeg gøre for at spille spillet med lyden til kan i fortælle mig det

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-01-02 12:10

"Surf" <Surf.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:3ow38.3056$Eu2.477569@news010.worldonline.dk...

> og hvad skal jeg gøre for at spille spillet med lyden til kan i fortælle
> mig det

Prøv at sætte nogle kommaer og punktumer i det du har skrevet. Jeg læste 4
linjer så gad jeg ikke læse mere...

--
....Klitgaard

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 23-01-02 14:10

jeg har lige købt et spil som hed messiah . der er der 2 ikonner der kan starte spillet op . den ene er hvis man har en 3dfx kort som f,esk voodoo kortet . og den anden stået der sidst d3d . men når jeg klikker på den så starte spillet op og går tilbage til windows igen . så installeret jeg et patch til spillet . hvor jeg så kunner køre spillet på første gang . men når jeg så ikke gir at spillet mere og slukke for spilliet . tænke jeg at det var okay . og lad mig så prøvet at spille spillet igen . og jeg klikket på den ikon som jeg klikket på før . men men men så fået jeg beskeden at den starte op i safemodet . og hvis jeg trykket nej så starte den op og hoppe tilbage til windows igen . og hvis jeg trykket ja så starte den op i safemodet . men men men så er alt lyden væk . jeg forstået ikke hvorfor de ikke lavet en spil til en alm 3d kort som f.esk geforce eller en af de andre . og hvad skal jeg gøre for at spille spillet med lyden til kan i fortælle mig det

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-01-02 16:06

1 læs readme filen på cden
2 kig på udviklerens hjemmeside
3 opdater alle dine drivere.........
darth-vader
"Surf" <Surf.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:3ow38.3056$Eu2.477569@news010.worldonline.dk...
> jeg har lige købt et spil som hed messiah der er der 2 ikonner der kan
> starte spillet op den ene er hvis man har en 3dfx kort som f,esk voodoo
> kortet og den anden stået der sidst d3d men når jeg klikker på den så
> starte spillet op og går tilbage til windows igen så installeret jeg et
> patch til spillet hvor jeg så kunner køre spillet på første gang men når
> jeg så ikke gir at spillet mere og slukke for spilliet tænke jeg at det
> var okay og lad mig så prøvet at spille spillet igen og jeg klikket på
> den ikon som jeg klikket på før men men men så fået jeg beskeden at den
> starte op i safemodet og hvis jeg trykket nej så starte den op og hoppe
> tilbage til windows igen og hvis jeg trykket ja så starte den op i
> safemodet men men men så er alt lyden væk jeg forstået ikke hvorfor de
> lavet en spil til en alm 3d kort som f.esk geforce eller en af de andre
> og hvad skal jeg gøre for at spille spillet med lyden til kan i fortælle
> mig det
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-01-02 23:01

"Surf" <Surf.news@kandu.dk> wrote in message
news:3ow38.3056$Eu2.477569@news010.worldonline.dk...
> jeg har lige købt et spil som hed messiah der er der 2 ikonner der kan
> starte spillet op den ene er hvis man har en 3dfx kort som f,esk voodoo
> kortet og den anden stået der sidst d3d men når jeg klikker på den så
> starte spillet op og går tilbage til windows igen så installeret jeg et
> patch til spillet hvor jeg så kunner køre spillet på første gang men når
> jeg så ikke gir at spillet mere og slukke for spilliet tænke jeg at det
> var okay og lad mig så prøvet at spille spillet igen og jeg klikket på
> den ikon som jeg klikket på før men men men så fået jeg beskeden at den
> starte op i safemodet og hvis jeg trykket nej så starte den op og hoppe
> tilbage til windows igen og hvis jeg trykket ja så starte den op i
> safemodet men men men så er alt lyden væk jeg forstået ikke hvorfor de
> lavet en spil til en alm 3d kort som f.esk geforce eller en af de andre
> og hvad skal jeg gøre for at spille spillet med lyden til kan i fortælle
> mig det

1. Lær at sætte punktum og komma
2. Du vil finde svaret på dit spørgsmål her: www.messiah.com.

--
Best regards/venlig hilsen
Anders Albrechtsen

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 24-01-02 14:22

fornærmeser fornærmeser fornærmeser kan i ikke andet at fornærmet mig jeg skrive som jeg skrive og det er godt nok for mig hmmmf

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 14-07-02 07:17

Hvis spørgsmålet er løst må du gerne være sød at lukke dette ??

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 04-11-06 08:31

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål