/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
onboard lydkort på Octek, men hvilken dr~
Fra : Merrald
Vist : 387 gange
100 point
Dato : 08-09-03 23:34

Min bror har lige fået skrabet en pc sammen af gamle dele som var til overs, og der er blevet installeret Win98 på, da spillene der skal spilles er spil som Red Alert Aftermath, Duke Nukem 3D og lign. Men nu mangler vi bare at få installeret lydkortet, men jeg ved ikke hvilken driver der skal bruges. Jeg kan heller ikke se hvad for et Octek bundkort det er...

Hvad skal jeg dog gøre?

Mvh Merrald

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 08-09-03 23:41

Du kan eventuelt prøve med programmet Sisandra software......Programmet kan formentligt give dig et prej om præcis hvilket motherboard du har fat i

http://www.active-hardware.com/english/misc/sandra.html

Håber det hjælper.....

Mrhan

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 08-09-03 23:46

Du skriver ikke meget om hvilke andre componenter der er på dit bundkort.......Måske hvis du ved hviket slot/socket det er.......
se denne hp.. :
http://www.octek.com.hk/

god lyst

mrhan

Kommentar
Fra : dk

Dato : 08-09-03 23:55
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-10-03 08:19

kommer lige med et link en måned efter de andre Med AIDA kan du muligvis se hvilket lydkort du har, og i de fleste tilfælde er der osse et link til downloading af driver http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-10-03 08:22

Da det er et onboard lydkort, skal du nok ind på bundkortsproducentens hjemmeside og lede efter drivere!