/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
MS Outlook
Fra : Willi1980
Vist : 370 gange
100 point
Dato : 08-09-03 23:18

Hej

jeg har et stort problem, med min mail... jeg kan ikke sende mails når jeg har skrevet en... men den vil godt modtage, og den viser oz at den vil sende når jeg ikke har en mail og vil sende...

det skal siges jeg er flyttet fra et sted, hvor vi havde internt netværk.... og er flyttet ud i et ungdoms byggeri hvor der er en 10 mb delt forbindelse ...

jeg har prøvet en masse.. har ændret på arb gruppen, ændret ip adr... den gør det samme på min bærbare puter

anyone ??

vh

Willi

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 08-09-03 23:20

Davser jeg er ret sikker på at det er din konto den er gal med.......Du skal specielt kigge på hvilken adresse der står i feltet over udgående server........Information om hvad der skal stå får du fra din nye udbyder.

Hilsen
mrhan

Kommentar
Fra : dk

Dato : 08-09-03 23:22

Hejsa
det er din "udgående post (sSmtp) som er forkert
du skal sætte den til din internet udbyder du bruger nu
f.eks hos tdc
skal der stå smtp.mail.dk

hvem er din internet udbyder ?

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 08-09-03 23:23

Din mail burde ikke have noget med hverken arbejdsgruppe eller IP at gøre. Hele din opsætning ligger i outlook selv: funktioner > emailkonti. Prøv at åbne den eksisterende, og se, om der ikke er et eller andet, der er røget i opsætningen der.

Mvh Erling

Kommentar
Fra : Willi1980

Dato : 09-09-03 09:15

Hej Igen

Jeg har en konto hos en ven som har en HP der hedder Thekrew.dk

Jeg har så fået tildelt en e-mail som hedder Willi@thekrew.dk

Ind: mail.thekrew.dk
UD : mail.thekrew.dk

alternativ

Ind mail.miransky.dk
UD mail.miransky.dk

opsætningen er som den skal være..... min ven kán heller ikke lige se hvad problemet er

vh

Willi

Kommentar
Fra : Knoxi

Dato : 09-09-03 09:19

Du nævner ikke i dit indlæg hvordan du gør men jeg har haft samme problem og det viste sig at hvis man kun trykkede send når man havde skrevt sin mail kom den kun til at ligge i udbakken. Den var med andre ord ikke sendt endnu. Det jeg skulle gøre var trykke send/modtag bagefter først der var min mail sendt.

tina

Kommentar
Fra : Willi1980

Dato : 09-09-03 09:19

Glemte lige at skrive... når der ligger en besked i udbakken som skal sendes kommer den frem med følgende besked:

Serveren har uventet afbrudt forbindelsen. Dette kan skyldes en fejl på serveren, netværksproblemer, eller at forbindelsen ikke har været brugt i længere tid. Konto: 'mail.thekrew.dk', Server: 'mail.thekrew.dk', Protokol: SMTP, Port: 25, Sikker (SSL): Nej, Fejlnummer: 0x800CCC0F

kontoen er sat korrekt op det er med statsgaranti.. har haft denne i konto i 3 år... og har aldrig oplevet noget ligende

Kommentar
Fra : dk

Dato : 09-09-03 09:20

fejlen er her

du skriver
mail.thekrew.dk

det skal være mail.thekrew.com

Kommentar
Fra : Willi1980

Dato : 09-09-03 09:22

Kære Tina ...

Den er jeg klar over

men tak for tippet..

vh

Willi

Kommentar
Fra : Willi1980

Dato : 09-09-03 09:23

Jeg har ALTID brugt .dk og den modtager da også mail med mail.thekrew.dk

vh

Willi

Kommentar
Fra : dk

Dato : 09-09-03 09:53

hvem er din internet udbyder ?

Kommentar
Fra : Willi1980

Dato : 09-09-03 18:40

Mail udbyder er Thekrew.dk aner ik hvem han har som host

Internet udbyder er stofa ...

Kommentar
Fra : dk

Dato : 09-09-03 20:16

dette er taget fra stofa's side

Har Stofa en udgående SMTP server og hvis ja hvad er adressen?
Ja, adressen er mail1.stofanet.dk

så umiddelbart skal du sætte din udgående post(smtp) til mail1.stofanet.dk
prøv om det kommer til at virke for dig

http://www.stofa.dk/showpage.php?conid=95&menuid=118&parentid=4&subparentid=12

Kommentar
Fra : Willi1980

Dato : 09-09-03 21:34

jamen... min mail adresse er jo på ingen måde tilknyttet STOFA.... den er tilknyttet en hjemmeside..

da jeg boede det andet sted havde jeg Orange Adsl og der virkede min mail jo som den skulle .......

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 100 point
Dato : 09-09-03 21:41

der ændres intet ved din mail adresse, ved at ændre på udgående post !!!
kun at du bruger stofa's servere til at sende mail med......

prøv at ændre din udgående post til mail1.stofanet.dk
og se om det så virker.

Kommentar
Fra : Willi1980

Dato : 09-09-03 21:44

har prøvet..... det virkede ikke

Godkendelse af svar
Fra : Willi1980

Dato : 09-09-03 21:54

Tak for svaret dk.