/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Download fra dr.dk med .ram filer
Fra : nokia3510
Vist : 484 gange
115 point
Dato : 08-09-03 18:07

Hej!
Jeg vil gerne downloade .RAM filer fra www.dr.dk 's hjemmeside (det er go røv og go weekend filmene)
Da det tager lidt lang tid naar man skal downloade dem hvergang!
så hvis nogen ved hvordan, eller har et program til det ville det være fedt hvis i svarede på det her indlæg eller skrev en e-mail til
kasper_mo@stofanet.dk
(og husk jeg har ikke særlig meget forstand på det her, så det ville være dejligt med en nem forklaring ;))
Vh Mo!
www.mybong.tk

Kommentar
Fra : nokia3510

Dato : 08-09-03 18:18

[hør]

Accepteret svar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Modtaget 115 point
Dato : 08-09-03 22:21

hej.... dér.... :) tja den nemme forklaring er at købe real player proffesional... den kan nemlig gemme rm og ram filer direkte til din hd....

mvh.
JudAs.J.LAiR.P

Kommentar
Fra : nokia3510

Dato : 05-10-03 20:36

Ja men vil ikke bruge penge

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 05-10-03 22:04

Kan man ikke downloade en beta af real player, hvorefter man cracker den?

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 05-10-03 22:56

næsten alt kan vel lade sig gøre, men det får du IKKE hjælp til her, da det er ulovligt.

Kommentar
Fra : nokia3510

Dato : 06-10-03 14:38

;)
Kan ikke fatte at cracke ting! så!

Hvis i fatter noget er mig mail Kasper_mo@stofanet.dk
Vh (n00ben)

Godkendelse af svar
Fra : nokia3510

Dato : 30-07-04 13:19

Det var vel det eneste man sårn kune gøre... Men til alle jer andre der måske læser det her. Så prøv med hidownload (søg på download.com) ! Vh Mo