/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Compiled HTML
Fra : michael
Vist : 446 gange
50 point
Dato : 23-01-02 08:30

Er der en der ved hvad kompileret HTML er ????

Er det kun til lokale applikationer ???
Hvodan/Hvilken "compiler" anvendes, Hvor finder man yderligere oplysninger ???

michael

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-01-02 08:28

Wed, 23 Jan 2002 07:29:37 GMT, skrev "michael"
<michael.news@kandu.dk>:

>Er der en der ved hvad kompileret HTML er ?

Aldrig hørt om det, men jeg kan forestille mig, at det er et
program, som automatisk fjerner (unødvendige) mellemrum og
linjeskift og dermed gør htmlfilen lidt mindre i størrelse, men
mere uoverskuelig.
--
med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 23-01-02 09:13
Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-01-02 09:22

"michael" <michael.news@kandu.dk> wrote in message
news:yvt38.4267$XA5.512385@news000.worldonline.dk...
> Er der en der ved hvad kompileret HTML er ????

*.chm filer.

> Er det kun til lokale applikationer ???
> Hvodan/Hvilken "compiler" anvendes, Hvor finder man yderligere
> oplysninger ???

Jeg antager at du kan finde noget på msdn.microsoft.com .
Jeg vil dog også lige gøre opmærksom på at det kun (AFAIK) er under windows
du kan bruge chm filer. Jeg vil anbefale ganske almendeligt html.

mvh
Andreas Hjordt

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 50 point
Dato : 23-01-02 10:17

En tanke
har lidt svært ved at se at det formodet svar vestergade slynger ud-har noget at gøre med det som Michael spørger om.
Jeg har fundet lidt om Compiled HTML
http://www.easyhelpweb.com/html-help-chm-files.htm
http://www.wextech.com/167.addingananswerworkstabtocompiledhtmlhelpfiles.htm
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q257391
MVH Brian

Kommentar
Fra : Lgj

Dato : 23-01-02 16:46

Wohooooooo

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 23-01-02 16:49

En anden tanke
Jeg KASTEDE mit formodede svar ud briani,-du har det jo med at slynge ud

Et eks. på hvad og hvor rn compiled html kan anvendes er bla.i en Java Applet,--dette refererer et af mine links til:
http://www.viewsource.dk/ShowGuides.asp?ID=1
Hvor der står:
En Java Applet består af en eller flere class filer. Hvis man selv vil lave sin egen applet skal man anskaffe sig en java editor. Der programmerer man sig frem til det ønskede og gemmer det som etellerandet.java. For at få denne fil til at virke på webben skal den compileres til maskinkode, det gøres vha. den compiler der følger med din java editor, når filen er compilet bliver den til en .class fil, og det er den der skal refereres til på din HTML side.

De links refererer til div. anvendelsesmuligheder i forskellig scripts relationer.

MH
Vestergade

Kommentar
Fra : briani

Dato : 23-01-02 17:28

En anden tanke
Vestergade eller Parkenss
Hold da helt ferie HVOR er jeg træt af dig-jeg er mange gange i tvivl hvad navn man skal kalde dig-i denne måned er det vestergade-det bliver spændende at se hvad du hedder i næste måned-du har jo navne nok at vælge imellem
men en ting vil jeg love dig-så længe du bliver ved med at logge ind under forskellige navne-så vil jeg være efter dig.
Jeg gider slet ikke at svare på din sidste kommentar-du vil jo have det sidste ord-godt man ikke er gift med dig
Brian

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 23-01-02 17:50

briani,-dog, skal der ikke være plads til os alle herinde på "kandu" ?? Om der bliver anvendt flere profiler fra samme computer,--det kan da ikke komme dig ved. Jeg mener og ved at jeg hjælper mange mennesker her i dette Forum,-det er vel sådan det skal være. At du er træt af mig, tja,--det må du jo om. Jeg har ikke tænkt mig at opgive min videre færden med at give gode råd til andre eller forsøge at få opklaret en ting der er gået i hårdknude for en person. At du vil være efter mig,-det kan du da bare gøre,-det er din energi det går ud over. Trusler overfor en anden bruger her på "kandu" tror jeg nu ikke du kommer langt med.
Koncentrer dig nu hellere om at hjælpe andre, det er du god til.

MH og rigtig god aften
Vestergade

Kommentar
Fra : briani

Dato : 23-01-02 18:07

Svar til ?????????????
Selfølgelig skal der være plads til alle her på Kandu
og selfølgelig er vi her for at hjælpe hinanden-når det går i hårdknude med et eller andet proplem der driller
DU SKRIVER-Om der bliver anvendt flere profiler fra samme computer det kan da ikke komme dig ved.
jo det kommer mig ved og også alle de andre herinde-når det er den samme person som sidder ved computeren-når man stiller spørgsmål under en profil logger af-logger på igen under en anden profil og svarer på spørgsmålet for på den måde at opnå superpoint-det er ikke fair-ligeledes er det heller ikke fair-at når kandu skal trække månedes præmie
at man så har flere chancher for at vinde da man jo står på listen flere steder.
Det lyder som noget jeg har skrevet før ikke
Brian

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 23-01-02 18:34

Hovsa briani.......Er du sikker på, at du har gået alle Superbrugerne hos "kandu" efter i sømmene ????? Mon jeg er den eneste fra hvis PC der der anvendes flere profiler ,??? At jeg prøver at besvarer spørgsmål så godt det kan lade sig gøre,-samt bruger utrolig meget tid på dette Forum,--som du selv gør --det er vel egentlig der hunden ligger begravet --er det ikke !!!!!!! Du ville jo være enehersker herinde hvis ikke der var en anden der elskede at bruge så megen tid på at løse problemer. Om der var Præmie at gå efter eller ej,--for mig er det totalt ligegyldigt. Spændingen ligger i at hjælpe andre mennesker.

MH
Vestergade

Kommentar
Fra : briani

Dato : 23-01-02 19:08

Hvis spændingen hos dig ligger i at hjælpe andre mennesker-hvorfor bruger du så flere navne?
Hvis du er ligeglad med præmien-hvorfor bruger du så flere navne?
Kan du så ikke bare nøjes med at bruge et navn?
Hvorfor snyde sig til point?
Jeg vil hverken være det ene eller det andet herinde-jeg kan bare godt lide at det hele forergår uden snyd.
Ja jeg bruger en masse timer på dette forum-da jeg altid har set en stor glæde ved at hjælpe andre.
Jeg har også tit herinde rost dig for mange af dine gode svar og kommentarer-men det holdt jeg op med da jeg fandt ud af at du have oprettet dig under flere profiler,jeg hader folk der snyder-da jeg selv er en meget ærlig person.
TIL MICHAEL
Du må meget undskylde denne chatteri imellem mig og lad os kalde hende-ja lad mig nu se ok Vestergade
MVH Brian

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 23-01-02 20:28

Amennnnnn !

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-01-02 07:10

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Wed, 23 Jan 2002 07:29:37 GMT, skrev "michael"
> <michael.news@kandu.dk>:
>
>>Er der en der ved hvad kompileret HTML er ?
>
> Aldrig hørt om det, men jeg kan forestille mig, at det er et
> program, som automatisk fjerner (unødvendige) mellemrum og
> linjeskift og dermed gør htmlfilen lidt mindre i størrelse, men
> mere uoverskuelig.

Jeg tror, han mener .chm filer. Disse kan laves med MS HTML help kittet.
Der er ikke kun tale om fjernelse af unødvendige tegn, men en rimelig hård
komprimering(noget hen af en faktor 20).
Derudover indeholder den index og søgefaciliteter.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Stig Johansen

Godkendelse af svar
Fra : michael

Dato : 24-01-02 12:35

Tak for svaret briani.

Du har vist et problem med kæresten, Vestergade ??? Hysterisk kælling.

Michael

Kommentar
Fra : briani

Dato : 25-01-02 15:58

Hej Michael
Jeg har ingen proplemer med Vestergade-vi er bare lidt uenige en gang imellem
Jeg bryder mig ikke om ordet Hysterisk kælling som du bruger-det er et sprog der bestemt ikke hører til herinde på Kandu
MVH og en rigtig god Wekend

Kommentar
Fra : michael

Dato : 26-01-02 11:22

Lad os alle bede... amen