/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Fælles email med flere brugere - Outlook~
Fra : Svendg
Vist : 861 gange
50 point
Dato : 08-09-03 11:39

Vi er en familie med flere brugere (Win XP Pro) der gerne vil se hinandens mails og have de samme kontakter. Det er åbenbart noget med at oprette "Public folders", men det kan jeg ikke få lov til. Jeg er administratoren.

Accepteret svar
Fra : erling_l

Modtaget 60 point
Dato : 08-09-03 11:52

Som jeg forstår dig, skal det være lige meget, om det er den ene eller den anden, der åbner for outlook, så skal alle kunne hente, og alle skal kunne læse.

For at alle kan hente ned, skal du oprette de forskellige "tilladte mailadresser" som konti i de forskellige outlook (opret konti, og så opsætte med mailadresserne).

For at hente og gemme det samme sted, skal outlook.pst ligge som fælles fil (det er der, hvor alle mail, og kontaktpersoner gemmes), og de forskellige outlook skal "linkes" til denne. Du skal så lige definere den til at være standard mappe (sådan det faktisk er den, der gemmes i).

Mvh Erling

Kommentar
Fra : Svendg

Dato : 11-09-03 20:56

Tak for hjælpen.

Det var sådan set også det jeg regnede med. Jeg kan bare ikke få det til at virke.

mvh Svend

Godkendelse af svar
Fra : Svendg

Dato : 11-09-03 20:58

Tak for svaret erling_l.

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 11-09-03 23:30

Hvad er det, som ikke virker - prøv at uddybe .....

Kommentar
Fra : Svendg

Dato : 12-09-03 08:59

Hej Erling

Jeg har nu prøvet at rode med det igen, og nu er det lige pludselig lykkedes. Jeg må have gjort noget forkert første gang jeg prøvede.

Igen, tak for hjælpen.

mvh Svend