/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Kattegrus
Fra : kbdut
Vist : 764 gange
10 point
Dato : 23-01-02 01:38

Er der nogen der ved hvor man kan købe nogle ordentlige poser/sække med kattegrus.
Det er træls at slæbe 3 - 4 poser kattegrus, kunne man bare købe dem i rigtige herre størrelser så man slipper for at køber flere poser hver 14. dag.

med venlig hilsen

Karsten

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-01-02 07:39

"kbdut" <kbdut.news@kandu.dk> wrote in message
news:Ktn38.4247$XA5.505560@news000.worldonline.dk...
> Er der nogen der ved hvor man kan købe nogle ordentlige poser/sække med
> kattegrus.
> Det er træls at slæbe 3 - 4 poser kattegrus, kunne man bare købe dem i
> rigtige herre størrelser så man slipper for at køber flere poser hver
> 14. dag.

jeg har selv netop forsøgt mig med internet ordre kattegrus.....
jge har bestilt ved petgo.dk... 40 kg biokat.... prisen lå til ca
butiksprisen og så var leveringen gratis og det blev endda slæbt op på 2 sal
af det stakkels postbud*S*
det er bestemt ike sidste gang jeg gør det...
--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-01-02 09:29

Jeps, Petgo bruger jeg også. Og de er endda billigere end vores dyrehandler,
når det gælder Supercarino-gruset (som vores Laban dog desværre ikke bryder
sig om). Jeg bestiller 4 x Everclean og det er bare dejligt at få det
leveret lige til døren, og jeg tror egentlig også at Everclean har en god
pris her i forhold til dyrehandleren... har dog endnu ikke tjekket. Petgo
vil jeg også anbefale. Men, jeg tror dog at flere dyrehandlere leverer
indenfor byerne, hvis kunden køber for fx minimum 300 kr ... den ene af vore
dyrehandlere gør i alt fald.
-Gitte

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> wrote in message
news:nVs38.3019$Eu2.471962@news010.worldonline.dk...
> "kbdut" <kbdut.news@kandu.dk> wrote in message
> news:Ktn38.4247$XA5.505560@news000.worldonline.dk...
> > Er der nogen der ved hvor man kan købe nogle ordentlige poser/sække med
> > kattegrus.
> > Det er træls at slæbe 3 - 4 poser kattegrus, kunne man bare købe dem i
> > rigtige herre størrelser så man slipper for at køber flere poser hver
> > 14. dag.
>
> jeg har selv netop forsøgt mig med internet ordre kattegrus.....
> jge har bestilt ved petgo.dk... 40 kg biokat.... prisen lå til ca
> butiksprisen og så var leveringen gratis og det blev endda slæbt op på 2
sal
> af det stakkels postbud*S*
> det er bestemt ike sidste gang jeg gør det...
> --
> knus sabina
>
> behind every good woman,
> lies a trail of men...*SF*
> læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
>

Accepteret svar
Fra : SteenStilling

Modtaget 10 point
Dato : 03-02-02 12:24

Jeg køber "Biokat's" kattegrus i størrelsen 20kg poser. Det holder normalt 3-4 uger, da gruset klumper og det tager man op ....og efterfølgende skal man så suplere gruset. Men her i Kbh er det intet problem at købe de store poser. Kontakt din forhandler, han kan muligvis bestille store poser hjem.

Godkendelse af svar
Fra : kbdut

Dato : 03-02-02 20:09

Tak for svaret SteenStilling.