/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
"Stop spam i kandu.dk gruppen."
Fra : summer
Vist : 600 gange
1 point
Dato : 08-09-03 10:33

Sådan skriver Kandu-teamet i dette tip: http://www.kandu.dk/dk/tip/5096
Det er så sandelig også rigtig, men hvorfor mon der er brugere der skriver om andre brugere i denne kategori??
Hvis Kandu-teamet havde tid til at følge med i alle de andre kategorier, hvilket de selvfølgelig ikke har, så ville I vide at mange af kategorierne og dermed brugere, bliver groft provokeret, tilsvinet og udhængt med løgnehistorier. Denne bruger er ram2, som har dette som eneste formål til at være på Kandu. Det er der sandt for dyden mange der har oplevet.
Mange af dem der bliver chikaneret af ram2, bruger så åbenbart denne kategori, for at have et håb om at Kandu-teamet ser dem.
Et af ram2's mange provokerende påfund er at beskylde alle mulige brugere for at være andre end dem de udgiver sig for. Dette har bl.a. resulteret i, at min hustru måtte lukke sin bruger dk93. Hans sidste nye ide er så, at jeg skulle være den nyoprettede nettepost!!

Jeg vil gerne her have bekræftet, at jeg ikke har andre bruger end summer. Jeg er klar over der er "højt til loftet" på Kandu, men m.h.t. ram2 er der åbenbart ingen loft.

Kommentar
Fra : jojjjo

Dato : 08-09-03 10:49

>summer

Et lite tips bare. Lad dig IKKE provosere af evt.kommentarer fra ram2 du ikke kan li'.
Hvis du derimod ikke kan la vær, -vel, så er det vel nemmere at finde et andet forum som ikke er så "tøft" for dig, så slipper du å henge deg opp i bagateller,....når der fins så mange trær!!!
Ha en fortsatt finfin dag!! (',)

Mvh
jojjjo

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 08-09-03 10:51

Til Kandu

Det glæder mig at høre at i læser alle indlæg i denne katerogi.

Det er ellers ikke det indtryk man får når man gang på gang ser spgsm. ang Kandu, blandt andet de lange tider det tager at komme på siden og andre spgsm, der drejer sig om brugen af Kandu

HVORFOR kommer der så ALDRIG en kommentar fra jer på denne side hvis der er problemer af den ene aller anden art, eller spørgsmål direkte til Kandu.??

Siden er vel ikke kun til envejskomunikation, vel??

Det ville da være rart hvis i var lidt mere meddelsomme en gang imellem.

Med håbet om i vil tænke lidt over det.

Med venlig hilsen
Bantam

Kommentar
Fra : summer

Dato : 08-09-03 10:55

jojjjo det er fint at du synes ram2 er sjov. Nu ligger landet sådan, at Kandu er for alle og alle har krav på at blive behandlet ordentlig og i et rimeligt sprog. Så din bemærkning til mig om at finde et andet forum, kan du godt glemme. Det er der mange andre der allerede har gjort p.g.a. af ram2. Jeg spørger bare, er det rimeligt??

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 08-09-03 11:14

Summer.
Hvor har du dog ret med hensyn til Ram2,det drejer sig om at kunne tilsvine så mange som muligt,men kommer det til kritik af Ram2 selv,så er det upopulært.Hvis der var nogle som skulle udelukkes,kan der ikke være tvivl om,hvem det skulle være.
Men der er åbenbart nogle,som kan tillade sig mere end andre,en kedelig tendens et sted,hvor det ellers kunne være hyggeligt at deltage i debatten.

oz1eqp

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-09-03 11:52

Er det i bund og grund ikke noget med at hoppe på limpinden?

Kommentar
Fra : summer

Dato : 08-09-03 12:06

CLAN, det kan du jo have ret i. Det burde vel være muligt at deltage i spm. uden at skulle lyves og svines alverdens ting på ik'.
Alle kender jo ram2's optræden og det gør du vel også ik'

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 08-09-03 12:18

Dem som sympatiserer med ram2,må jo være nogle, som elsker at se andre blive tilsvinet på det groveste.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-09-03 13:16

>summer
Jeg er selv blevet beskyldt for at have flere profiler. I går søndag den 07.09.03 blev det for meget for mig. Jeg er personligt glad for at kandu har læst mit brev.
Det var nu ikke kun ram2, der chikanerede mig. Men de ukvemsord, der blev brugt mod mig ville jeg ikke finde mig i, derfor skrev jeg til kandu.

mvh ans

Kommentar
Fra : summer

Dato : 08-09-03 13:46

Det er også derfor jeg har oprettet dette spm. Der MÅ være en grænse for hvad man skal finde sig i af beskyldninger og diverse ukvemsord. Nu må Kandu.teamet snart gøre et elle andet!!!

mvh
summer

Kommentar
Fra : summer

Dato : 08-09-03 13:48

Det er også derfor jeg har oprettet dette spm. Der MÅ være en grænse for hvad man skal finde sig i af beskyldninger og diverse ukvemsord. Nu må Kandu.teamet snart gøre et elle andet!!!

mvh
summer

Kommentar
Fra : summer

Dato : 08-09-03 13:51

Øv, dobbelt posting. Nogen gange går det så slowly, så man "nægter" at tro ens komm. er afsendt.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-09-03 14:18

Nå, skulle altså lige ind og kigge... hvorfor lod jeg dog ikke vær'?
Summer -> Nu har jeg ikke været udsat for noget, jeg ikke kunne tåle på Kandu - indrømmet der har været gange, hvor jeg måske har været på nippet til at fyre en bredside af... mere hellig er jeg ikke.
Sprog brug og gloser opfattes forskelligt, og ditto er folks "lunte". Nogle dage er min lang... andre dage kort og til tider kan jeg gå på vandet.
Jeg vil overhovedet ikke kommentere navne, om det er A, B, C eller D der hælder en spand gylle ud over et indlæg, kan være lige meget. Pænt er det ikke... og tage den op (eller følge den op) det er da for dumt... og med fare for liv og lemmer, så bringer jeg aligevel et "navn" i gåseøjne... det er ikke KUN en persom på Kandu, som kan påberåbe sig titlen som gødningsspreder, eller at være chikanerende.
Til tider sidder jeg og ryster på min sparsomme hårvækst. Der kommer en lille bemærkning, og SÅ køre rouletten ellers, det ene ord tager det andet, til sidst... ja så bliver det ligefrem PINLIGT at læse. Om det så er ABC eller D der starter kan vel for fanø være ligegyldigt, for alle de andre (eller de fleste) følger trop - altså er man lige gode om det!
Andre gange sidder jeg og smågriner, over hvor let det er. Jeg ser først den ene gå igennem isen, så følger den næste sgu' (host...) efter og så fremdeles.
Der er en eller anden klog person... kan ikke huske hans navn! Der engang sagde, se på andre hvordan du selv er, de er dit spejl - det er noget med projektioner at gøre. Kan til tider være NOGET af en pille, at skulle fordøje, men der er noget om snakken. Reagere man på "de andres" væremåde (positivt som negativt)... så har man altså SELV noget i "posen" omkring det der sker / ses.
Nu kan I jo så male lidt på mig - jeg kan sagtens tåle det... nu skal jeg ud og male plankeværk
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : summer

Dato : 08-09-03 16:48

Man behøver jo ikke ligefrem lyve eller påstå andre gør det, som ram2 gør - deri ligger der efter min mening en stor forskel. Man kan lade være at lade sig provokere - det er rigtigt. Der ER vel også den mulighed at opføre sig rimeligt over for andre brugere.

Male plankeværk. Det pisregner da.

mvh
summer

Kommentar
Fra : nettepost

Dato : 08-09-03 17:03

Komikken er vel også at der skal males plankeværk i regnvejr ?? *S*
Læg mærke til en ting, dem som burde deltage holder sig væk.
Og Søren det er faktisk en god en den med spejlet.
Mange kokke forværver maden i overført betydning, så kan man se om man kan læse meningen ud af den sætning ?

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 08-09-03 17:08

Undskyld .......... men må man blande sig i debatten?

Jeg forstår ikke, hvorfor der er så mange der farer i blækhuset over Ram2s måde at skrive på!
Ram2 har givet sig selv rollen som kandu-universets gadedreng - og det klarer han egentlig meget godt.
Man kan mene om indlæggene fra hans side, hvad man vil - men kedelige er de da aldrig!
En kandu.dk's beskedne svar på ord ekvilibristen Dan Turell - og gavflaben Kim Larsen.

Kig dog igennem al indpakningen - og se så om kan kommer med noget der har substands! Mange gange rejser han faktisk ting, som så absolut trænger til at blive rejst - men ingen andre gør.

Nu skal der på ingen måde bringes ved til noget bål - men nogle af hans ord omkring indlæg som XXX kom med var vel ikke helt ved siden af. Der må vel godt være en vis lødighed i de Tips man bringer - eller hvad?

Personligt skal der nu mere til at gøre mig forarget - men måske jeg heller ikke tager mig selv så højtidlig som mange andre brugere her på siden.

Mit holdning er altså i al sin enkelhed - Vær lidt konstruktive alle sammen! Mener man måden´en bruger skriver en kommentar på støder - så fortæl det. Hjælper det ikke - så ignorer denne bruger fremover; men lad os da undgå al den mudderkastning!

/MVH Smitty ( en omgængelig ældre herre ** LOL ** )

PS: CLAN >> Hvad har Fanø gjort siden den skal bringes med ind i debatten?

Kommentar
Fra : summer

Dato : 08-09-03 18:27

Smitty, selv ram2 har vel ikke lov til at lyve, jagte og fordrive folk - eller har han
[citat]
Et af ram2's mange provokerende påfund er at beskylde alle mulige brugere for at være andre end dem de udgiver sig for. Dette har bl.a. resulteret i, at min hustru måtte lukke sin bruger dk93. Hans sidste nye ide er så, at jeg skulle være den nyoprettede nettepost!!

Jeg vil gerne her have bekræftet, at jeg ikke har andre bruger end summer. Jeg er klar over der er "højt til loftet" på Kandu, men m.h.t. ram2 er der åbenbart ingen loft.
[/cdode]

Nu er det nok med hans narrestreger.

Kommentar
Fra : nettepost

Dato : 08-09-03 19:55

Og smitty det er netop det der er essensen i dette indlæg.....hvorfor skal han tyranissere andre og true med bål og brand, uden at vi kan stille spørgsmålstegn ved det ?

Jeg synes faktisk ikke at Summer's indlæg er underlødigt tværtimod forklarer det jo fint den situation, som nogle brugere har befundet sig i....

Og hvis du nåede at se et af de indlæg jeg bragte ville du også se at Kandu's redaktion faktisk beder ram2 om at falde ned, så hans anmeldte "ven" har en chance for at komme retur på kandu.

Det skal vel ikke være sådan at udvalgte medlemmer har særstatus og kan tillade sig næsten hvad som helst ?

Og er det ikke det man giver Ram2, når man fra redaktionen skriver som man gør ?

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 09-09-03 08:10

Uden at ville forsvare hverken den ene - eller anden side - i denne debat; så er der ganske rigtigt at ingen hverken skal tyrannisere andre - og true med bål og brand - uden at der kan stilles spørgsmålstegn ved det.

Når jeg hurtigt gennemlæser kommentaren fra Nettepost - så bliv der her argumenteret med at han/hun ikke finder at "Summers indlæg er underlødigt; tværtimod". Helt fint for mig - men hvem har på noget tidspunkt påstået at det var et underlødigt indlæg? Endnu bedre er det, at kommentaren er rettet til undertegnede - og at jeg derfor må have påstået at indlægget er underlødigt! Hvor har jeg påstået det?

Det jeg nok falder mest over, er at Nettepost er oprettet som superbruger pr. 07.09.2003. Fra første færd udtaler brugeren sig meget skrå-sikkert om andre brugere på denne side; og kommer med kommentarer som tydeligt beviser at personen har en fortid/nutid på denne side.
Om det er Summer, CLAN, Briani, Rellom - eller en helt 47. i ny forklædning, så er det da OK - men er det ikke lidt latterligt og barnligt at man ikke spiller med åbne kort om hvem man var/er på denne side?

Vælger man fremgansmåden med nyt ID - uden at melde klart ud - så må man også forvente at blive skudt på om, hvem der gemmer sig bag en identitet.

Tilbage til indlægget fra Nettepost! Nu kan jeg ikke nogen steder se at teamet bag kandu.dk beder Ram2 om at falde ned, så en 3. bruger kan komme tilbage! Jeg kan se, at de spørger om han vil være med til at holde en positiv tone omkring brugeren - og det er for mig noget helt andet.
Principielt burde brugeren efter hans/hendes indlæg ikke retur til denne side. Der er skrevet nogle ting som efter min mening var/er så grove at man ikke kan/skal acceptere brugere der opfører sig sådan.

Jeg tror faktisk ikke at der er medlemmer, som har særstatus på denne side. Jeg tror faktisk at man giver alle lige meget snor - men at enkelte ofte befinder sig lige i kanten af snorens rækkevidde.
Man giver ikke Ram2 særstatus ved at spørge omkring den konkrete episode. Sådan noget sludder og vrøvl!
Det var Ram2 der var blevet truet korporligt - og derfor er det vel meget naturligt at man lige sonderer terrænet inden man går videre. Det udspringer måske af høflighed og dannelse - noget mange kunne lære noget af.....

Summa Summarum - fald nu lidt ned, og lad være med at pudse den religiøse glorie for meget.
Lad nu bare Ram2 udtrykke sig som han helst vil! Han morer sig ved at fremstå provokerende - og mange andre hopper med på limpinden og Ram2 sidder tilbage med et smil på læberne.

Har man lyst til en ny identitet på siden - så meld dog åbent ud om det! Med mindre man forsøger sig med en dobbelt ID, så man kan tildele sig selv point - eller lader profilerne virke som tale rør for dobbelt holdning......

/MVH Smitty ( .... stadig en ældre omgængelig herre )

Kommentar
Fra : summer

Dato : 09-09-03 10:29

Smitty jeg har ikke udtalt mig om den konkrete affære mellem scooter og ram2. jeg udtaler mig generelt om ram2's flabede opførsel på Kandu og i særdeleshed om de spm. jeg har deltaget i sammen med ram2. En kendsgerning som ingen, heller ikke dig, kan komme uden om er at ram2 farer i flint når nogen siger ham imod. Han opfører sig som en selvbestaltet "Diktator" på Kandu.

Ang. dobbeltbrugere. http://www.kandu.dk/dk/search.asp http://www.kandu.dk/dk/spg/22115 skriver ram2 med bidende sarkasme og uden nogen realitetssans "Summer - tillykke med den nye profil"
Fordi nettepost heller ikke bryder sig om ram2's flaberier, og lige er oprettet, så har vi her ram2 i en nøddeskal: I gang med sine løgnehistorier og frit i luften grebne postulater.

Jeg skriver i dag til Kandu om følgende:
Citat
http://www.kandu.dk/dk/spg/22129
1) Jeg forlanger at få en undskyldning af ram2 p.g.a. hans personforfølgelse af mig og min hustru (dk93), som
ikke gad cirkuset her og derfor lukkede sit brugernavn.
2) Samtiditig forlanger jeg en verificering fra Kandu om at jeg ikke er nettepost, eller andre end summer samt en
undskyldning fra ram2 ang. denne beskyldning.
3) Så vil jeg have en klar udmelding fra Kandu, om ram2's opførsel på Kandu er OK - ikke den sædvanlige smøre
med at "tonen kan jo blive lidt barsk af og til - det må man finde sig i" etc. etc.
4) Hvis der fortsat er passivitet ang. ram2. Hvis der ikke fra Kandu's side bliver taget initiativ til at stoppe
ram2's infame opførsel, så sker der flg.: Jeg vil rundhåndet dele alle mine point ud til de brugere som har en
ordentlig opførsel. Når dette er gjort, vil jeg så nedlægge min eneste bruger - summer og forlade Kandu.

mvh
summer

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-09-03 10:40

>Smitty.

Dine 2 kommentarer i denne tråd, er noget af det mest velskrevne og indsigtsfulde jeg i et år har læst på Kandu, når det drejer sig om debatter, holdningsmodsætninger eller skænderier, om du vil.

Det er simpelthen så smukt formuleret, at det grænser til det geniale. Jeg håber de 7-8 stk. fra Kandu (ud af måske 100.000) der føler sig tilsvinet, beløjet, ned og latterliggjort læser dette mere end 1 gang.

Tak Smitty.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-09-03 11:16

Ohøjsa igen
Et par enkelte spørgsmål til mig, som kræver svar.
1. Det regner ikke på Djursland (i Grenaa). Det var faktisk fint vejr i går... i dag dog lidt overskyet og blæsende.
2. Fanø... bare noget jeg bruger i stedet for "for fanden".
3. CLAN = Søren og det har det været, siden jeg startede. CLAN udspringer fra vores børns initialer CLaus & ANita.
Ellers har jeg vist blandet mig. det jeg syntes jeg vil blande mig. Min eneste tilføjelse er at jeg ABSOLUT ikke har noget i klemme hos Ram... og for den sags skyld andre. Hvis nogen føler det, så har DE et problem... ikke mig.

Smitty -> Fin kommentar, hatten af for den.

Hygge...
Søren

NB: Det regner stadigvæk ikke i Grenaa

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 09-09-03 12:47

Summer

Det er da rigtigt, at du misbrugte DK93´s profil til at
føre krig mod andre brugere. Om profilen så var oprettet
af dig selv eller af dine kone, må være ligegyldigt
i denne sammenhæng.

Så længe du insisterer på rollen som forfulgt uskyldighed,
gør du det svært at se forskel på Ram2 og dig selv
- i hvert fald hvis man ser bort fra sprogbrugen og
holder sig til den bagvedlæggende "åndsform".

Og til "Nettepost:
Velkommen tilbage på Kandu!
Så får vi se, hvor længe den går denne gang.

Kommentar
Fra : nettepost

Dato : 09-09-03 17:21

Endnu et mål af Smitty, mange tak for din formulering. Det er jo netop essensen i det hele. Falder du, så sørg for lamme er væk.

Kommentar
Fra : summer

Dato : 09-09-03 17:59

Rellom du knytter bare lige så stille sylten. Selv om du er en af ram2's trofaste støtter blander du dig bare uden om.
At ram2 tror der kun er 7-8 stykker på Kandu, som synes han er usympatisk, viser bare hans egoistiske, selvglade propertionsforvrængninger.

Nu venter jeg på Kandu skal kommentere min 4 punkter ang. ram2.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 09-09-03 18:26

Summer

Dit sidste indlæg bekræfter netop min kommentar for oven.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-09-03 19:38

>Summer.

Jeg er hovedrystende forbavset. Jeg kan ikke forstå at du bliver ved med at påstå, at du ikke har 2 profiler.

Men lad mig først sige, at jeg egentlig er ligeglad med hvor mange profiler du har, men når du konsekvent forsøger at lyve dig ud af, at du har brugt din egen, samt profilen dk93, uanset hvem den så end tilhører, til at forstærke egne holdninger mv. og efter at det sort på hvidt er påvist, at du har brugt dem begge, og derefter fortsat fastholder at du ikke betjener dig af 2 profiler, så bliver det tragikomisk.

Først vil jeg korrigere din opfattelse af, at det er mig der afslørede dit dobbeltspil. Du skriver egenhændigt i denne tråd, http://www.kandu.dk/dk/spg/18671#172864 at det er Rellom der afslørede dig. Så er der vel ikke så meget mere at sige om dette

[citat]
Jeg har ikke brug for to brugere. Med denne lille fejl - opdaget af Rellom - slået stort op af dig, har du så opnået at min kone ikke længere er på Kandu.
[/code]

Det næste eksempel på dit dobbeltspil kan ses i tråden: http://www.kandu.dk/dk/spg/13053#122070 , hvor det er tydeligt at læse, at du har problemer med at finde ud af hvem der er han, og hvem der er hun.
Hvis dk93, som du siger, er din hustru – jeg tillader mig at antage, at din hustru er af hunkøn, så virker det noget komisk, at dk93 skriver følgende:
[citat]
>…………………….For mit eget vedkommende gad jeg nok vide hvornår vi var blevet gift, hvis ikke min kone havde friet til mig, ………………….. Vi mænd kan være noget så seje i optrækket………………….>
dk93
[/code]

Et yderligere eksempel der forstærker mistanken, om at du bruger dobbeltprofiler, er at læse i denne tråd: http://www.kandu.dk/dk/spg/12907#120871 hvor nedenstående citat angiver, at du ikke er klar over, hvorvidt din påståede hustru dk93 er kristen eller ej. Du må da indrømme, at det giver anledning til dyb undren, at du ikke skulle være klar over din hustrus religiøse forhold, da jeg og sikkert adskillige andre har forstået, at det er noget I går en del op i.
[citat]
dk93, jeg kan da godt forstå at du harmes, hvis du er kristen, eller bare har lyst til at forsvare de nævnte i citatet, da de jo af gode grunde ikke er tilstede her.
[/code]

Der er flere eksempler på, at du benytter dig af dobbeltprofiler, og ikke som du påstår kun har profilen summer, så på det grundlag finder jeg det komisk, at du skulle kunne afkræve nogen en undskyldning.

Du forlanger også, at Kandu skal verificere din påstand om, at du ikke har mere end en profil. For det første er det jo uomtvisteligt korrekt, at du har mindst 2 profiler – summer og dk93 – disse er formentlig fra samme IP-adresse. Men vores store læremester zonker, har jo på Kandu nøje beskrevet, hvordan man kan omgå systemet, og logge ind med en profil fra en anden IP-adresse end sin originale. Så hvordan Kandu sandfærdigt skulle kunne verificere dette, står noget uklart. Så krav om en undskyldning for disse beskyldninger kan ligeledes ikke imødekommes.

Så er der mit sprogbrug tilbage. Tjaeee. Det har jo været drøftet adskillige gange tidligere, og enighed kan man vel ikke påstå, at der er opnået. Iflg. Kandus regler hæfter man personligt for, hvad man skriver, og dermed også for, hvad man måtte skrive af ytringer og holdninger. Det vil sige, at man står til ansvar overfor dansk straffelovgivning. Hvis du mener du har en sag, så synes jeg du skulle gå rettens vej, og evt. få mig dømt efter injurielovgivningen. Det vil nok være teknisk klogt, at søge faglig bistand, inden dette skridt tages. Jeg imødeser det med sindsro.

Med hensyn til, hvad du agter at gøre med dine point, hvis Kandu ikke føjer dig i dine krav, har jeg ikke nogen kommentarer til. Det står enhver frit for, at gøre med sine point hvad man ønsker.

At Kandu skulle føje dig, på grund af disse ”trusler”, har jeg svært ved at forestille mig. Det ville jo være en skrue uden ende, hvis Kandu’s ledelse skulle gå i rette med alle, der inden for lovens rammer, udtrykker sig anderledes, blot fordi én bruger føler sig forulempet, og derefter begærer forulemperen udelukket fra Kandu. En sag kan jo som bekendt ses fra mere end én side.

Ram

Kommentar
Fra : summer

Dato : 09-09-03 22:16

ram2's indlæg undrer ikke nogen - slet ikke mig og andre som har mærket han "stinkende" sprog og manipulerende sekvenser oven for. Du lyver og lyver og påstår det ene og det andet du ikke ved en skid om.
Med din påståede intelligens (andre mener mangel på samme) burde det vel være nemt for dig at konstatere, at dk93 er nedlagt for flere måneder siden og at jeg ikke har andre end summer. Jeg vil gerne have mig frabedt at blive sammenlignet med zonker!!!!!!!!!!

Så kører du løs med at gå rettens vej, hvis jeg har noget at klage over. Hvor er du en stakkel, der tror du er så stor stærk og alt bestemmende på Kandu, at jeg så meget som tænker i de baner - det er du ikke en cm. værd.

Endelig nævner du at jeg er den eneste bruger der er utilfreds med dig og din opførsel. En så stupid og løgnagtig udtalelse regnede jeg dog ikke med du ville komme med.

Til slut fyrer du så din sidste løgn af i denne omgang (der skal såmænd nok komme mange fler). Jeg skal gerne gentage hvad jeg allerede har skrevet længere oppe:
Citat
http://www.kandu.dk/dk/spg/22129
1) Jeg forlanger at få en undskyldning af ram2 p.g.a. hans personforfølgelse af mig og min hustru (dk93), som
ikke gad cirkuset her og derfor lukkede sit brugernavn.
2) Samtiditig forlanger jeg en verificering fra Kandu om at jeg ikke er nettepost, eller andre end summer samt en
undskyldning fra ram2 ang. denne beskyldning.
3) Så vil jeg have en klar udmelding fra Kandu, om ram2's opførsel på Kandu er OK - ikke den sædvanlige smøre
med at "tonen kan jo blive lidt barsk af og til - det må man finde sig i" etc. etc.
4) Hvis der fortsat er passivitet ang. ram2. Hvis der ikke fra Kandu's side bliver taget initiativ til at stoppe
ram2's infame opførsel, så sker der flg.: Jeg vil rundhåndet dele alle mine point ud til de brugere som har en
ordentlig opførsel. Når dette er gjort, vil jeg så nedlægge min eneste bruger - summer og forlade Kandu.

Min afsluttende bemærkning som de fleste på Kandu vil give mig ret i. Det er et påfaldende pænt sprogbrug du kan bruge i kategorien Kandu.dk - Tjah, man kunne godt få den tanke, at du "risikerer" at een fra Kandu-teamet læser det.

Men du er ikke værd at bruge mere tid på, så slut her fra.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-09-03 22:23

Kandu er et åbent forum og det er meningen at alle; høj som lav, rig som fattig, ung som gammel skal kunne deltage.

Det kan derfor ikke have sin rigtighed, at nogle brugere bliver overfuset, svinet til mm. fordi de ikke leverer samme standart, både mht. sprogbrug og IQ, som andre.

Nogle gange bliver der ligefrem kørt hetz mod nogle brugere, og hvad de tidligere har sagt i én tråd, bliver brugt imod dem i en anden tråd..... også selvom indholdet ingen sammenligning har. Det er simpelthen for lavt!!!

Det må da for pokker være muligt, at skrive pænt til hinanden og respekterer, at vi alle har vores forskelligheder og "gemme" vores temperament til..........evt. brusebadet

Jeg vil foreslå, at Teamet bag Kandu laver 14-dages karantæne til dem der ikke kan styre deres sprogbrug - og så ellers lytter lidt mere til brugerne....

Jeg, for mit vedkommende holder pause fra Kandu, indtil tonen herinde er blevet mere menneskelig.

Forøvrigt synd, at en ellers god site skal miste medlemmer pga. enkelte få, der sviner andre til.

// Toupie

Ps: Ram2, husk nu selv dine egne kloge ord "En sag kan jo som bekendt ses fra mere end én side.".

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-09-03 22:39

Pps: Ram2, at du ikke holder en heeelt pæn tone overfor Summer, viser kun at oz1eqp har ret..
så hvad med, at tage kritikken konstruktivt og lytte til hvad der bliver "skrevet", fremfor at gå i forsvars position???

// Toupie

Kommentar
Fra : nettepost

Dato : 13-09-03 22:21

Toupie det kommer du ALDRIG til at opleve. Det kræver jo et mandfolk at indrømme det og Ram2 indrømmer aldrig noget sådant. Så langt går hans åbenhed overfor andre mennesker ikke... man kunne uheldigvis se, at der måske gemte sig en person bag facaden... og det ville jo ikke være så godt.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-12-03 12:13

Da summer er stoppet på kandu og mine ulukkede enkeltabonneringer "fylder", ønsker jeg ikke længere at abonnerer på dette spørgsmål.

// Toupie